Stránka 122 z 342

Napsal: čtv říj 28, 2010 21:50
od karloslt
Hracholusky si prohlédni a vštip do paměti, příští rok padnou za vlast. Stejně tak se dočkáme likvidace mechanik ve Stvolínkách, Blíževedlech a Zahrádkách...

Napsal: čtv říj 28, 2010 22:54
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše: Mimochodem, dnes jsem viděl jak dopadla oprava střechy na budově zastávky Roudnice n.L. - Hracholusky.
Naprostá šílenost!!!!!
Já také, mám to dokonce i nafocené ... někde tedy :mrgreen: . Drahstav je zločinecká organizace :D .

Napsal: pát říj 29, 2010 03:43
od Michal Pokorný
Tak že tam vůbec něco s tou střechou dělali, vždyť ta budova vypadá tak, že už je stejně jedno jestli tam teče,nebo ne.
I když na jednu stranu je pravda, že od té doby co nefunguje "Agrák" je tam ta zastávka v podstatě na nic. Moc bych se divil, že by jí někdo pravidelně používal.
Jo, vlastně servírka z nádražky, když má na hlídání vnoučka, tak mu dopřeje menší výlet vlakem.
Ona ta trať vůbec ......... no, raději mlčím 8) Beztak od té doby co tam jezdí 809 cestuje z Roudnice n.L. polovina lidí bez lístku a ještě to drze přiznávají :mrgreen:

Napsal: sob říj 30, 2010 14:30
od Michal Pokorný

Napsal: pon lis 01, 2010 05:56
od Michal Pokorný

Napsal: pon lis 01, 2010 16:05
od Laďuša
Boha jeho. Sice s modelem jednotný státní železnice souhlasim, ale tak ňák mam spíš pocit, že by se to zase rozkradlo a šlo by to do kytek eště rychlejš, než teď.
Taky mě zaujalo tuto: .
Podle Bruselu brání totiž Deutsche Bahn vstupu konkurence.
Docela zajímavý, když si vemu, že v Německu je největší koncentrace soukromých dopravců.

Napsal: pon lis 01, 2010 18:16
od Křečík Barbuška
Laďuša píše:Boha jeho. Sice s modelem jednotný státní železnice souhlasim, ale tak ňák mam spíš pocit, že by se to zase rozkradlo a šlo by to do kytek eště rychlejš, než teď.
Teď když rozmr*ali co mohli to budou znovu slepovat? Těžko, vzniklo příliš mnoho teplých místeček, kapříci si rybníček nevypustí.

Napsal: úte lis 02, 2010 06:16
od Michal Pokorný
MartasBrno píše:
Usekat pracky parazitům. Nepochopím, jek někdo může udělat škodu za mega, když z toho nevytěží ani deset procent. Když už kradou, tak ať kradou hotovost. Proč ale ničit takhle nákladný věci a ještě ohoržovat provoz.
http://www.podripem.cz/clanky/985_zlode ... adeni.html
Laďuša píše:Boha jeho. Sice s modelem jednotný státní železnice souhlasim, ale tak ňák mam spíš pocit, že by se to zase rozkradlo a šlo by to do kytek eště rychlejš, než teď.
Taky mě zaujalo tuto: .
Podle Bruselu brání totiž Deutsche Bahn vstupu konkurence.
Docela zajímavý, když si vemu, že v Německu je největší koncentrace soukromých dopravců.
Tady je to trochu více rozepsáno http://www.halonoviny.cz/articles/view/210699 :roll:

Napsal: úte lis 02, 2010 11:34
od Laďuša
Nevim, no, já v tom zase vidim ňákej tunel, asi už mam skepsi ke všemu, co si lidi nahoře umanou udělat s dráhama. A expance Carga? No tak to už tady přece máme, v Polsku už jaksi působí jakožto Koleje Czeskie.

Napsal: úte lis 02, 2010 11:54
od Michal Pokorný
Laďuša píše:No tak to už tady přece máme, v Polsku už jaksi působí jakožto Koleje Czeskie.
No jo, ale to asi Bárta neví 8)

Hlavně to spojení SŽDC s ŘSD , ještě by k tomu mohli nějak "přimontovat" letiště a bylo by to komplet :mrgreen:

Napsal: stř lis 03, 2010 20:03
od karloslt
Michal Pokorný: No pozóóór! Úsek Roudnice - Straškov je páteřní trať!

Hracholusky jako stanici si doporučuju nafotit, příští rok touto dobou to už bude pouhá zastávka...

