Stránka 14 z 26

Napsal: pát zář 07, 2007 21:04
od Laďuša
Miči píše: Dozvěděl jsem se, že prej existuje auto ŽIGULI s motorem 1500 sport - víte o tom někdo něco? Jestli jo dejte prosím vědět, údajně to mělo mít přes 70kw. Díky moc
Nevím, neznám, neslyšel......limited special edition úprava kdovíjaká, série určo nee

Napsal: ned zář 09, 2007 18:32
od Kewint
chci se zeptat měla klasická 2105 nakej kryt řemene ozubenýho :shock:

Napsal: ned zář 09, 2007 19:04
od JmJ
kewin-tomas píše:chci se zeptat měla klasická 2105 nakej kryt řemene ozubenýho :shock:
myslim ze jiste. plastovy dekl.

tady je videt: http://lada.barinka.net/foto.php?cesta= ... .jpg#fotka

Napsal: ned zář 09, 2007 19:15
od Michal Pokorný
jo jo, měla , mě se zdálo že na těch tvých fotkách nějak ten kryt chybí - myslel jsem, že se v tom jen vrtáš tak že si ho měl sundaný dočasně :)

Napsal: pon zář 10, 2007 09:21
od Miči
TO Myso: na tvým webu je docela slušně focená úprava tvý lady, tak jsem se chtěl zeptat jestli nemáš nějakej tip na úpravu zadní nápravy. Je možný nějakým způsobem přidat stabilizátor a zkrátit krok tlumičů? Popřípadě jsou nějaký tlumiče, který by šly zaměnit s originálníma a při tom byly o dost tvrdší? Snížení lze provést zaříznutím pružin, ale chtělo by to lepší tlumiče. Přední náprava mě až tak netrápí, ale kdyby jsi věděl o nějaký úpravě dej vědět. Rozhodl jsem se postavit sportovní verzi 06. Jenomže lada má tzv. rychlejší motor než podvozek což není zrovna dobrý.

Jaký máš zkušenosti s elektrosoustavou když motor dlohodobě přebíjí? Protože na mým posledním autě (2105 úprava na 56kw z 1,3 85rok) s tím byl docela problém - auto běžně chodilo do 7500ot.min (převážená klika odlehčený ojnice a písty apod..) a i při maximálním našponováním klínovýho řemene se zhruba po najetí 500-800km doslova přepaloval (vždy zůstala jen část řemene, kde jsou ocelová lanka). Když auto začalo zrychlovat (dif. 4,1 taky dělal svý na pružnosti) obvykle začal řemen pískat než jsem dosáhl maximálních otáček a pokud jsem udržoval 7500ot.min po chvíli pískat přestal ovšem při přeřazení na vyšší kvalt se vše opakovalo - bohužel díky tomu, že se alternátor točil jak o život docházelo k přebíjení a při zmíněných 7500ot.min mi začínaly blbnout přístroje zejména palivoměr (který i když bylo v nádrži 1/2 paliva v zápětí ukazoval plno a hned zase prázdno a rozsvítiol kontrolku paliva). Poměrně často praskaly na autě žárovky a vč. zadních lamp. El. soustava byla kompletně po repasi a vše bylo zapojený správně tak jestli můžeš poradit byl bych moc rád.

Napsal: pon zář 10, 2007 10:04
od Luděk Musil
Nevím, já se v této problematice moc nevyznám....... ale nebylo by třeba možné použít menší řemenici na klice? Třeba zmenšit jeji obvod o 10 - 15% ? Tím by padly otáčky i na alternátoru (tedy i na vodním čerpadle).
L.

Napsal: pon zář 10, 2007 13:13
od Kewint
jo díky tak to ho budu muset někde vyhrabat na půdě :D :D no jo vrtám se v tom furt :D :D díky moc

Napsal: pon zář 10, 2007 16:21
od Miči
to Luděk Musil: to opravdu není špatnej nápad ! Protože, když jsem ladil tu 2105 myslel jsem, že to dělám na normální ježdění tudíž jsem vypustil tento typ úprav co potom zase omezuje používání motoru v nízkých otáčkách.. No rozhodně se nad tím zamyslím. Ta 06 co budu stavět bude čistě na jeden druh zábavy: štvát místní řidiče tím, že nějaká "blbá" Lada bude strkat do kapsy ty jejich plechovky.

Nevíte někdo kolik by stálo na Ladu 07 chiptuning? (pokud možno na co nejvyšší výkon - jelikož motor top snese z 1,7; a jaký maximální výkon se dá chiptuningem z motoru 1,7 táhnout) s tím , že na motoru potom budou další úpravy jako otevřené sání, jiný svody a laděný výfuk a s největší pravděpodobností snížená hlava o 0,02-0,03, leštěný sací potrubí, rychlý pružiny na ventilech a ostrá vačka, motor bude převážen do asi 7500ot.min - zatím ve stádiu vývoje na papíře a zjišťování možností a finanční náročnosti. Dále co je problematické, resp. co se v řadě 07 kazí a za co to jde vyměnit - předpoklad nechat motor řízený řj.

A poslední otázka - kudy nejčastěji na řadě 05 teče voda pod rezervu a pod nádrž? Kolem víka kufru to není.

Napsal: pon zář 10, 2007 17:31
od zigulman
Miči píše: A poslední otázka - kudy nejčastěji na řadě 05 teče voda pod rezervu a pod nádrž? Kolem víka kufru to není.
No nejcasteji se tam dostane bordel od kol tema dirama ve vane pokud je nemas zacpane gumou.jinak to tam tece od zadniho okna (pod zadnim platem je pod oknem odtikaci lista zevnitr) a od odvetravacich mrizek na boku.Neda se s tim nic moc delat,jen udelat odtikaci dirku do te zacpavaci dumy na spodku vany a pravidelne strikat dutiny a cistit drenazni otvory v prazich.

