Stránka 14 z 57

Napsal: čtv lis 23, 2006 09:42
od Jura Baran
Tak pánové, od testu v SM moc neočekávejte, protože předpokládaám, že dopadne cca obdobně jako test AutoBildu. Pro ty co vládnou byzanštinou http://www.zr.ru/news49718.html

Pro ty co nevládnou, tak sděluji, že byl proveden srovnávací test Loganu a Kaliny, přičemž nejhorší hodnocení Kaliny mají brzdy. Ze 100 km/h na 0 při studených brzdách zastavuje Kalina na 59 m, při teplých na 55 m. Závěr testu zní, že buď VAZ brzdy posílí a doplní ABS, nebo si ten zázrak má z německého trhu stáhnout. O dalších výsledcích z německého testu se ZR nešíří.

Vzhledem ke zde vyjeveným skutečnostem o brzdách novějších modelů Lad, nemusí být uvedený test tak úplně neseriozní.

Napsal: čtv lis 23, 2006 10:04
od Wolf
Pravdou je, ze Lada ma v brzdach dlouhodobe slabinu. Jeste stale vidim, jak Marek na minulem srazu v Trnave zkousel rychlost a pak brzdil vsim, cim se dalo :) . Kdyz presednu do Barci a pokud bych si nedal pozor, rozbiju si pri brzdeni nos :D . W.

Napsal: čtv lis 23, 2006 10:07
od Skalouš
Jsem zvědavej, jak se k tomu postaví orgány v Německu - zda to auto třeba nezakážou dovážet. Nebo zda se ukáže, že auto splňuje normy i když brzdí o něco hůře......
A pak jsem zvědavej, zda se vyjádří Lada....
Typnul bych si, že hlavní problém budou origo gumy.....

Napsal: čtv lis 23, 2006 10:16
od Jiri
pokaždé když jsem sednul z lady 2111 do jakýhokoliv jinýho auta s posilovačem brzd (dokonce i ve S120m) jsem mel pocit ze auto ma oproti lade ostre brzdy s rychlym nastupem brzdneho ucinku. O tom, ze dobre serizena rucni brzda u lady mela problemy udrzet auto nalozene auto v kopci jsem tu už psal.
V ZR.RU podobně ohodnotili i 112 cupe - auto ktere ma brzdy co ani zdaleka neodpovidaji vykonu motoru...
a to myslim ze u 111 namerili brzdnou drahu "jen 50m"
docela me na strankach www.lada.cz zarazily informace o hmotnostech
1155kg pohotovostni, 1555 celkova tedy 400kg uzitecna
mensi kalina je o cca 100kg tezsi nez kombik 2111, snizili nosnost a na brzdy se vykaslali .... kdyz bude kombik o neco tezsi , bude mit jeste nizsi nosnost ???

preci jen odcituju В то время как Logan уже полностью остановился, Kalina еще продолжает движение со скоростью около 50 км/ч.
tedy: když se logan úplne zastavil pokračuje kalina ješte rychlosti 50km/h
to je hustý.......

Napsal: čtv lis 23, 2006 10:21
od Skalouš
Pak by bylo řešení namontovat dálkové ovládání a ušetřit hmotnost řidiče. :-)

Napsal: čtv lis 23, 2006 11:34
od Myso
ked mne niekto povie ze lada (stara) nebrzdi, tak ma to fakt len naserie, potom ako mi minuly tyzden na dialnici jeden fas s malym pazoutom spravil toto:

kalim si to svojich 120 v prevom prude, vecer, tma, vidim na krajnici odstavene auto, 4 blinkre. zrazu uz len jeden blinker a to lavy. kukam do spatitka, vedla sa rutia hovada klasicky, neni kam uhnut, este stale si hovorim "Nieee, to mim ten curak neurobi"...

urobil. bez akehokolvek rozbehu po krajnici sa mi mrdol do cesty... v tom momente som stal na brzde (tak na 3/4, aby to neflekovalo), spomalenie 5G (majo by prelozil ako "5x posrane Gate") zo 120 na 50. uplne fpoho (az na ten smrad spaleneho oblozenia v interieri). az nato ze za mnou sa rozsvietili vsetky svetla na kamione a truba, pretoze on s tymi svojim i x+1 tonami az tak fpoho nebol... tak som to mrdol vedla pazouta a isli sme 3 vedla seba, a za nami ten kamion uz si to s pazoutom vybavil, asi mu ohorel lak na zadnych dverach od tych dialkacov kamionovych... grrrr niektorim ludom by som zobral rodny list...

Napsal: čtv lis 23, 2006 11:41
od Pavel04
jenom ten kdo se boi na brzdu poradne slapnout si mysli ze stara nebrzdi. S novejma (asi nastesti) nemam zkusenosti. Ale horsi to snad nebude ne?

Napsal: čtv lis 23, 2006 11:43
od Myso
este dodam skusenost, v lete som jazdil s formanom r.v. 94, ten mal presne ako pisete super nastup brzd, reaguju ostro, ale akonahle na to hamstnem tak do flekuje...a potom uz to nebrzdi vobec. strasne lahky predok... je mozne ze to bolo aj zodratymi zimakmi co tam boli obute, teraz su tam nove Frigo a sprava sa to ako ine auto, tak uvidime, snad sa to zlepsilo...

Napsal: čtv lis 23, 2006 11:56
od Skalouš
Je pravda, že brzda potřebuje větší sílu, ale doufám, že ten test byl provedenej s max. brzdným účinkem a ne s lechtáním pedálu.....
Jestli použili u obou aut stejnou sílu na pedál, tak pak není co porovnávat....

Napsal: čtv lis 23, 2006 16:56
od FOMA
Když bude Kalina brzdit alespon jak moje 21061 tak mě to bude bohatě stačit,jezdím i feldou a nepozoruji žádný rozdíl(alebo mám niečo extra.. :) Rekl bych že horší to nebude a stejný mně určitě bude stačit.

Napsal: čtv lis 23, 2006 19:03
od dmatej
Jsem zvyklej, že jak na to šlapu, tak to brzdí - dokonale to odpovídá mojí síle. U Renaultu Mégané jsem pochopil, proč má ABS - nástup byl zběsilej, bylo hrozně těžký to trefit přesně. Navíc pedál nebyl pod nohou ani cítit.
S každým autem to chce prostě cvik, mě vyhovuje 2101 bez posilovače.

Napsal: pát lis 24, 2006 07:52
od Chaloupka
Včera si jedu z Hradce Králové do Prahy po starý silnici a co v Sadský nevidím :shock:
Uprostřed vesnice stojí jen tak vystavená KALINA v červený metle :mrgreen:

Tak, že mám čárku za osobní styk-sic jen pár vteřin :)

Napsal: pát lis 24, 2006 07:57
od Pavel04
Aby ne, zejo pred autosalonem :ANAL:

Napsal: pát lis 24, 2006 08:03
od Skalouš
http://www.lada-sadska.cz/
Pan Nedbal se činí!

Napsal: pát lis 24, 2006 10:02
od Myso
ja som bol vcera v CS Autolada na Konevke a mali tam velke hovno.(co sa kaliny tyka)

akurat davali do showroomu tmavozelenu nivu...