Stránka 14 z 69
Napsal: ned dub 03, 2011 20:33
od dmatej
Patrac píše:Marťas píše:Dost mě znervózňujou ty výdechy z Logana
stejně to je vizuál jak sem psal.. až bude skutečné foto. skutečného interiéru pak bude teprve čas k obavám
zatím se mi to celkem i líbí jen nevím proč v prostřed výdechy hranaté a u oken kulaé. ještě že tam nejsou výdechy z 01 u oken a z 04 v prostřed s tím že potřebují využít nespotřebované zásoby...
Víš co mě na těchle větrácích nejvíc sere? Nedá se seřídit množství vzduchu aniž bys měnil směr proudění. Stejnej problém je ve Fabii. Zatímco Kalina a starší auta mají ještě kolečko s klapkou za mřížkou.
Už jen kvůli tomuhle ty auta nesplňují moje základní požadavky na funcionalitu
. Protože třeba zrovna Fabie I umí foukat pěkně a někdy je třeba vyhnat horkej vzduch ven, ale když ti to funí do xichtu je to dost nepříjemný, tak to stočíš jinam, to je taky strašný, protože v tu ránu je ti vedro.
Kulatý "okýnka" u 2101 jsou ve sklonu, dá se tím seřídit docela dost. Ale tady je to kolmo, to je k hovnu.
U Kaliny je to snad nejdotaženější vůbec - nahoře je ještě kaplička, taktéž seřiditelná, takže někdy větrání pustím na plno a jen do kapličky - auto se vyvětrá během chvilky. Jediné co bych vytknul - jednička by mohla točit ještě o něco míň.
Napsal: ned dub 03, 2011 20:40
od Laďuša
dmatej píše:? Nedá se seřídit množství vzduchu aniž bys měnil směr proudění. Stejnej problém je ve Fabii.
A pětirychlostní ovládání je ti málo? To bych chtěl vidět ty choutky, aby tě to nestačilo
Napsal: ned dub 03, 2011 21:10
od dmatej
Laďuša píše:dmatej píše:? Nedá se seřídit množství vzduchu aniž bys měnil směr proudění. Stejnej problém je ve Fabii.
A pětirychlostní ovládání je ti málo? To bych chtěl vidět ty choutky, aby tě to nestačilo
Nepochopil ... to je ti na nic, ten čudlík ... potřebuju ovládat kudy mi kolik vzduchu bude proudit.
Tenhle "novej" systém je jako kdybys v rodinným domku udělal jednu jedinou větev rozvodů vytápění. Ideálně podlahovýho, jedinej způsob jak nastavit teplotu je u zdroje. Že máš v koupelně 35 a v kuchyni 15? Nezájem, trhni si
Mimochodem, u Seata Alhambry si spolujezdec mohl seřídit jinou tepotu klimy než řidič - byť jen asi +-3°C. To u fabie nejde. o bych ocenil, páč mě při řízení vyhovuje takových 19-20, já su holt takovej mrazomilnej
Napsal: ned dub 03, 2011 21:13
od Laďuša
Ano, asi nepochopil. Kudy to proudí nastavim výdechama a rychlost proudění kolečkem. Jestli to je málo, tak jsem asi nenáročnej
Napsal: ned dub 03, 2011 21:19
od dmatej
Ovládáš snad tím kolečkem výdechy jednotlivě? Už chápeš?
Napsal: ned dub 03, 2011 21:22
od Laďuša
Tož jednotlivě ne, ale dostatečně
V jakým autě se to ovládá jednotlivě?
Napsal: ned dub 03, 2011 21:28
od dmatej
Laďuša píše:Tož jednotlivě ne, ale dostatečně
V jakým autě se to ovládá jednotlivě?
Podle mě nedostatečně.
Citroen BX, Lada Kalina, Škoda Favorit i Felicia, ... ....
Napsal: ned dub 03, 2011 21:33
od Laďuša
Felda to má zvlášť? Tu jsme měli a nijak si nevybavuju, že její systém by byl lepší než ve Fábii. Takže jestli to je pravda, tak je to zbytečný
Napsal: ned dub 03, 2011 22:03
od dmatej
Laďuša píše:Felda to má zvlášť? Tu jsme měli a nijak si nevybavuju, že její systém by byl lepší než ve Fábii. Takže jestli to je pravda, tak je to zbytečný
Ty máš snad nějaký období vzdoru bo co
Napsal: ned dub 03, 2011 22:09
od Marťas
dmatej, Puberta a dospívání
Napsal: ned dub 03, 2011 22:21
od dmatej
Ale donutil mě pochybovat a za trest si tohle téma vyčistí, řekl bych
Felicia:
http://www.autodoplnky.cz/images/news/s ... hagi-3.jpg
Favorit:
http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/gal ... 02a72e.jpg
Citroen XM:
http://mari.blog.auto.cz/files/2008/09/142.jpg
Citroen ZX:
http://www.citroen-club.cz/graphics/own ... 7_1539.jpg
BX:
http://www.bxclub.cz/graphics/dynamic/1526616_11.JPG
A světe div se, dnes asi jen u luxusnějších vozů, např. Citroen C5:
http://www.auto.cz/citroen-c5-2-2-hdi-1894 , konkrétně
http://img.auto.cz/auto//base/2008-44/0 ... 4b16e5.jpg
Prostě, úroveň levných aut se snižuje, aby se prodala ta dražší. Rozdíl prostě musí být cítit, a když už nejde úroveň toho "lepšího" posouvat moc nahoru, musí jít úroveň toho "horšího" dolů.
To jsem zvědav, čeho se ještě dočkáme ...
Napsal: pon dub 04, 2011 08:39
od JmJ
Pruduchy, ktere se nedaji zvlast skrtit a zvlast smerovat ma i oktavka II a ta zrovna moc levna nebyla. Ovsem nejsilenejsi ofuky ma C3, takove jako by vcely uly ci co. Krouti se s tim da ve 3 rozmerech, ale vysledek je zalostny. Jako ostatne cele to vozidlo
Napsal: pon dub 04, 2011 09:08
od zelvotron
Myslíš tu žebrovanou otočnou kouli? To je v hodně citronech. Ta je suprová, ale v autě bych to mít nechtěl
Mimochodem tak třeba ve favoritu ta klapka měla hlavně funkci vypnuto/zapnuto, že by tím nějak zvlášť šel regulovat průtok vzduchu než ano/ne to tedy moc nešlo.
Napsal: stř dub 20, 2011 17:39
od zelvotron
Oficiální představení bude 11.5.11, cena základního modelu v Rusku 220 tis. rublů (cca 132 tis. kč.).
Napsal: ned dub 24, 2011 14:48
od B737500