Stránka 122 z 124
Re: Fábie.
Napsal: sob črc 14, 2018 10:43
od vodis
Laďuša: Když tohle je nejbližší škodatéma.
A přijde mi to mnohem lepší než Rapid, tím že pohodlnější.
A taky bych radši jezdil do práce třeba vlakem v jídeláku...ale bohužel musím autem.
Re: Fábie.
Napsal: sob črc 14, 2018 20:18
od Liftback
Ale raz vymeníš škodu za Ladu napr.Vestu a budeš spokojnejší..
Re: Fábie.
Napsal: sob črc 14, 2018 22:24
od Křečík Barbuška
Mám pocit, že jde o služebák. Pochybuju, že mu koupí Vestu (auto). Ta liberalizace (vyzobávání rozinek) zjevně nese své ovoce. Nebo se snad pletu?
Re: Fábie.
Napsal: sob črc 14, 2018 22:27
od Georgius
A to jako Vestu nejde koupit jako služebák ? "Víte, jsem Ladysta, oktávku nechci, raději Ladu"
Re: Fábie.
Napsal: sob črc 14, 2018 22:30
od Křečík Barbuška
Až tam u nich bude dělat ředitele tak možná ...
.
Re: Fábie.
Napsal: ned črc 15, 2018 06:41
od vodis
Koko Loko: Máš správný pocit, vyzobávání nese ovoce.
Ale režijku mám taky!
Ve firmě Jsou hlavně škodovky, fauvé a už se tam klube i hjondé, kde ovšem je trošku problem s výdrží (jako že destičky a kotouče jsou už po 60000km naprosto kaput..).
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 09:08
od Teepee
Díky Vodisi za report, mě Rapid taky nenadchnul.
Jenže Oktávka je segment firemních aut, ceny pořizovací i servisní jsou tam též firemní. Navíc se to narozdíl od Rapida nevleze do garáže (jako náhrada 1:1).
Laďuša píše:Jinak tuten tejden jsem byl nucenej řídit Oktávku, kolikátkovou nevim. Je to velký jako kráva, výhled z toho nahovno a jede to zbytečně moc. To už se mi s tim Rapidem jezdí líp. Ale i tak je to naprd. Vůbec to ježdění mi ňák poslední dobou štve.
Laďo, že to jede zbytečně moc? To bylo přečipnutý eReSo? To obdivuju Tvou skromnost a schopnost se na 100metrovém nájezdu zařadit do proudu jedoucích vozidel i s jízdním kolem...
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 09:51
od vodis
Teepee: On Rapid je v pohodě, kdyby nepřišla změna, jezdil bych s ním dál (na tachu má aktuálně 123000km a je bez potíží) a dovedl bych si ho představit klidně i jako auto pro naší rodinu. Oktávka je už jiná kategorie, i cenově.
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 13:39
od Teepee
vodis píše:Teepee: On Rapid je v pohodě, kdyby nepřišla změna, jezdil bych s ním dál (na tachu má aktuálně 123000km a je bez potíží) a dovedl bych si ho představit klidně i jako auto pro naší rodinu. Oktávka je už jiná kategorie, i cenově.
Gratuluji k takové změně! Krátce jsem se svezl s 1,2TSi 77kW, RV 2013, 55tkm a bylo to moc hezký auto za 199tKč, v AutoJarov. Stačilo říct chci/nechci. Podíval jsem se na naší rodinnou E46 Touring 330i automat a nechtěl jsem, protože Rapid mě zklamal hlavně jízdním projevem, motor byl slyšet jak v hodně rozhrkané Felicii, vlastně je to oturbený minimotůrek, kde zlobí řetězové rozvody a když jsem se v zatáčce opřel do pedálu plynu a volantu, málem jsem na nepropadlém hydrantu asi tak utrhl kolo. Ozvala se rána a nevím, buď si to jen proklouzlo a nebo to šlo v zatočení na dorazy a nebo tomu autu něco bylo ač vypadalo jak nový. BMW je trochu jinde a downgradem za 199tkč bych si nepomohl. Každé z nich má svoje, jen jsem nic neutratil.
A kdyby na mě padl u benzínky nějaký splín, spravím si chuť KickDownem...