Napsal: stř lis 03, 2010 21:02
od Michal Pokorný
karloslt píše:Michal Pokorný: No pozóóór! Úsek Roudnice - Straškov je páteřní trať!
Může být, ale to využití...... Jak to tak pozoruji z oken nádražní restaurace, řekl bych že s tím jezdí snad ještě méně lidí než z Lovosic do Teplic. Ještě tak když jezdí děti do/ze školy to docela jde, ale jinak to je mizerné.
Nakonec kdo by s tím jezdil, pro železničního fandu je to možná zajímavé svezení, ale z pohledu běžného cestujícího je to zážitek srovnatelný se strašidelným hradem :P

Napsal: čtv lis 04, 2010 13:35
od karloslt
Michal Pokorný píše:Může být, ale to využití...... Jak to tak pozoruji z oken nádražní restaurace, řekl bych že s tím jezdí snad ještě méně lidí než z Lovosic do Teplic. Ještě tak když jezdí děti do/ze školy to docela jde, ale jinak to je mizerné.
O využití není třeba diskutovat, obce o celkovém počtu 2 000 obyvatel vyprodukovat tisícovky cestujících nedokážou...

Michal Pokorný píše:Nakonec kdo by s tím jezdil, pro železničního fandu je to možná zajímavé svezení, ale z pohledu běžného cestujícího je to zážitek srovnatelný se strašidelným hradem :P
Proč?

Napsal: čtv lis 04, 2010 18:51
od Michal Pokorný
Já nevím proč, prostě mi ta cesta vlakem z Roudnice do Straškova připadá hrozná. Nedovedu si představit, že by tam někdo jel za tmy a trať by neznal, měl by pramalou šanci vystoupit kde chce. Vždyť kolik zastávek má alespoň funkční osvětlený název ?
Je to opravdu doprava spíše pro domorodce, kdo jiný by s tím také jel ? Ale co kdyby.
Ještě k tomu polovinu času cesty člověk stráví na vyhlídkové jízdě kolem Roudnice. Nevím, no..... kdybych s tím jezdil denně, možná bych uvykl.
Jednou jedinkrát jsem podnikl cestu do Zlonic..... hezké svezení, od té doby jezdím do Zlonic autem :lol:

Navíc o kultuře cestování v 809 nemá cenu ani mluvit. Ale patrně to bude jen můj subjektivní názor, neboť dojíždění 810 z Lovosic do Úštěka (Dubičné) mi vůbec nevadí, ba naopak. Přesto že jsem tudy jel snad již tisíckrát, stále je na co se dívat. A i když cesta trvá skutečně dlouho a tempo jízdy je vražedné :mrgreen: tak to prostě nějak utíká a než se člověk naděje je v Úštěku.
Kdežto do Straškova je to nuda, nuda a nuda.
V "normálním" vlaku by to člověku ani nepřišlo, ale v 809/810 člověk nutně potřebuje nějaké to zpestření, aby tolik nevnímal čím a jak cestuje 8)

Napsal: úte lis 09, 2010 17:53
od Cooper
Minulý týden k nám na dílnu přijela lokomotiva 729.506 (listopad 2008 po generálce, byl použit nový olej na vyzkoušení) že nemá výkon a tlakuje se carter. Kolegové jeli lokomotivu vyzkoušet, vypadalo to spíš jako kdyby byla na páru. Zpod lokomotivy se valil bílý kouř. Je tam totiž vyvedeno odvětrání klikové skříně. Dokonce se už tlačil olej i přes vodní čerpadla.

Následně se změřily tlaky. Na pěti válcích se naměřilo 23 Mpa (nejsem si jistý jednotkou), minimum určeným výrobcem je 26 Mpa. 4. válec byl však prakticky bez komprese. Následovalo otevření průhledových okýnek. Po celé klikové skříni nalepená podivná vazelína, u 4tého pístu piliny hliníku. To už byl jasný signál, že motor je K.O. , sundaly se tedy hlavy a vyndaly písty. Nebudu to už dál poposivat, z obrázků to určitě pochopíte sami.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Takto dopadla vložka válce.


Teorie je taková: Z nějákého neznámého důvodu se rozpadla segerovka a ojniční čep se začal pohybovat v pístu. Následným horkem už šlo všechno ráz na ráz a píst i s kroužky se začal rychle poškozovat až se ojniční čep zadřel. Následná destrukce už byla otázkou pár hodin.....