Napsal: stř srp 25, 2010 14:16
pokud ti organizator rekne, ze to ma podchyceny...Laďuša píše:Pokud to byl závod za běžnýho provozu, tak jsou v tom cyklistí těžce vinně.
pokud ti organizator rekne, ze to ma podchyceny...Laďuša píše:Pokud to byl závod za běžnýho provozu, tak jsou v tom cyklistí těžce vinně.
To samý si myslim já.Je jasně dáno,že za běžnýho provozu ,tj . pokud vědí,že trať není uzavřená,jsou povinni dodržovat vyhlášku,tzn. minimálně jet vpravo a ne jak v Anglii.A jak se na něj potom ještě hrdině v přesile vrhli,fakt borci.Laďuša píše:Pokud to byl závod za běžnýho provozu, tak jsou v tom cyklistí těžce vinně.
To by byl průšvih organizace, to jo. Ale když ten doprovod předtim nic pro eliminaci toho motorkáře nedělal, tak asi těžko to měli podchycený. A závody v provozu nejsou až tak vyjímečný. Nehledě je tam i psáno, že cyklistí musí dodržovat dopravní předpisy.rezna píše:pokud ti organizator rekne, ze to ma podchyceny...
Článek neecisuje. Asi dfens cenzor ...rezna píše:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010082501
nutno ale dodat, ze v tomto pripade jsou v tom cyklisti tezce nevine, stejne jako motorkar
vinikem srazky budiz organizator zavodu!
Ano. Já kolo pověsil na hřebík už dávno.Saša píše:Patrně udělám nějakou údržbu , otočím řidítka podék kostry vyšroubuji šlapku a pověsím kolo na zeď .
Pověrager007 píše:retaz treba menit zaroven aj s kazetou po vyrobcom retazi napocitanych 3 - 3,5 tkm
potom clovek predlzi zivotnost vsetkych osiel
U favorita jsem ho taky chtěl shodit, ale pak si to celý kolo vzal jeden důchodce na díly.dmatej píše:Z dvojtácu jsem shodil ten plechovej kryt, zasekával se do něj někdy řetěz
Tak to seš opravdu silák A na poslední malé kolečko se i rozjíždíš do kopce?Koko Loko píše: ale je fakt, že většinou tahám poslední dvě malá