2105

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Miči píše: Dozvěděl jsem se, že prej existuje auto ŽIGULI s motorem 1500 sport - víte o tom někdo něco? Jestli jo dejte prosím vědět, údajně to mělo mít přes 70kw. Díky moc
Nevím, neznám, neslyšel......limited special edition úprava kdovíjaká, série určo nee
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

chci se zeptat měla klasická 2105 nakej kryt řemene ozubenýho :shock:
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

kewin-tomas píše:chci se zeptat měla klasická 2105 nakej kryt řemene ozubenýho :shock:
myslim ze jiste. plastovy dekl.

tady je videt: http://lada.barinka.net/foto.php?cesta= ... .jpg#fotka
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

jo jo, měla , mě se zdálo že na těch tvých fotkách nějak ten kryt chybí - myslel jsem, že se v tom jen vrtáš tak že si ho měl sundaný dočasně :)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Miči

Příspěvek od Miči »

TO Myso: na tvým webu je docela slušně focená úprava tvý lady, tak jsem se chtěl zeptat jestli nemáš nějakej tip na úpravu zadní nápravy. Je možný nějakým způsobem přidat stabilizátor a zkrátit krok tlumičů? Popřípadě jsou nějaký tlumiče, který by šly zaměnit s originálníma a při tom byly o dost tvrdší? Snížení lze provést zaříznutím pružin, ale chtělo by to lepší tlumiče. Přední náprava mě až tak netrápí, ale kdyby jsi věděl o nějaký úpravě dej vědět. Rozhodl jsem se postavit sportovní verzi 06. Jenomže lada má tzv. rychlejší motor než podvozek což není zrovna dobrý.

Jaký máš zkušenosti s elektrosoustavou když motor dlohodobě přebíjí? Protože na mým posledním autě (2105 úprava na 56kw z 1,3 85rok) s tím byl docela problém - auto běžně chodilo do 7500ot.min (převážená klika odlehčený ojnice a písty apod..) a i při maximálním našponováním klínovýho řemene se zhruba po najetí 500-800km doslova přepaloval (vždy zůstala jen část řemene, kde jsou ocelová lanka). Když auto začalo zrychlovat (dif. 4,1 taky dělal svý na pružnosti) obvykle začal řemen pískat než jsem dosáhl maximálních otáček a pokud jsem udržoval 7500ot.min po chvíli pískat přestal ovšem při přeřazení na vyšší kvalt se vše opakovalo - bohužel díky tomu, že se alternátor točil jak o život docházelo k přebíjení a při zmíněných 7500ot.min mi začínaly blbnout přístroje zejména palivoměr (který i když bylo v nádrži 1/2 paliva v zápětí ukazoval plno a hned zase prázdno a rozsvítiol kontrolku paliva). Poměrně často praskaly na autě žárovky a vč. zadních lamp. El. soustava byla kompletně po repasi a vše bylo zapojený správně tak jestli můžeš poradit byl bych moc rád.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Nevím, já se v této problematice moc nevyznám....... ale nebylo by třeba možné použít menší řemenici na klice? Třeba zmenšit jeji obvod o 10 - 15% ? Tím by padly otáčky i na alternátoru (tedy i na vodním čerpadle).
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

jo díky tak to ho budu muset někde vyhrabat na půdě :D :D no jo vrtám se v tom furt :D :D díky moc
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Miči

Příspěvek od Miči »

to Luděk Musil: to opravdu není špatnej nápad ! Protože, když jsem ladil tu 2105 myslel jsem, že to dělám na normální ježdění tudíž jsem vypustil tento typ úprav co potom zase omezuje používání motoru v nízkých otáčkách.. No rozhodně se nad tím zamyslím. Ta 06 co budu stavět bude čistě na jeden druh zábavy: štvát místní řidiče tím, že nějaká "blbá" Lada bude strkat do kapsy ty jejich plechovky.

Nevíte někdo kolik by stálo na Ladu 07 chiptuning? (pokud možno na co nejvyšší výkon - jelikož motor top snese z 1,7; a jaký maximální výkon se dá chiptuningem z motoru 1,7 táhnout) s tím , že na motoru potom budou další úpravy jako otevřené sání, jiný svody a laděný výfuk a s největší pravděpodobností snížená hlava o 0,02-0,03, leštěný sací potrubí, rychlý pružiny na ventilech a ostrá vačka, motor bude převážen do asi 7500ot.min - zatím ve stádiu vývoje na papíře a zjišťování možností a finanční náročnosti. Dále co je problematické, resp. co se v řadě 07 kazí a za co to jde vyměnit - předpoklad nechat motor řízený řj.

