ja uvažujem že číslo iba zahladím, ako zistí aký to je typ ak tam nič nebude? a na blbé otázky jednoducho odpoviem, že som mal problém so zháňaním motora tak som vzal bez čísla
Tak je jasne ze policajt ti nebude cistim spinu z bloku aby nasiel typ motora, na to je STK,takze on pocita s tym, ze tam mas spravny motor. Popravde, zastavili ma uz vela krat a nikdy po mne nechceli otvarat kapotu (ak nepocitam pasovakov na hraniciach, aj to len nahliadnu do motoroveho priestoru). Ine je to v pripade nehody. Nechcel by som nabuchat nejake nove auto a potom mat opletacky s poistovnou, ktora by dala od toho ruky prec Ale tak robte co chcete, ja si v lete kupim pekne 13ky kolesa a budem spokojne jazdit
u toho vyfuku nic byt nemusi. typ motoru kontroluji pod rozdelovacem. to vyrazeny cislo. tam si bochnout typ, pripadne i cislo motoru a je vse ok. na druhe strane to vybrousit do roviny
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
když už je tu tahle debata - zigule, jak jsi docílil toho, že máš v TP zapsaný motor 1500? bylo to auto původně s ním, nebo se to povedlo někomu při opravě auta nebo tak? V jakém roce?
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba...
no existuje, majú to hlavne pretekárske autá ktoré jazdia rally a je tam treba presúvať sa po cestách prvej triedy. Myslím že sa to robí tak že všetko v aute musí byť spravené podľa určitých pravidiel (FIA) a potom sa auto dá "otipovať", niečo ako STK a oni vám dajú ten "športový preukaz pretekárskeho vozidla". Určite to ale nieje lacné