Stránka 14 z 34
Re: Čavdar 21011
Napsal: úte úno 14, 2017 19:17
od Vašátor
Jak píše Luděk, motor lze vyndat i když převodovka zůstává na autě. Nicméně má to jednu drobnost. Dost tam zavazí spojovací tyč řízení, kterou je nejlepší vyrazit ven. A druhak, při vyzvedávání motoru tam zavazí spojka - přítlačný talíř čouhá hodně do tunelu a při zvedání motoru se zasekává o motorovou stěnu.
Re: Čavdar 21011
Napsal: stř úno 15, 2017 05:56
od Luděk Musil
Tak, tak.
Z jedné strany při zvedání zavazí přítlačák se spojkou, který drhne o motorovou stěnu a z druhé strany (ten samý přítlačný talíř) zadrhává o spojovací tyč řízení.
To je největší vopruz
. L.
Re: Čavdar 21011
Napsal: ned úno 19, 2017 21:02
od Viktor.A
Takze dalsia otazka: pri zistovani tesnosti ventilov sa musi pouzit petrolej "ONLY" ? Lebo ked sme tam naliali tech.benzin tak tekli secky.
Re: Čavdar 21011
Napsal: ned úno 19, 2017 21:08
od Luděk Musil
Viktor.A píše: ... .Lebo ked sme tam naliali tech.benzin tak tekli secky.
Předpokládám, že ventily byly pod pružinama?
A pokud ano - potom to téct nemá, ani prosakovat. A pokud tečou - je to špatně. L.
Re: Čavdar 21011
Napsal: ned úno 19, 2017 21:25
od Viktor.A
No zhodil som vacku a vsetko ostatne tam bolo jak ma
Ale hlava bola polozena na stranu ked sme to tam liali. Ci to je jedno ?
Re: Čavdar 21011
Napsal: pon úno 20, 2017 11:23
od Vašátor
Důležitá věc při měření těsnosti ... ventily poklepat do stopky kladívkem (jak se opírá vahadlo) a až následně nalít kapalinu. Petrolej či nafta je oproti benzínu lepší z důvodu toho, že je vzlínavá. Odhalí tedy i malou netěsnost.
Re: Čavdar 21011
Napsal: pon úno 20, 2017 11:24
od Cory
Aj tak by som to rozobral
Re: Čavdar 21011
Napsal: pon úno 20, 2017 14:52
od Viktor.A
Cory píše:Aj tak by som to rozobral
Vecer dodam foto veci co ma dost znepokojili.
A btw na sedlach ventilov som nasiel iste necistoty. Znicim to cele ked to ocistim brusnou vlnou ? Takzvany "scotch bright" . Len tak zlahka rukou.
Edit: ale aj tak asi len porovnam staru s "novu" a vymenim len stelung srobky vahadla a uvidim jak je natom sucasna vacka.
Re: Čavdar 21011
Napsal: pon úno 20, 2017 15:12
od Cory
Nafot to, aj sedla, aj ventily a uvidime
V podstate to neznicis, ale ani tomu nepomozes, pretoze ak ventil doteraz tesnil, tak na dosadacej ploche necistota nebude (myslim zazrata a zahorena necistota). Ale tiez zalezi od toho ako dlho hlava stala niekde v garazi pod stolom s pootvorenym ventilom.
Re: Čavdar 21011
Napsal: pon úno 20, 2017 15:23
od Viktor.A
Re: Čavdar 21011
Napsal: pon úno 20, 2017 16:24
od Cory
Ja si to predstavit viem, ale to je tak vsetko
Re: Čavdar 21011
Napsal: pon úno 20, 2017 17:12
od Viktor.A
Cory píše:Ja si to predstavit viem, ale to je tak vsetko
Uz vidim tak tam taci na hlavu, ja s pripravkom zatlacim pruzinu mojou vahou 85+ a ona s jej 50 leti o pol metra dalej
Re: Čavdar 21011
Napsal: stř úno 22, 2017 21:40
od Viktor.A
No tak prikladam tie foto budu sa nachadzat na rajceti u vika ktory doda link. Je pravda ze som to slubil vecer ale radsej som to rozoveral dnes v dielenskych podmienkach.
Re: Čavdar 21011
Napsal: stř úno 22, 2017 21:45
od Viko
Re: Čavdar 21011
Napsal: stř úno 22, 2017 21:56
od Cory
No, jazdit to bude, nevravim, ze nie. Ale tie dosadacie plochy ventilov su strasne siroke, preto su vlastne tmave. Az jedno vyfukove je ako keby prifrezovane (mozno to uz volakto niekedy robil). Ale inak sa zdaju byt sedla nedotknute. Videl som omnoho horsie sedla. Kazdopadne minimalne zabrusit, ale po par sto kilometroch sa na nich opat usadi cierny humus. Takze moja rada znie - zafrezovat a zabrusit. Zafrezovanim spravit dosadaciu plochu okolo 1mm (aj menej), potom po zabruseni bude cez 1mm, presne tak ako ma byt.
Viem viem, treba na to frezy a nejaky ten grif. Ale co ine Ti poradit?