Mimochodem to DSG tam máš 6st nebo 7st.? Protože co jsem slyšel o 7st. tak to domů nebrat!
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 16:09
od Marek
U DSG systémů je především nezbytné dodržování servisních intervalů pro výměnu olejů. Kdo si prostě myslí, že olej v DSG se měnit nemusí, ten spláče nad vejdělkem. Každých 60.000 km !!! A vzhledem k tomu, že té speciální kapaliny je tam kolem 7-8 litrů a nepatří právě k nejlevnějším, není to sranda. Ostatně to je jedním z hlavních důvodů, proč na to lidi často kálejí a pak se jen diví, když jim převodovka začne zlobit.
Kolega má služební Rapid 1,6 TDI 66kW se 7-stupňovým DSG. Má najeto skoro 200 tisíc stylem "prasácké hovado" a převodovka drží. Otázka je, jak dlouho ještě.....
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 16:38
od Cory
U 6-stupnovych DSG sa meni kazdych 60 000km. U 7-stupnovych sa nemení, náplň je doživotná (ak teda počítame životnosť auta 120 000 km, tak može byť
)
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 16:58
od Marek
Bože dobrej, zase HOAX.
Ještě že mám manuál.....
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 17:05
od Cory
Neviem, nakolko je to HOAX, kedze pracujem v Skodovke a v 7-stupnovom DSG vyrobca nepredpisuje vymenu oleja. O realnej vydrzi mlcim, tiez si o tom myslim svoje.
Re: Fábie.
Napsal: pon črc 16, 2018 18:51
od vodis
Teepee: Já tam měl 1,6TDI, takže s benzínem to srovnávat nemůžu. V oktádce je DSG 7, co jsem si našel, tak opravdu oficiálně předepsaná výměna není, ale doporučuje se. Toho se myslím budu držet, i předtím nebyl třeba problém jezdit do autorizáku měnit olej v motoru už po 15tkm a ne po předepsaných třiceti.
Jinak dneska jsem jel z ráce jen půl cesty s klimou a spotřeba byla 4,7 podle PP, takže naprosto srovnatelně se slabším Rapidem.
Re: Fábie.
Napsal: úte črc 17, 2018 07:39
od Jan Vaníček
Jasně, že se s tím dá jezdit za tuto spotřebu. Já tedy upřednostňuji manuál, měl jsem automat půjčený a nenadchnul mě ( a to jsem ho tůze chtěl). Poslední měsíc s O, co jsem ji měl ( najeto ca 3.500km) jsem vykazoval spotřebu 4,6l (2,0TDI), a to jsem ujel navíc asi 100km s karavanem. Celkově jsem za necelých 200tis. najetých měl průměrnou spotřebu 4,95l.
Jinak k pocitům změny auta, Rapid versus Octavia. Ten rozdíl je prostě obrovský, i když to má pořád jen volant a 4 kola ( někdo i 5
). A to i za předpokladu stejného motoru.
Já jsem před dvěma týdny vyměnil O3 za S3, stejný motor a výkon, nejvyšší výbava style versus nejnižší active (kromě bezklíčkového zamykání a díry v zadní sedačce stejná a lepší výbava, než O3 style 2014) . V den, kdy měla nastat výměna aut na mě padla neskutečná lítost, prostě po 20ti letech s Octáviemi jsem uznal, že ta poslední mi přirostla nejvíce k srdci a podotknu, že na ni stále vzpomínám i přes to, co napíšu dál.
Jakmile jsem ale přesednul do Supa, tak jsem si po pár kilometrech říkal, jak jsem mohl jezdit v Octavii
. Řízení mě zase začalo bavit. Je to o prostoru, komfortu podvozku, hluku, daleko lépe reaguje na změnu směru. Za prvních 8 dní nejeto téměř 3tis. km
. Zatím průměrná spotřeba 5,3L, ale to půjde dolů, až si motor sedne. Vím, že se k němu budu chovat ještě lépe, než k předešlým autům ( a to že jsou hýčkány) a šetřit ho (kilometry), a že si ho po skončení operáku odkoupím. S tím bude souviset i častější výměna oleje za vlastní finance a pod. .