Stránka 129 z 342
Napsal: stř pro 01, 2010 22:36
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:Dráhy tak jednoduše sdělují zákazníkovi, že je v prdeli a ať si trhne nohou
.
A kdyby si se tolik nevzpíral Facebooku dočet by si se, i toto:
Omlouváme se cestujícím za tragická zpoždění vlaků ČD. Správa železniční dopravní cesty i naši zaměstnanci procují na 100%, aby se s nastalou situací vypořádali. Doufejme, že zítra začneme s čistým štítem. Děkujeme vám za věrnost a trpělivost.
Napsal: stř pro 01, 2010 22:39
od Křečík Barbuška
To že pracují na 100% je jasné. Ale potíž je v tom, že vyrazili kvantum lidí z provozu a ty prostě v těchto okamžicích chybí.
Napsal: stř pro 01, 2010 22:43
od Hurikán
Napsal: stř pro 01, 2010 22:44
od Křečík Barbuška
Ano a nejlépe za náhradní volno.
Napsal: čtv pro 02, 2010 09:41
od Michal Pokorný
A jedna dnešní čerstvá reakce na vlaky:
"Když jsem před 20ti lety jezdil do školy, tak byly taky sněhové kalamity. A já dojel vlakem vždy včas. To ještě nebyly ohřevy výměn a jiné (spolehlivé) vymoženosti, ale bylo spousta zaměstnanců, kteří dokázali zajistit spolehlivost železniční dopravy. Dnes dráha tyto zaměstnance nemá, ale zato má mraky "důležitých" úředníků, kteří mnohdy ani neví, že vlaky potřebují pro svou jízdu koleje. A tak není divu, že vlaky jezdí pozdě, nebo dokonce vůbec"
Napsal: čtv pro 02, 2010 15:25
od Marek89
Napsal: čtv pro 02, 2010 15:43
od Michal Pokorný
Napsal: čtv pro 02, 2010 15:55
od Křečík Barbuška
To je jak katova sekera
.
Napsal: čtv pro 02, 2010 19:27
od Laďuša
Marek89 píše:Tak toto sa mi nepaci.
Mě taky ne...
No, ta závory jsou zajímavý, ale je to eště dobrá porucha. Bezpečnost provozu to neovlivňuje.
Napsal: čtv pro 02, 2010 20:01
od Marek89
Ako prečo chcú dať preč elektrickú trakciu a dať tam diesel, tak to nechápem. Ináč veľmi sa mi páči ten prechod cez most.
Ináč divne, prečo je pri citácii môjho príspevku iné meno ?
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá prosinec 03, 2010 09:55 ]
Opraveno.
Jinak přes ten most v Bechyni jsme jezdili na naše první srazy. L.
Napsal: pát pro 03, 2010 13:30
od Laďuša
Marek89 píše:Ako prečo chcú dať preč elektrickú trakciu a dať tam diesel, tak to nechápem.
Něco o tom je třeba tady:
http://www.zelpage.cz/zpravy/7908 Co si budem povídat, údržba Regíny taky výde levnějš než lokomotivy a vozů a na to se dneska taky hraje...
Napsal: pát pro 03, 2010 13:44
od Křečík Barbuška
Laďuša píše: ... údržba Regíny taky výde levnějš než lokomotivy a vozů a na to se dneska taky hraje...
Ano, ale jet tou hrůzou déle jak tři zastávky je jen pro silné povahy, je to tragédie. Koneckonců když se objevily prvně byl jsem v jednom depu svědkem konsilia většího množství mechaniků nad problematikou zresetování toalety
. Kdysi jsem nadával na vozy Bdmtee neboli Honeckerovi pomsty, ale po objevení regionov jsem svůj názor na ně přehodnotil
.
Napsal: pát pro 03, 2010 13:59
od Laďuša
Koko Loko píše:Ano, ale jet tou hrůzou déle jak tři zastávky je jen pro silné povahy, je to tragédie.
Samozřejmě, jenomže bohužel dráhy řídí lidi, kterým o takový věci nejde.
Napsal: pát pro 03, 2010 14:15
od Michal Pokorný
Inu Regionova, to je dobrá černá díra na peníze. Já mám pocit, že pokud se v běžné 810 pouze vymění sedačky, má to pro běžného cestujícího v podstatě stejný užitek jako celá Regionova.
Navíc to vyjde mnohonásobně levněji.
Co si dráhy chtěly těmi Regionovami dokázat ..... nevím. Sand jedině, aby částečně "zavřely ústa" krajům. Chcete modernizaci - tady ji máte.
Napsal: pát pro 03, 2010 17:07
od vodis
Malinko bych se reginy zastal, z hlediska obsluhy je to nebe a dudy oproti 810, komfort ovládání je docela někde jinde (výrazně vyšší výkon motoru, spolehlivější převodovka,ARR, přepínání hory-rovina, u dvouvozovky možnost celé brzdit přídavnou, pro cestující informační system...). Samozřejmě jsou i mínusy (větší složitost-poruchovost, vyšší náročnost na údržbu...) Nic neni jen černý, nebo bílý.