Stránka 14 z 50
Napsal: ned dub 27, 2008 10:28
od FOMA
Priora v ČŘ září 2008...
(dle cs autolada)
Priora combi
Napsal: sob kvě 10, 2008 00:51
od FOMA
Tak Priora universal(combi) BUDE!!!
V létě 2008 mají proběhnout komplet testy pilotní série každý auto musí najet nejméně 80 000km a to ve všech možných(i nemožných)podmínkách.No a začátkem 2009 bude spuštěna sériová výroba(vypuska).
Otázkou však zůstává kdy se dostane ani ne tak na trh do EU ale spíše na trh CZ SK?
Napsal: ned kvě 11, 2008 22:16
od Dusan
Nemali by sme zalozit temu cekani na PRIORU
Napsal: stř kvě 21, 2008 18:35
od Lubka320
Tak alespoň zajímavé videa,,, kombi však stále nikde
http://uk.youtube.com/watch?v=3Obj9RVeM5M
Napsal: stř kvě 21, 2008 20:28
od Dusan
LADA PRIORA
od júla 2008
v predaji na starnkach slov lada SK
Napsal: čtv kvě 22, 2008 17:45
od FOMA
to je starý..
Napsal: čtv kvě 22, 2008 20:22
od Lubka320
Třeba starý, já to ještě neviděl a třeba to neviděl i někdo jiný.
Napsal: pát čer 13, 2008 22:36
od Lubka320
Napsal: sob čer 14, 2008 06:11
od JmJ
kdyby to tak vypadalo opravdu, tak je to luxus
Napsal: sob čer 14, 2008 12:30
od zelvotron
První vlaštovka, ale myslím, že je to jen upravená fotka hatchbacku, poslední sloupek je jen trochu víc vyboulenej dozadu a nahoru, odpovídá tomu i krátkej zadní převis (sedan a kombi mají delší) a zadní dveře ze sedanu/hatchbacku (šikmej c-sloupek, kombík má svislejší).
Jinak za sebe doufám, že to takhle nedopadne, nejen že je to hnusný (což je tedy věc názoru), ale bylo by to i silně nepraktický...
Napsal: sob čer 14, 2008 22:39
od Lubka320
uvidíme uvidíme,, nepraktické souhlasím. Z jedné fotky nejde posoudit jak bude vypadat, třeba bude úplně jinačí
Napsal: ned čer 15, 2008 09:10
od Petr HC
JmJ ,Zelvotron , Lubka 320 - všichni máte svoji pravdu - ale - automobilka si prototyp "ofoukne" v tunelu a zjistí ,že čím větší sklon sloupku C ,tím lepší cx (součinitel odporu vzduchu) a menší spotřeba materiálu . Ekonomika dnes světem "cloumá" a cx je i ukazatelem kvality vozu.
Mohu to potvrdit ,měl jsem Š Octavia Combi r.v. 1968 , Ladu 2104 a služební novou Oktávku Combi a mohu potvrdit ,že zadní čelo se tím více "zasírá" ,čím je kolmější (důsledek turbulencí za vozem a nepřímo tedy cx) . U Lady 2112 je zadní sklo i po projetí blátivé "okresky" zcela čisté .
P.S. nevíte o nějakém šikovném tunelu na peníze ?
Napsal: ned čer 15, 2008 11:07
od zelvotron
Lubka: pravda, z jedný fotky nejde soudit, ono na úplně prvních fotkách desítka taky nebyla moc fotogenická
PetrHC: U jedenáctky se zadek taky špiní celej, ovšem z aerodynamickýho hlediska je to správně, dvanáctka jako hatchback (nebo liftback?) má oproti kombíkům odtrhovou hranu až na spodní hraně zadního skla, proto se to nešpiní. Ale cx klidně můžou mít stejný.
Můj tajnej tip je, jestli ten kombík nechystají ve stylu Loganu MCV...ale uvidíme, třeba nás tak dlouho napínaj jen kvůli novýmu zadnímu víku, světlům a nárazníku
Napsal: ned čer 15, 2008 11:38
od JmJ
ja bych rekl,ze priora ma byt auto jineho stylu nez logan. prece jen logan, byt ne velikosti, ale spis pristupem k reseni problemu "jet z A do B" mi vic pasuje ke kaline. priora mi prijde jako neco, co se tento problem snazi resit spis ve stylu opel astra, pazout 40x a podobne. podotykam _snazi_.
Napsal: ned čer 15, 2008 12:22
od zelvotron
JmJ: myslel jsem to spíš rozměrově - konstrukčně, než "filozofií" a zaměřením auta. Prostě že ten kombík bude třeba zvýšenej než je jedenáctka + třeba větší rozvor... (jsou i jiný příklady, teď mě napadá R21 Nevada, ale určitě jich je víc).