Stránka 14 z 69

Napsal: ned dub 03, 2011 20:33
od dmatej
Patrac píše:
Marťas píše:Dost mě znervózňujou ty výdechy z Logana :?
stejně to je vizuál jak sem psal.. až bude skutečné foto. skutečného interiéru pak bude teprve čas k obavám :) zatím se mi to celkem i líbí jen nevím proč v prostřed výdechy hranaté a u oken kulaé. ještě že tam nejsou výdechy z 01 u oken a z 04 v prostřed s tím že potřebují využít nespotřebované zásoby... :axe:
Víš co mě na těchle větrácích nejvíc sere? Nedá se seřídit množství vzduchu aniž bys měnil směr proudění. Stejnej problém je ve Fabii. Zatímco Kalina a starší auta mají ještě kolečko s klapkou za mřížkou.
Už jen kvůli tomuhle ty auta nesplňují moje základní požadavky na funcionalitu :lol: . Protože třeba zrovna Fabie I umí foukat pěkně a někdy je třeba vyhnat horkej vzduch ven, ale když ti to funí do xichtu je to dost nepříjemný, tak to stočíš jinam, to je taky strašný, protože v tu ránu je ti vedro.

Kulatý "okýnka" u 2101 jsou ve sklonu, dá se tím seřídit docela dost. Ale tady je to kolmo, to je k hovnu.

U Kaliny je to snad nejdotaženější vůbec - nahoře je ještě kaplička, taktéž seřiditelná, takže někdy větrání pustím na plno a jen do kapličky - auto se vyvětrá během chvilky. Jediné co bych vytknul - jednička by mohla točit ještě o něco míň.

Napsal: ned dub 03, 2011 20:40
od Laďuša
dmatej píše:? Nedá se seřídit množství vzduchu aniž bys měnil směr proudění. Stejnej problém je ve Fabii.
A pětirychlostní ovládání je ti málo? To bych chtěl vidět ty choutky, aby tě to nestačilo :P

Napsal: ned dub 03, 2011 21:10
od dmatej
Laďuša píše:
dmatej píše:? Nedá se seřídit množství vzduchu aniž bys měnil směr proudění. Stejnej problém je ve Fabii.
A pětirychlostní ovládání je ti málo? To bych chtěl vidět ty choutky, aby tě to nestačilo :P
Nepochopil ... to je ti na nic, ten čudlík ... potřebuju ovládat kudy mi kolik vzduchu bude proudit.

Tenhle "novej" systém je jako kdybys v rodinným domku udělal jednu jedinou větev rozvodů vytápění. Ideálně podlahovýho, jedinej způsob jak nastavit teplotu je u zdroje. Že máš v koupelně 35 a v kuchyni 15? Nezájem, trhni si ;)

Mimochodem, u Seata Alhambry si spolujezdec mohl seřídit jinou tepotu klimy než řidič - byť jen asi +-3°C. To u fabie nejde. o bych ocenil, páč mě při řízení vyhovuje takových 19-20, já su holt takovej mrazomilnej :-)

Napsal: ned dub 03, 2011 21:13
od Laďuša
Ano, asi nepochopil. Kudy to proudí nastavim výdechama a rychlost proudění kolečkem. Jestli to je málo, tak jsem asi nenáročnej 8)

Napsal: ned dub 03, 2011 21:19
od dmatej
Ovládáš snad tím kolečkem výdechy jednotlivě? Už chápeš? :mrgreen:

Napsal: ned dub 03, 2011 21:22
od Laďuša
Tož jednotlivě ne, ale dostatečně :) V jakým autě se to ovládá jednotlivě?

Napsal: ned dub 03, 2011 21:28
od dmatej
Laďuša píše:Tož jednotlivě ne, ale dostatečně :) V jakým autě se to ovládá jednotlivě?
Podle mě nedostatečně.

Citroen BX, Lada Kalina, Škoda Favorit i Felicia, ... ....

Napsal: ned dub 03, 2011 21:33
od Laďuša
Felda to má zvlášť? Tu jsme měli a nijak si nevybavuju, že její systém by byl lepší než ve Fábii. Takže jestli to je pravda, tak je to zbytečný :P

Napsal: ned dub 03, 2011 22:03
od dmatej
Laďuša píše:Felda to má zvlášť? Tu jsme měli a nijak si nevybavuju, že její systém by byl lepší než ve Fábii. Takže jestli to je pravda, tak je to zbytečný :P
Ty máš snad nějaký období vzdoru bo co :D

Napsal: ned dub 03, 2011 22:09
od Marťas
dmatej, Puberta a dospívání :mrgreen:

Napsal: ned dub 03, 2011 22:21
od dmatej
Ale donutil mě pochybovat a za trest si tohle téma vyčistí, řekl bych :D
Felicia: http://www.autodoplnky.cz/images/news/s ... hagi-3.jpg
Favorit: http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/gal ... 02a72e.jpg
Citroen XM: http://mari.blog.auto.cz/files/2008/09/142.jpg
Citroen ZX: http://www.citroen-club.cz/graphics/own ... 7_1539.jpg
BX: http://www.bxclub.cz/graphics/dynamic/1526616_11.JPG

A světe div se, dnes asi jen u luxusnějších vozů, např. Citroen C5: http://www.auto.cz/citroen-c5-2-2-hdi-1894 , konkrétně http://img.auto.cz/auto//base/2008-44/0 ... 4b16e5.jpg

Prostě, úroveň levných aut se snižuje, aby se prodala ta dražší. Rozdíl prostě musí být cítit, a když už nejde úroveň toho "lepšího" posouvat moc nahoru, musí jít úroveň toho "horšího" dolů.

To jsem zvědav, čeho se ještě dočkáme ...

Napsal: pon dub 04, 2011 08:39
od JmJ
Pruduchy, ktere se nedaji zvlast skrtit a zvlast smerovat ma i oktavka II a ta zrovna moc levna nebyla. Ovsem nejsilenejsi ofuky ma C3, takove jako by vcely uly ci co. Krouti se s tim da ve 3 rozmerech, ale vysledek je zalostny. Jako ostatne cele to vozidlo :-)

Napsal: pon dub 04, 2011 09:08
od zelvotron
Myslíš tu žebrovanou otočnou kouli? To je v hodně citronech. Ta je suprová, ale v autě bych to mít nechtěl :lol:

Mimochodem tak třeba ve favoritu ta klapka měla hlavně funkci vypnuto/zapnuto, že by tím nějak zvlášť šel regulovat průtok vzduchu než ano/ne to tedy moc nešlo.

Napsal: stř dub 20, 2011 17:39
od zelvotron
Oficiální představení bude 11.5.11, cena základního modelu v Rusku 220 tis. rublů (cca 132 tis. kč.).

Napsal: ned dub 24, 2011 14:48
od B737500
http://avtojurnal.ru/netcat_files/Image ... cost_0.JPG

Interiér a Exteriér V základnej a plnej výbave.