A poslední otázka - kudy nejčastěji na řadě 05 teče voda pod rezervu a pod nádrž? Kolem víka kufru to není.
zigulman
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigulman »

Miči píše: A poslední otázka - kudy nejčastěji na řadě 05 teče voda pod rezervu a pod nádrž? Kolem víka kufru to není.
No nejcasteji se tam dostane bordel od kol tema dirama ve vane pokud je nemas zacpane gumou.jinak to tam tece od zadniho okna (pod zadnim platem je pod oknem odtikaci lista zevnitr) a od odvetravacich mrizek na boku.Neda se s tim nic moc delat,jen udelat odtikaci dirku do te zacpavaci dumy na spodku vany a pravidelne strikat dutiny a cistit drenazni otvory v prazich.
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Prave vcera mi nesla do hlavy ta voda pod rezervou
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Miči píše:TO Myso: na tvým webu je docela slušně focená úprava tvý lady, tak jsem se chtěl zeptat jestli nemáš nějakej tip na úpravu zadní nápravy. Je možný nějakým způsobem přidat stabilizátor a zkrátit krok tlumičů? Popřípadě jsou nějaký tlumiče, který by šly zaměnit s originálníma a při tom byly o dost tvrdší? Snížení lze provést zaříznutím pružin, ale chtělo by to lepší tlumiče. Přední náprava mě až tak netrápí, ale kdyby jsi věděl o nějaký úpravě dej vědět. Rozhodl jsem se postavit sportovní verzi 06. Jenomže lada má tzv. rychlejší motor než podvozek což není zrovna dobrý.

Jaký máš zkušenosti s elektrosoustavou když motor dlohodobě přebíjí? Protože na mým posledním autě (2105 úprava na 56kw z 1,3 85rok) s tím byl docela problém - auto běžně chodilo do 7500ot.min (převážená klika odlehčený ojnice a písty apod..) a i při maximálním našponováním klínovýho řemene se zhruba po najetí 500-800km doslova přepaloval (vždy zůstala jen část řemene, kde jsou ocelová lanka). Když auto začalo zrychlovat (dif. 4,1 taky dělal svý na pružnosti) obvykle začal řemen pískat než jsem dosáhl maximálních otáček a pokud jsem udržoval 7500ot.min po chvíli pískat přestal ovšem při přeřazení na vyšší kvalt se vše opakovalo - bohužel díky tomu, že se alternátor točil jak o život docházelo k přebíjení a při zmíněných 7500ot.min mi začínaly blbnout přístroje zejména palivoměr (který i když bylo v nádrži 1/2 paliva v zápětí ukazoval plno a hned zase prázdno a rozsvítiol kontrolku paliva). Poměrně často praskaly na autě žárovky a vč. zadních lamp. El. soustava byla kompletně po repasi a vše bylo zapojený správně tak jestli můžeš poradit byl bych moc rád.
mi mozna neco nedochazi, ale jak muzes prebijet kdyz mas regulator dobijeni? ja teda nevim, jak presne pracuje, ale to by musel regulovat jen to jiste hodnoty a kdyz by dobijeci napeti bylo moc velky, tak by to pustil. Ze by takhle regulator pracoval? to se mi ale nezda.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Miči

Příspěvek od Miči »

to JMJ: no jo, jenomže voltmetr se na obou autech dycky mínil zbláznit, regulátor dobíjení tam byl vždy novej, otázkou je kolik v těch otáčkách dává altík, a asi v jakým stavu je baterka (protože ani jednou jsem neměl novou).

OTÁZKA DO ÉTERU: Máte někdo zkušenosti s implantováním diferáku s uzávěrkou? Trochu jsme to studovali a došli jsme k závěru, že niva má diFerák prakticky stejnej (ano nebo ne?) no a niva měla (mohla mít) na zadním diferáku uzávěrku. A když už mám auto celý rozebraný, vyztužuju kastli, most zadní nápravy stejně sochám znovu tak bych tam prasknul rovnou difec s uzávěrou. Jinak pořád ještě nemůžu vymyslet co s tou stabilizací zadní nápravy. Potřebuju za každou cenu zabránit prosnulému zavlnění auta - prostě při průjezdu zatáčky za "hranou" se náprava rozkmitne. Uvažoval jsem i o zkrácení ramen o asi 150mm ale nevím co by to udělalo s kardanem - jestli by se to náhodou nekřížilo. JESTLI MÁTE NĚKDO NĚJAKEJ NÁPAD JAK TO SPOLEHLIVĚ STABILIZOVAT SEM S NÍM!
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Miči píše:to JMJ: no jo, jenomže voltmetr se na obou autech dycky mínil zbláznit, regulátor dobíjení tam byl vždy novej, otázkou je kolik v těch otáčkách dává altík, a asi v jakým stavu je baterka (protože ani jednou jsem neměl novou).
Informoval jsem se u osob povolanych a regulator by mel uregulovat i vyrazne vyssi dobijeci napeti, nez jake da alternator pri beznem provozu. Navic k 7000 rpm obcas motor vytocim a ze by se mi z toho neco zblaznilo, to sem nikda nepozoroval. Hadam, ze nekde bude chyba :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Miči píše:OTÁZKA DO ÉTERU:
Niva má sice stejnej zadní dif jako 01 - 07 ale originál s uzávěrkou neexistuje. Uzávěrka se na něj dobastluje různými způsoby doma. Jedinej dif na Nivě kterej má uzávěrku z výroby je mezinápravovej a bydlí v redukční převodovce.
VAZ 1117
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

a ako som uz pisal niekolkokrat - origo uzavierku robi len Offrotec a stoji viac nez cely Zigul(ktorykolvek) :-P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“