Napsal: pon zář 10, 2007 18:11
od Cory
Prave vcera mi nesla do hlavy ta voda pod rezervou

Napsal: pon zář 10, 2007 18:13
od JmJ
Miči píše:TO Myso: na tvým webu je docela slušně focená úprava tvý lady, tak jsem se chtěl zeptat jestli nemáš nějakej tip na úpravu zadní nápravy. Je možný nějakým způsobem přidat stabilizátor a zkrátit krok tlumičů? Popřípadě jsou nějaký tlumiče, který by šly zaměnit s originálníma a při tom byly o dost tvrdší? Snížení lze provést zaříznutím pružin, ale chtělo by to lepší tlumiče. Přední náprava mě až tak netrápí, ale kdyby jsi věděl o nějaký úpravě dej vědět. Rozhodl jsem se postavit sportovní verzi 06. Jenomže lada má tzv. rychlejší motor než podvozek což není zrovna dobrý.

Jaký máš zkušenosti s elektrosoustavou když motor dlohodobě přebíjí? Protože na mým posledním autě (2105 úprava na 56kw z 1,3 85rok) s tím byl docela problém - auto běžně chodilo do 7500ot.min (převážená klika odlehčený ojnice a písty apod..) a i při maximálním našponováním klínovýho řemene se zhruba po najetí 500-800km doslova přepaloval (vždy zůstala jen část řemene, kde jsou ocelová lanka). Když auto začalo zrychlovat (dif. 4,1 taky dělal svý na pružnosti) obvykle začal řemen pískat než jsem dosáhl maximálních otáček a pokud jsem udržoval 7500ot.min po chvíli pískat přestal ovšem při přeřazení na vyšší kvalt se vše opakovalo - bohužel díky tomu, že se alternátor točil jak o život docházelo k přebíjení a při zmíněných 7500ot.min mi začínaly blbnout přístroje zejména palivoměr (který i když bylo v nádrži 1/2 paliva v zápětí ukazoval plno a hned zase prázdno a rozsvítiol kontrolku paliva). Poměrně často praskaly na autě žárovky a vč. zadních lamp. El. soustava byla kompletně po repasi a vše bylo zapojený správně tak jestli můžeš poradit byl bych moc rád.
mi mozna neco nedochazi, ale jak muzes prebijet kdyz mas regulator dobijeni? ja teda nevim, jak presne pracuje, ale to by musel regulovat jen to jiste hodnoty a kdyz by dobijeci napeti bylo moc velky, tak by to pustil. Ze by takhle regulator pracoval? to se mi ale nezda.

Napsal: úte zář 11, 2007 23:16
od Miči
to JMJ: no jo, jenomže voltmetr se na obou autech dycky mínil zbláznit, regulátor dobíjení tam byl vždy novej, otázkou je kolik v těch otáčkách dává altík, a asi v jakým stavu je baterka (protože ani jednou jsem neměl novou).

OTÁZKA DO ÉTERU: Máte někdo zkušenosti s implantováním diferáku s uzávěrkou? Trochu jsme to studovali a došli jsme k závěru, že niva má diFerák prakticky stejnej (ano nebo ne?) no a niva měla (mohla mít) na zadním diferáku uzávěrku. A když už mám auto celý rozebraný, vyztužuju kastli, most zadní nápravy stejně sochám znovu tak bych tam prasknul rovnou difec s uzávěrou. Jinak pořád ještě nemůžu vymyslet co s tou stabilizací zadní nápravy. Potřebuju za každou cenu zabránit prosnulému zavlnění auta - prostě při průjezdu zatáčky za "hranou" se náprava rozkmitne. Uvažoval jsem i o zkrácení ramen o asi 150mm ale nevím co by to udělalo s kardanem - jestli by se to náhodou nekřížilo. JESTLI MÁTE NĚKDO NĚJAKEJ NÁPAD JAK TO SPOLEHLIVĚ STABILIZOVAT SEM S NÍM!

Napsal: stř zář 12, 2007 05:54
od JmJ
Miči píše:to JMJ: no jo, jenomže voltmetr se na obou autech dycky mínil zbláznit, regulátor dobíjení tam byl vždy novej, otázkou je kolik v těch otáčkách dává altík, a asi v jakým stavu je baterka (protože ani jednou jsem neměl novou).
Informoval jsem se u osob povolanych a regulator by mel uregulovat i vyrazne vyssi dobijeci napeti, nez jake da alternator pri beznem provozu. Navic k 7000 rpm obcas motor vytocim a ze by se mi z toho neco zblaznilo, to sem nikda nepozoroval. Hadam, ze nekde bude chyba :-)

Napsal: stř zář 12, 2007 07:55
od Luděk Ondrůch
Miči píše:OTÁZKA DO ÉTERU:
Niva má sice stejnej zadní dif jako 01 - 07 ale originál s uzávěrkou neexistuje. Uzávěrka se na něj dobastluje různými způsoby doma. Jedinej dif na Nivě kterej má uzávěrku z výroby je mezinápravovej a bydlí v redukční převodovce.

Napsal: stř zář 12, 2007 10:43
od Majo
a ako som uz pisal niekolkokrat - origo uzavierku robi len Offrotec a stoji viac nez cely Zigul(ktorykolvek) :-P