Stránka 122 z 342
Napsal: čtv říj 28, 2010 21:50
od karloslt
Hracholusky si prohlédni a vštip do paměti, příští rok padnou za vlast. Stejně tak se dočkáme likvidace mechanik ve Stvolínkách, Blíževedlech a Zahrádkách...
Napsal: čtv říj 28, 2010 22:54
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše: Mimochodem, dnes jsem viděl jak dopadla oprava střechy na budově zastávky Roudnice n.L. - Hracholusky.
Naprostá šílenost!!!!!
Já také, mám to dokonce i nafocené ... někde tedy
. Drahstav je zločinecká organizace
.
Napsal: pát říj 29, 2010 03:43
od Michal Pokorný
Tak že tam vůbec něco s tou střechou dělali, vždyť ta budova vypadá tak, že už je stejně jedno jestli tam teče,nebo ne.
I když na jednu stranu je pravda, že od té doby co nefunguje "Agrák" je tam ta zastávka v podstatě na nic. Moc bych se divil, že by jí někdo pravidelně používal.
Jo, vlastně servírka z nádražky, když má na hlídání vnoučka, tak mu dopřeje menší výlet vlakem.
Ona ta trať vůbec ......... no, raději mlčím
Beztak od té doby co tam jezdí 809 cestuje z Roudnice n.L. polovina lidí bez lístku a ještě to drze přiznávají
Napsal: sob říj 30, 2010 14:30
od Michal Pokorný
Napsal: pon lis 01, 2010 05:56
od Michal Pokorný
Napsal: pon lis 01, 2010 16:05
od Laďuša
Boha jeho. Sice s modelem jednotný státní železnice souhlasim, ale tak ňák mam spíš pocit, že by se to zase rozkradlo a šlo by to do kytek eště rychlejš, než teď.
Taky mě zaujalo tuto: .
Podle Bruselu brání totiž Deutsche Bahn vstupu konkurence.
Docela zajímavý, když si vemu, že v Německu je největší koncentrace soukromých dopravců.
Napsal: pon lis 01, 2010 18:16
od Křečík Barbuška
Laďuša píše:Boha jeho. Sice s modelem jednotný státní železnice souhlasim, ale tak ňák mam spíš pocit, že by se to zase rozkradlo a šlo by to do kytek eště rychlejš, než teď.
Teď když rozmr*ali co mohli to budou znovu slepovat? Těžko, vzniklo příliš mnoho teplých místeček, kapříci si rybníček nevypustí.
Napsal: úte lis 02, 2010 06:16
od Michal Pokorný
MartasBrno píše:
Usekat pracky parazitům. Nepochopím, jek někdo může udělat škodu za mega, když z toho nevytěží ani deset procent. Když už kradou, tak ať kradou hotovost. Proč ale ničit takhle nákladný věci a ještě ohoržovat provoz.
http://www.podripem.cz/clanky/985_zlode ... adeni.html
Laďuša píše:Boha jeho. Sice s modelem jednotný státní železnice souhlasim, ale tak ňák mam spíš pocit, že by se to zase rozkradlo a šlo by to do kytek eště rychlejš, než teď.
Taky mě zaujalo tuto: .
Podle Bruselu brání totiž Deutsche Bahn vstupu konkurence.
Docela zajímavý, když si vemu, že v Německu je největší koncentrace soukromých dopravců.
Tady je to trochu více rozepsáno
http://www.halonoviny.cz/articles/view/210699
Napsal: úte lis 02, 2010 11:34
od Laďuša
Nevim, no, já v tom zase vidim ňákej tunel, asi už mam skepsi ke všemu, co si lidi nahoře umanou udělat s dráhama. A expance Carga? No tak to už tady přece máme, v Polsku už jaksi působí jakožto Koleje Czeskie.
Napsal: úte lis 02, 2010 11:54
od Michal Pokorný
Laďuša píše:No tak to už tady přece máme, v Polsku už jaksi působí jakožto Koleje Czeskie.
No jo, ale to asi Bárta neví
Hlavně to spojení SŽDC s ŘSD , ještě by k tomu mohli nějak "přimontovat" letiště a bylo by to komplet
Napsal: stř lis 03, 2010 20:03
od karloslt
Michal Pokorný: No pozóóór! Úsek Roudnice - Straškov je páteřní trať!
Hracholusky jako stanici si doporučuju nafotit, příští rok touto dobou to už bude pouhá zastávka...
Napsal: stř lis 03, 2010 21:02
od Michal Pokorný
karloslt píše:Michal Pokorný: No pozóóór! Úsek Roudnice - Straškov je páteřní trať!
Může být, ale to využití...... Jak to tak pozoruji z oken nádražní restaurace, řekl bych že s tím jezdí snad ještě méně lidí než z Lovosic do Teplic. Ještě tak když jezdí děti do/ze školy to docela jde, ale jinak to je mizerné.
Nakonec kdo by s tím jezdil, pro železničního fandu je to možná zajímavé svezení, ale z pohledu běžného cestujícího je to zážitek srovnatelný se strašidelným hradem
Napsal: čtv lis 04, 2010 13:35
od karloslt
Michal Pokorný píše:Může být, ale to využití...... Jak to tak pozoruji z oken nádražní restaurace, řekl bych že s tím jezdí snad ještě méně lidí než z Lovosic do Teplic. Ještě tak když jezdí děti do/ze školy to docela jde, ale jinak to je mizerné.
O využití není třeba diskutovat, obce o celkovém počtu 2 000 obyvatel vyprodukovat tisícovky cestujících nedokážou...
Michal Pokorný píše:Nakonec kdo by s tím jezdil, pro železničního fandu je to možná zajímavé svezení, ale z pohledu běžného cestujícího je to zážitek srovnatelný se strašidelným hradem
Proč?
Napsal: čtv lis 04, 2010 18:51
od Michal Pokorný
Já nevím proč, prostě mi ta cesta vlakem z Roudnice do Straškova připadá hrozná. Nedovedu si představit, že by tam někdo jel za tmy a trať by neznal, měl by pramalou šanci vystoupit kde chce. Vždyť kolik zastávek má alespoň funkční osvětlený název ?
Je to opravdu doprava spíše pro domorodce, kdo jiný by s tím také jel ? Ale co kdyby.
Ještě k tomu polovinu času cesty člověk stráví na vyhlídkové jízdě kolem Roudnice. Nevím, no..... kdybych s tím jezdil denně, možná bych uvykl.
Jednou jedinkrát jsem podnikl cestu do Zlonic..... hezké svezení, od té doby jezdím do Zlonic autem
Navíc o kultuře cestování v 809 nemá cenu ani mluvit. Ale patrně to bude jen můj subjektivní názor, neboť dojíždění 810 z Lovosic do Úštěka (Dubičné) mi vůbec nevadí, ba naopak. Přesto že jsem tudy jel snad již tisíckrát, stále je na co se dívat. A i když cesta trvá skutečně dlouho a tempo jízdy je vražedné
tak to prostě nějak utíká a než se člověk naděje je v Úštěku.
Kdežto do Straškova je to nuda, nuda a nuda.
V "normálním" vlaku by to člověku ani nepřišlo, ale v 809/810 člověk nutně potřebuje nějaké to zpestření, aby tolik nevnímal čím a jak cestuje
Napsal: úte lis 09, 2010 17:53
od Cooper