Stránka 14 z 14

Napsal: stř čer 11, 2008 12:48
od Nulašestka
Dovolil bych si úplně nesouhlasit. Poklice jedině 2106, to ano, ale co se týče těch rámečků tak dost záleží na barvě auta. K mojí modré byly z fabriky rámečky zlaté a černé jsem tam měl jednou pár minut a vůbec se mi to nelíbilo, prostě to k tomu nesedí. Tady s tou žlutou to dělá pěkný kontrast. :wink:

Napsal: stř čer 11, 2008 13:00
od Jarda1
Ano, máš pravdu velice závisí na barvě, myslel jsem vhodnost kombinace k té žluté. K jiné barvě může být vhodnější jiná kombinace.

Napsal: stř čer 11, 2008 20:15
od Maysner
jak k modre, tak k cervene tak ke zlte mi stribrny ramecky sedi hodne. k bile naopak cerny nebo nejaky tmavsi

Napsal: stř bře 24, 2010 20:37
od Jelen
Aby to tu neumřelo ;)

Jak se mají Tvé stroje, Jardo?

Napsal: sob bře 27, 2010 07:38
od Jarda1
Jelene, díky za optání a za zachránění tématu. Mé stroje jsou na tom pořád stejně, žádný nepřibyl ani neubyl a největší opotřebení zažívají v garáži. Nyní čekají na první kochací projíždky :-)) Letos mám v plánu vyšlechtit olivovou. Dříve jsem si vyměnil za novou převodku řízení a posilovač, ale převodka jde ztuha a posilovač sdělano v Rosii nefunguje, tak tam budu muset vrátit zpět původní fungující bezchyby a zlehka. Ještě chci vyměnit preventivně rozvodová kola,řetěz, napínáky a vačkovou hřídel a vyndat nepřesnou a hlučnou pětistupňovou převodovku, kterou jsem tam dal v pominutí smyslů. Vrátím zpět původní přesný a tichý 4 kvalt. Prostě - platí dvojnásob - co funguje na to se nemá šahat.

Napsal: sob bře 27, 2010 08:48
od Štěpán
A pokuď to auto nemá najeto minimálně 200 000km, tak bych nešahal ani na ty rozvody. Maximálně bych napnul řetěz. :wink:

Napsal: sob bře 27, 2010 19:10
od Jelen
Tak jest :) pokud jde ještě napnout řetěz a jsou tichém tak bych do nich nezasahoval. Zvlášť když člověk neví, v jakym stavu budou ty kola a řetěz z nové výroby. Aby to nebyl nekvalitní šmejd. Rozepiš se o převodce s posilovačem, co to je, nebyla jen chyba v zapojení? To je elektrický?

Napsal: ned bře 28, 2010 00:14
od Majo2103
Jelen píše:. Rozepiš se o převodce s posilovačem, co to je, nebyla jen chyba v zapojení? To je elektrický?

myslim,ze rec je o posilovaci brzd.....

Napsal: ned bře 28, 2010 19:17
od Jelen
Aha, tak to čtu blbě. Možný je všechno, i když jak teď nad tím uvažuju, tak by to Jarda asi nikdy neudělal u veterána.

Napsal: pon bře 29, 2010 19:18
od Jarda1
Jelene, prostě ta jízdní pohoda, která u toho auta bývala se vytratila díky nekvalitním byť v dobré víře vyměněným dílům. Prostě při brzdění se musí vyvíjet maximální síla a to mám nohy které nosí celkem v pohodě 110 kg....:-)) na podtlak to vůbec nereaguje. Řízení s tou převodkou je pro kulturisty a teď s i k tomu ještě přičti rachot ze spodu od 5 st.převodovky, kterou jsem koupil starší prý v super stavu a ještě tuhou 1600 spojku, tak prostě výsledkem je jen a jen zhoršení pocitu a vychutnání jízdy. Když si vzpomenu jak to jezdilo před výměnou tak si rvu vlasy. Proto chci vše vrátit zpět. Rozvody i když napnu řetízek tak už docela slušně rachotí. Mám asi dvouje ještě ze staré výroby, tak neočekávám že by byly nekvalitní a nějaký problém. A stejně s cca 500 km za rok jim moc neublížím. Chci mít alespoň jednu ladu na častější ježdění za sucha a volba padla právě na olivovou, protože má nejvíce najeto (100000 km). Ostatní slouží jen na parforzní jízdy.
Je zajímavé, že za bílou 1500 a bílou 1600 se nikdo moc neotočí i když já je považuju za vrchol luxusu, nejvíc zatím zaujala žlutá 1500 S, která je výrazná a dobře vyniká. Tak snad Ti to takto bude stačit. Díky za optání a ať se Ti a tvému žigulíku daří dobře....:-))))

Napsal: pon bře 29, 2010 21:56
od Jelen
Dík za vysvětlení situace a za přání mému autu, snad se mu daří dobře, už jsem ho skoro půl roku neviděl :-D

Napsal: úte bře 30, 2010 00:11
od vintera
prohlížím a žasnu nad tím jaké krásné lady se ještě dají vůbec vidět, takové byly před dvaceti třiceti lety, strašně jsem ji chtěl tenkrát mít, poštěstilo se mi alespoň mít ojeté, dávejte na ně pozor ať se jim nic nestane.

Napsal: úte bře 30, 2010 16:58
od Jarda1
Máš pravdu, jsou to moc krásná a elegantní auta, která stále dokážou člověka ohromit. A můžu tě ubezpečit, že budu na ně dávat pořád velký pozor. Mimochodem včera od 23,00 na Z1 běžel pořad - Žigulík, ikona socialismu, který mi opět připomněl jak vzácné to tehdy bylo mít ladu no a já jich mám dneska celkem 4...... :D

Napsal: čtv kvě 26, 2011 18:13
od utia
Jarda1 píše:Máš pravdu, jsou to moc krásná a elegantní auta, která stále dokážou člověka ohromit. A můžu tě ubezpečit, že budu na ně dávat pořád velký pozor. Mimochodem včera od 23,00 na Z1 běžel pořad - Žigulík, ikona socialismu, který mi opět připomněl jak vzácné to tehdy bylo mít ladu no a já jich mám dneska celkem 4...... :D
http://www.uloz.to/6537851/zigulik-ikona-socialismu-avi :P