Stránka 123 z 342
Napsal: úte lis 09, 2010 19:34
od Laďuša
Kurňa, dej ňáký takový fotky na želpejč, ať je tam taky něco neobvyklýho
Napsal: úte lis 09, 2010 19:43
od Cooper
Laďuša píše:Kurňa, dej ňáký takový fotky na želpejč, ať je tam taky něco neobvyklýho
Vidíš, zrovna včera jsem se zdal funkce "cenzora" fotek....
Tohle se na ŽP příliš nehodí
Napsal: úte lis 09, 2010 19:50
od Laďuša
Ale prdlals, prej nehodí... Máme tam snad furt dokola koukat na Bardotky a nebo Esa?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/art/ Tuto je oddíl akorát pro takový. A ty písty s mašinou v pozadí, to je akorát
Napsal: úte lis 09, 2010 19:53
od EMI
jaký jsou přibližný rozměry a hmotnost takovýho pístu z lokomotivy?
to by bylo těžítko
Napsal: úte lis 09, 2010 20:20
od Cooper
EMI píše:jaký jsou přibližný rozměry a hmotnost takovýho pístu z lokomotivy? to by bylo těžítko
Vrtání je 230 mm, s ojničním čepem a s ojnicí má asi 70 Kg. Samotný píst má kolem 17ti kg.
Napsal: stř lis 10, 2010 09:32
od Teepee
Mám doma ventil, nevím jestli sací nebo výfukový, ale je asi 35-40cm vysoký, dřík je asi 18ka kulatina a talíř ventilu je asi 8cm. Jak velký ventily jsou v motorech lokomotiv, mohl by být z toho?
Je už asi 10 let venku na dešti (zakládám s ním vrátka "proti průvanu") a je takovej lehce hnědej, ne zkorodovanej (holt ocel).
Když mi zbyde čas a myšlenka, zkusím ho vyfotit.
Napsal: stř lis 10, 2010 11:15
od MartasBrno
Cooper, má ta závada něco společnýho s tím olejem? Nebo nevíte? Jestli to nebyla nějaká ekologická srajda...
Napsal: stř lis 10, 2010 14:16
od Cooper
Teepee píše:Mám doma ventil, nevím jestli sací nebo výfukový, ale je asi 35-40cm vysoký, dřík je asi 18ka kulatina a talíř ventilu je asi 8cm. Jak velký ventily jsou v motorech lokomotiv, mohl by být z toho?
Určitě mohl, popis by tomu i seděl. Výfukové a sací jsou stejné
MartasBrno píše:Cooper, má ta závada něco společnýho s tím olejem? Nebo nevíte? Jestli to nebyla nějaká ekologická srajda...
Moc se v olejích nevyznám, ale normálně se používá tuším M7ADX, v 506 byl M9ADX, teda takto jsem to pochopil z řeči dvou kolegů...Respektive, olej byl hustší než obvykle.
Napsal: stř lis 10, 2010 17:20
od MartasBrno
Michal Pokorný píše:MartasBrno píše:
Usekat pracky parazitům. Nepochopím, jek někdo může udělat škodu za mega, když z toho nevytěží ani deset procent. Když už kradou, tak ať kradou hotovost. Proč ale ničit takhle nákladný věci a ještě ohoržovat provoz.
http://www.podripem.cz/clanky/985_zlode ... adeni.html
Čtu tam něco o
trestu odnětí svobody nebo
peněžitém trestu. Nestačilo by (a neřešilo by celej problém) uložit jim prostě
náhradu škody?
Napsal: stř lis 10, 2010 17:22
od Křečík Barbuška
A z čeho budou hradit?
Napsal: stř lis 10, 2010 17:26
od MartasBrno
Koko Loko píše:A z čeho budou hradit?
No makali by dokud to nesplatí (neřeším jestli svobodně s dohledem - třeba VPP nebo v lochu).
Napsal: stř lis 10, 2010 17:28
od Křečík Barbuška
Blázínku ...
.
Napsal: stř lis 10, 2010 17:35
od MartasBrno
Koko Loko píše:Blázínku ...
.
Já vím...
Napsal: stř lis 10, 2010 18:06
od vodis
Dřík ventilů od motorů řady 310 je výchozím materiálem k výrobě kvalitních majzlíků.
Napsal: čtv lis 11, 2010 19:59
od karloslt
Malej kůpr: a to taháš sám?
MP: mňo na šukece prosím nesahat... Podřipské lokálky jsou na první pohled v nudné placce, na ten druhý je to zajímavé. Nejzajímavější z nich je ovšem trať Libochovice - Straškov, jede se po placce, najednou šup do "kaňonu" a než se člověk toho údolíčka nabaží, tak je z něj venku.
mmch, v Roudnické nádražce se vaří?