Zajeď si si Pejřimova, ať víš do čeho dešžež píše:Zajdi na vrakáč, vytrhni nějakou starou zástrčku obd2...
Ale vážně, tohle mu tu říkáme už půl roku
Plavec: jo musí být vevnitř, protože OBD = on board dignostics
Moderátor: Moderátoři
V motorovom priestore zvykli bývať konektory starého typu ako 2x2 K-line a podobne. U OBD skôr zriedka, väčšinou bývajú v kvandrante vodiča tak, aby byla z miesta šoféra dosažitelná. Dnes býva zpravidla zvykom umiestňovat zásuvku na spodnú stranu palubnej dosky nad pedály riadenia. Nie je to však pravidlo, takže často je zásuvka zašitá i na nečakaných miestach na palubnej doske pod krytkou, alebo pod manžetou riadiacej páky.plavec píše:v motorovým prostoru to nemívaj, nebo jo?
Nechem vŕtať, ale "On board" znamená na palube, tj. kdekoľbek vo vozidle, niekedy aj OBD nájdeš pri motore - viz. horezelvotron píše:jo musí být vevnitř
Dakujem, v poslednom case sa snazim dost studovat, co sa tyka diagnostiky.zelvotron píše:Mimochodem perfektní přehled, co jsi našel
Na srazu jsem byl, ale nestihl jsem překopat tu diagnostickou zásuvku na tu novou.A na sraze už se mi s tím moc nechtělo dělat.Díky za ochotu.Jo, tak to je škoda že jsem neviděl, jak diagnostikuješ radůzovo povoz.Jinak sme s kolegou zkoušeli PP (myslím AMK 2110) a šlo nám všechno jen sme se nespojili s ŘJ. K-Line jsme měli nataženej.Petr HC píše:Byl jsi na srazu ? Myslím, že ano. Viz : Fórum: Elektrická soustava Zaslal: st květen 13, 2009 10:02 Předmět: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach.
Přihlásil se pouze Raduz a stihli jsme to, i když jsme oba měli dost starostí s organizací srazu. Určitě bych si našel tu čtvrthodinku i pro Tebe.
Ahoj kamoš, pred pár dňami sme so známym prerábali tiež zásuvku z GM na OBD2. Ešte sa Ti nepodarilo spojazdniť Tvoju? Treba vyskúšať viacero softov, napr. IDC sa mi ani nespojil.. Scanmaster je fajn, ale je veľmi všeobecný.plavec píše:nestihl jsem překopat tu diagnostickou zásuvku