Stránka 14 z 34
Napsal: stř dub 27, 2011 21:09
od Vašátor
Napsal: stř dub 27, 2011 21:17
od Laďuša
Ty jo, to bude úplně nový auto, to chci taky
Napsal: stř dub 27, 2011 22:09
od Hurikán
No tééééda, to je ale mňamka. Slint, slint.
Už se těším, až si to budu moct prohlédnout živě.
Kdybys potřeboval a nikde nesehnal dlouhou brzdovou trubku, tak jednu novou originální "kratší" na 01 bez posilovače mám.
Laďuša píše:Ty jo, to bude úplně nový auto, to chci taky
No, tak piš Barde, střádej a až budeš mít nadité prasátko, pošli jej spolu s Pojebem do lázní na Vysočinu.
Napsal: stř dub 27, 2011 22:13
od Laďuša
Pokud se toho Ladná dožíje, tak bych to i bral
Po škole se chci stát rentiérem
Napsal: stř dub 27, 2011 22:25
od MartasBrno
Proč vy jste vlastně tím uhlobaronem? Víte, ono mně to baví!
Fakt, to auto vypadá jak ze salónu.
Laďuša, pak mi řekni, jak se to dělá, mně už taky táhne na důchod, tak nechci nic zmeškat
Napsal: čtv dub 28, 2011 09:24
od dvk
Radost pohledět, krásná práce !
Napsal: čtv dub 28, 2011 09:58
od Luděk Musil
Karosářské, klempířské a další mechanické práce jsou téměř hotovy. Zbývá namontovat tu brzdovou trubici a auto je po karosářské stránce hotovo. Zítra se stěhuje ke mě na zbývající kompletace pohonného ústrojí, elektročásti, interiéru a exteriéru. L.
Napsal: čtv dub 28, 2011 10:00
od Luděk Musil
Tímto chci zároveň vyjádřit ještě jednou, dvakrát, vícekrát
velké, velké, obrovské DÍKY duu V&V
a jejich zázemí
www.classic-oldtimer.cz . Bez jejich obrovského kusu práce a dřiny by toto auto vůbec nevzniklo.
Kluci jste super borci. DĚKUJU!
L.
Napsal: čtv dub 28, 2011 10:05
od Puhi
určite to tu bolo písané, ale nesledujem to do detailu, motor pôjde aj naspäť 1300? úplne sériová, alebo nejaký vyšší objem?
inak práca nádherná, takto to má presne vyzerať
Napsal: čtv dub 28, 2011 11:03
od Luděk Musil
Puhi píše:motor pôjde aj naspäť 1300?
Ano, zatím ano.
Sice mám doma na ponku postavenou 1800, ale tu tam dávat nechci. Mám ve skříni připravenou sadu 21213 (písty, kroužky, čepy) - průměr 82 mm. A z této sady a z motoru, který mi schovává Marcel, bych chtěl udělat 1400 ccm. L.
Napsal: čtv dub 28, 2011 11:47
od ger007
tato prestavba sa mi moc paci, auto sice uz predtym vyzeralo ze mu nic neni avsak teraz vyzera uplne megamoc pekne !
Napsal: čtv dub 28, 2011 12:42
od Little Red Riding Hood
Luděk Musil, co to teda vlastně ve finale vyšlo taková celková renovace, jestli to není tajné??..
hele jinak s tím motorem 1400, sem teda zvědavej jak budeš jezdit v tom veteránovy, bo to bude chtit minimálně pekné točky, kompresní poměr a vačici, jinak to pořádně nepojede.. nemluvě o spotřebe??..
Napsal: čtv dub 28, 2011 12:56
od MartasBrno
No, když by byla vhodná vačka, aby se motor dobře plnil, není důvod k obavám o spotřebu. Ale přijít na správný časování, to nevím, jak chce Luděk udělat...
Napsal: čtv dub 28, 2011 13:00
od Luděk Musil
Little Red Riding Hood píše:... co to teda vlastně ve finale vyšlo taková celková renovace, jestli to není tajné?
Ještě nemám konečná čísla od V&V, ale před cca 3 týdny jsem to počítal a nahrubo mi vyšlo (vč. mých vlastních odpracovaných hodin) cca 120.000,- Kč. Všechno sakumprásk tedy vč. pořizovacích nákladů a "bursíkovnýho". Odečtu-li pořizovací náklady, ekodaň a mou práci - tak je to nějakých 80.000,- Kč
Little Red Riding Hood píše:... jinak s tím motorem 1400 ...
Ten motor je otázka budoucnosti ... možná v zimě. Bude to rozhodně chtít přetryskovat karburátor, přepočítat komprese ... . Jo - ten motor (ostatně celý auto) nebude na závodění, takže mi postačí ten cca 7 - 10% nárůst výkonu a krouťáku. L.
Napsal: čtv dub 28, 2011 16:24
od Little Red Riding Hood
to není také hrozné(ta částka)...
jinak ten motor už jen kvuli tomu obrovskému vrtání, bude chtit otáčky... no šak uvidiš, já bych to taky rád vyzkoušel, kvuli zařazení do kategorie..