Stránka 14 z 61

Napsal: pon říj 19, 2009 18:17
od dt4x4
Netopýr píše:já jsem absolutně spokojenej s 205R16 Vraník 2000 Truck :c) ale bez zvedání to tam prostě nedostaneš... leda na sériovku která nekříží a silniční gumy s nízkym vzorkem :c)

Net.
Tak jsem pořídil od Taze 205/80/16 Truck 2000. Zadek zvedlej nakonec o 6 cm předek jsem nechal tak. Řezání mě neminulo, ovšem nebylo to tak hrozný. Vzhledem k tomu, že předek nekříží, tak tam jsem to jenom trochu lízl a zadek jsem vzal trošku víc zítra přidám fotky. Hned jsem to jel zkusit a musím dát Vikovi za pravdu, protože vidina rozlomenýho diferenciálu mě nutila se na některý překážky vykašlat. Gumy by to zvládli, ale dif nebo poloosy asi ne. Na silnici dobrý, byl jsem překvapenej, že gumy přehlušují auto až od rychlosti 80 km/h a této se špatně dosahuje :D s 205/80/16 MT Truck 2000 LPG nejede jak BA 95.

Fotky jsou tady : http://www.ladaniva4x4.nolimit.cz/fotogalerie

Napsal: pon říj 19, 2009 20:33
od vik2
zajimava metoda, zadek zvednout 6cm a predek nechat byt. docela bych rad videl foto.

Jinak T2K te nezklamou, hlavne kdyz jsdem videl co za gumy jsi mel doposu :lol:

Napsal: pon říj 19, 2009 20:46
od dt4x4
vik2 píše:zajimava metoda, zadek zvednout 6cm a predek nechat byt. docela bych rad videl foto.

Jinak T2K te nezklamou, hlavne kdyz jsdem videl co za gumy jsi mel doposu :lol:
Fotky budou zítra.

Napsal: pon říj 19, 2009 22:15
od Netopýr
chválím, s T2k budeš spokojenej :c))

na suchu se musí opatrně, ale jinak bych se toho zase tolik nebál :c))

Net.
PS. nebál protože jsem zatím žádnou poloosu nedal :c)

Napsal: úte říj 20, 2009 16:07
od dt4x4
vik2 píše:zajimava metoda, zadek zvednout 6cm a predek nechat byt. docela bych rad videl foto.

Jinak T2K te nezklamou, hlavne kdyz jsdem videl co za gumy jsi mel doposu :lol:
Fotky :::: http://www.ladaniva4x4.nolimit.cz/fotogalerie

Napsal: úte říj 20, 2009 17:06
od Majo
Dobrá, tak uzavřu toto téma.

MT pneu nejdou na seiovou Nivku bez řezání!

pokud se chce vyjadrovat k DTho Nivce, ucinte tak v jeho samostatnem vlaknu:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11435

Pneu -- rozdil určení SUV/osobní

Napsal: čtv říj 29, 2009 21:14
od hush
Ahoj, chtel bych se zeptat jaky je rozdil v pneumatikach pro osobni a suv /4x4/ auta, jde me o to ze premyslim na Nivu koupit na zimu gumy v rozmeru 215/65 R16 (mely by udajne jit na origo disky) a samozrejme na osobni auta jsou levnejsi a o to me jde, jestli je nejaky problem v tom kdyz koupim gumy na osobak a ne na 4x4.Samozrejme nosnost a rychlostni index budou dodrzeny.Dik.

Napsal: čtv říj 29, 2009 21:38
od Maysner
nebude to v pevnosti bocnice? pro 4x4 se pocita s nakym podhustenim a tim vetsi namaha bocnice a nachylnost na prorazeni

Napsal: čtv říj 29, 2009 22:26
od jackfree
No pokud to máš na zasněžený silnice, neviděl bych v tom zádný problém, ostatně Niva je lehká a tak bych v tom neviděl rozdíl... Niva nebo jakákoliv jiná Lada např... jinak co jsou pneu SUV??? myslím že je to označení prodejce ... má tak vedenou skupinu pneu co se hodí pro SUVčka, toť vše.. jinak bych se řídil pouze parametry pneu(radial, diagonal,průměr, profil, šířka běhounu, rychlostní index, dezén, směs, označení AT, MT, M+S , zátěžové C - to jsou důležité informace pro výběr dané výrobcem)

Napsal: ned úno 28, 2010 20:16
od jiri.k
ahoj zkusenejsi kamaradi, nechci zakladat nove tema ale hledanim v diskusich jsem nenasel jednoznacnou odpoved na toto: Jak se zmeni jizdni vlastnosti a pru¨jezdnost auta, kdyz zvolim jinou pneumatiku co se tyka sirky ??? tady jezdim na 185/75/r16 a v uvahiu pripada 175/80 nebo 205/75 r16. Co se stane kdyz dam ty 205ky? bude auto plavat? nebo neudrzi stopu? Jak potom v hlubokem snehu? nekdo rika, ze uzke gumy se lepe zariznou a vic projedou... jake mate zkusenosti? Muj problem neni nejtezsi teren, ale cca 75%asfalt, zbytek kamenite cesty, les a mokre louky vcetne oranice.. Mam jit do Vraniku?

Napsal: pon bře 01, 2010 00:02
od jackfree
Já teď jezdím Lassa OK-144, je to diagonal 6ti palec, do terénu na nivu super, na silnici lepší než Voltyre(nehučí tak!!! nedrnčí v zatáčkách) ale je to diagonála, musíš na asfaltu víc točit volantem aby si zatočil stejně jako s radiálkou atd. Osobně, už u nich zůstanu, hlavně je to nová guma a té dám vždy přednsot pro běžný provoz před protektorem. A cena je přijatelná. Po dohodě není problém se sejít a klidně si je na mým autě okouknout nebo zkusit projet, jsem od HK.

Napsal: pon bře 01, 2010 09:01
od vik2
pokud jezdis vice asfalt je sirsi guma lepsi.
na mokre trave, pisku, kamenite cesty - proste v ne hlubokem terenu je taky lepsi
tam kde se dost zaboris, bude siroka guma met vetsi odpor. Takze krom vetsi ztraty vykomu jeste vice zetezuje vsechny casti podvozku a prevodu.
To ze by ses na sirsich gumach mene boril, a projel tim lepe močálovym terenem se v praxi neprokazalo. Majo me tim mnohokrat vyhrozoval, a ve finale ja na Lassach 6" on na 9,5" jsme projeli stejne

Pneumatiky

Napsal: pon bře 15, 2010 19:58
od Lukyn
Možná budu za troubu, ale co už. Mám možnost získat pneumatiky Eco Tramp a tak se chci zeptat, jestli s nimi má někdo zkušenosti. Podotýkám že jezdím převážně po silnicích :oops:

Napsal: stř bře 17, 2010 21:14
od vik2
S nima taky jinam ani nemuzes....

Napsal: úte kvě 25, 2010 12:00
od wonko500
Ahoj kamo VIK2,cital som tvoj prispevok este z minuleho roka,kde si pisal o terennych pneumatikach T3. Su to tie protektorovane pneu od VRANIKA? Ak ano,aku mas s nimi skusenost co sa tyka hlavne blata a zmesti sa mi rozmer 205/80 R16 na NIvu bez akychkolvek uprav?