Stránka 128 z 342
Napsal: úte lis 30, 2010 22:28
od karloslt
Hoši, vy tomu taky prdla rozumíte. Šukafon, rozumíte? Šukafon!
Napsal: úte lis 30, 2010 22:49
od Michal Pokorný
Ehm, rád bych tedy všem diskutujícím,zejména tomu poslednímu
připoměl, že máme 21.století.
Pravda toto se našich drah příliš netýká. Naše dráhy zcela popírají všechny teorie konstantnosti času, neb očividně dokazují, že právě 80.léta 20.století jsou ta nejdelší.
Napsal: úte lis 30, 2010 23:22
od Hurikán
Napsal: stř pro 01, 2010 00:03
od Laďuša
karloslt píše:Hoši, vy tomu taky prdla rozumíte. Šukafon, rozumíte? Šukafon!
Tak to je konec, tuto moje srdce asi nerozpumpuje
Napsal: stř pro 01, 2010 06:43
od Luděk Musil
karloslt píše:Hoši, vy tomu taky prdla rozumíte. Šukafon, rozumíte? Šukafon!
Co to je? Postel s vestavěným motorem pro její posuv vpřed a vzad v rozsahu 10 cm s intenzitou 60x za minutu?
L.
Napsal: stř pro 01, 2010 07:44
od Michal Pokorný
Luděk Musil píše:karloslt píše:Hoši, vy tomu taky prdla rozumíte. Šukafon, rozumíte? Šukafon!
Co to je? Postel s vestavěným motorem pro její posuv vpřed a vzad v rozsahu 10 cm s intenzitou 60x za minutu?
L.
V podstatě máš pravdu
http://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%BD_v%C5%AFz_810
Napsal: stř pro 01, 2010 08:07
od Luděk Musil
Aha! Tak to řeknu zrovna - (vpodstatě) nástupce vosumsetjednatřicítky
a její nástupkyně vosumsetjednapadesátky
. L.
Napsal: stř pro 01, 2010 08:21
od Michal Pokorný
Luděk Musil píše:nástupce vosumsetjednatřicítky
To až si přečte Laďuša.............
Napsal: stř pro 01, 2010 10:06
od Laďuša
Michal Pokorný píše:To až si přečte Laďuša.............
Správně, udělalo se mi mdlo!
Nástupce osumsetjednatřicítky neexistuje, proč jinak si myslíte, že to eště dneska jezdí? Šukafon je nástupce Hurvajze, čiže osumsetjedničky M131.1! Téda
A osumsetpadesátjednotka je vpodstatě současník 831, je jenom o pár let mladší, todíž to taky neni žádnej nástupce.
To je vážná věc, tuto, o tom se nežertuje!
Napsal: stř pro 01, 2010 10:16
od Michal Pokorný
No však se po té dráze pořádně rozhlédni.
má v podstatě pravdu. 810 je vlastně nástupce všeho dosluhujícího na dráze. Je totiž nesmrtelná
Napsal: stř pro 01, 2010 10:34
od Laďuša
Nóó, to je sice možná pravda, ale nic to nemění na tom, že to je neuvážený nasazování a prodlužování života morální mrtvoly, který byly za svým zenitem už po pár letech provozu.
A pamatujete na tuto?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=254437#254437
Tak tady je o těch strojích článeček
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3 ... d-legendy/
Napsal: stř pro 01, 2010 10:58
od Michal Pokorný
Laďuša píše:neuvážený nasazování a prodlužování života morální mrtvoly
No jo, ale kdyby je uváženě nenasadily tak nemají na regionálních tratích čím jezdit
Napsal: stř pro 01, 2010 22:23
od Michal Pokorný
Hehe, to jsou zase hlášky :
Vlivem silného sněžení v ČR a okolních zemích je provoz na železnici zajišťován s omezením.
Náhradní autobusovou dopravu z důvodu kalamitního stavu na pozemních komunikacích nelze zavádět.
Cestujícím je také k dispozici zákaznická informační linka +420 840 112 113, kde vám naši operátoři podají veškeré zde uvedené informace. Za vzniklé problémy se omlouváme.
Napsal: stř pro 01, 2010 22:32
od Křečík Barbuška
Dráhy tak jednoduše sdělují zákazníkovi, že je v prdeli a ať si trhne nohou
.
Napsal: stř pro 01, 2010 22:36
od Laďuša
No a ono jakpa jinak to sdělit, když vlak má zpoždění a autobus nedoklouže ani na nádraží?