Stránka 14 z 23

Napsal: ned bře 13, 2011 15:48
od Hurikán
Viz tento příspěvek PetraHC. I když na druhou stranu třeba ve Fordovi s plněelektronickým zapalováním používáme výrobcem doporučené klasické jednobodové svíčky. Výměnný interval je 60.000 km. Po vyndání svíčky vypadají skoro jako nové. Tak nevím. Možná na to má vliv materiál svíček. Ty naše mají stříbrnou elektrodu s přídavkem platiny.

Napsal: ned bře 13, 2011 18:10
od Jimmi
Spínač volnoběhu by měl sepnout takový elmag ventil, který přepne sání do modu volnoběhu. Alespoň u normálních aut (třeba japonských), u žigula si nejsem jist.... :wink:

Napsal: ned bře 13, 2011 21:17
od luboš
Vývody toho kontaktu vedou přímo do RJ žádnej ventil tam nejni.
V čem je jiná vačka 1.7i? (asi už to tu zaznělo ale nikde sem to nenašel)

Napsal: ned dub 10, 2011 20:59
od luboš
Se vstřikováním sem najel už 150km nato že má motor najeto 170 tisíc to jezdí krásně, se 4ma lidma to do kopce na pětku zrychluje.
Trochu sem vylepšil interiér tady je Foto

Napsal: ned dub 10, 2011 23:06
od Marťas
Teda ten volant se ti fakt poved... :shock:

Napsal: pon dub 11, 2011 09:47
od MartasBrno
Mazec! Vypadá to dobře! Jak dlouho trvá obšití volantu koženkou?

Napsal: pon dub 11, 2011 10:09
od Michael 4x4
:shock: až budeš predávať volant hlásim sa do radu už teraz :D
Ten stred si lepil alebo...?

Napsal: pon dub 11, 2011 12:16
od luboš
Ten střed je lepenej poved se až na druhej pokus :D. Sem si říkal co na počalounění volantu stojí 2000 teď už to vím je to děsná práce trvalo to tak cca10hodin a prodávat ho rozhodně nebudu :D

Napsal: pon dub 11, 2011 13:01
od rosta
:shock: velmi velmi pěkné

Napsal: pon dub 11, 2011 14:11
od dvk
Krásná práce :shock: Jak jsi vytvořil střih ? Od oka nebo podle něčeho existujícího ?

Napsal: pon dub 11, 2011 19:38
od luboš
Prvně sem ho nastavil stroboskopem na volnoběh 10stupňů ale občas to střelilo dosání.
Tak sem odpojil palivoví čerpadlo začal strartovat a nastavil 6stupňů a je to ok.

Napsal: pon dub 11, 2011 20:14
od cackler
Mam tušení že dvk myslel střih na volant a ne předstih :lol:

Napsal: pon dub 11, 2011 20:35
od luboš
Už mě stoho asi začíná hrabat :roll: no ustřihl sem si pás koženky v místech kde sem ho sešil měl cca8cm (musí bejt všechno menší koženka se natáhne) v ostatních místech to bylo široký tak aby to pokrylo i ty 4 ramena dal sem to na volant pak se to nahrubo obstřihlo přišilo na volant a nakonec se zasrřihly a zašili ty ramena.

Napsal: čtv dub 28, 2011 19:04
od luboš
Tak sem byl zase na diagnostice a zjistilo se že zatížení motoru na volnoběh je 30% má bejt 6%. Mechanik mi říkal že by to mohlo bejt tím, že sem tam nedal nádobku s aktivním uhlím, že si to přisává bokem. Nemohl by na to mít vliv nižší kompresní poměr oproti feldě nebo tak něco?
Další věc teplota nasávaného vzduchu 65° má to bejt kolem 30°, čidlo teploty je v sacím potrubí a ohřívá se od něj,zaslepil sem ty dva otvory kterejma teče chladící kapalina do sacího potrubí nebude to něčemu vadit?

Napsal: čtv dub 28, 2011 19:55
od MartasBrno
Jestli je v sacím potrubí čidlo teploty a ty jsi zaslepil ohřev sacího potrubí, tak je to špatně. Ale ta teplota nasávaného vzduchu mi neleze do hlavy. Jak vypadá sací trakt před klapkou? v něm by měla být termoklapka která nastavuje poměr studeného vzduchu a předehřátého od výfuku. To bys mohl zkusit znásilnit aby fungovalo.

Teda ale kde přesně jsi to čidlo myslel že je umístěný? V sacím potrubí na motoru, nebo v sání, před klapkou?