Stránka 121 z 191

Napsal: úte kvě 11, 2010 19:46
od Laďuša
Samozřejmě, neb vodič o větším průřezu má menší odpor. Asi to funguje nejenom v elektrice :) :mrgreen:

Napsal: úte kvě 11, 2010 19:59
od Štěpán
EMI píše:
George DeLorean píše:Jinak k tem svodum,chtelo by to hnat pod autem cele dvojmo.
v nějakej mooooc chytrej knížce jsem se dočet, že ztráty prouděním jsou u dvou trubek větší, než u jedný trubky stejnýho průřezu jako součet průřezu těch dvou. taky zajímavá informace
Vliv viskozity plynu - tření na povrchu trubky.

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:01
od rosta
zigul01 píše:zadny draty tam nejsou , fakt nechapu si jeste delejte srandu to piste k nekomu jinymu ...
sorry za to že jsem byl zlej ale jestli jsi vyměnil celej vejfuk a nedal jsi rezonátor-to je ta věc u zadní nápravy-tak ti to nepojede-on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě-jedině že by jsi měl stejný výfuk jako původně ATEX-ale rovnou trubkou zkrz celej výfuk a na konci tlumič za 500-tudy cesta nevede-nehledě na to že tam máš ostré hrany a přechody-viděl jsi někdy laděný výfuk-jednotlivý trubky od válců musejí být napojeny nejen v pořadí pálení válců ale také musí mít stejnou délku a mají plynulé ohyby-je to doost velká věda postavit výfuk tak aby něco přidal -v opačným případě je efekt opačný

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:23
od EMI
Štěpán Getsko, jj taky jsem si to tak přeložil - jasný že obvod těch 2 trubek v součtu bude větší a tim i plocha
rosta píše:v opačným případě je efekt opačný
to je bohužel v domácích podmínkách dost často :D

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:40
od Grov3
Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru :)

Napsal: úte kvě 11, 2010 20:44
od zigul01
rally auta maj jenom trubku od zacatku az na konec nekery

Napsal: stř kvě 12, 2010 05:01
od peet2101
:lol: :lol: :lol: Deset lidí mu tu radí a on napíše že raketoplán to má jinak :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř kvě 12, 2010 07:40
od Atex
rosta píše:on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě
Uff jeste ze to u turbiny neplati 8)

Napsal: pát kvě 14, 2010 16:18
od Feiky
Grov3 píše:Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru :)
To bude tím, že to dělá takovej rachot, že si připadáš že jedeš 300:)))... Zkus někdy dát plochý písty a snížit hlavu, nech origo výfuk a uslyšíš teprv zvuk... Jen hlubolký bublání.. A věř nebo ne ono ti to i zvedne výkon...

Napsal: pát kvě 14, 2010 16:54
od Feiky
zigul01 píše:rally auta maj jenom trubku od zacatku az na konec nekery
Rally auto není případ tvojí lady... Ten výfuk jsi dělal sám??? Jestli jo, tak ti fandím, sice je ten šmodrchanec trubek uplně a zcela k ničemu, ale na to časem dojdeš a tím že to zkoušíš se to ještě naučíš.. Myšlenka je to dobrá, jen když nemáš školu nebo zkušenosti, tak to sám těžko vymyslíš..
Takže ve zkratce aspon něco:
Nejvíc záleží na svodech (jejich délka a tvar ovlovnuje krotící moment), délce výfuku a jeho průměru... Nemá smysl dávat okapní rýnu, to ti fakt nepomůže. Menší a delší trubky zvětšují krouták v nízkých a středních otáčkách (lepší zrychlení na 1, 2, 3).
Větší a kratší trubky máš určený pro silný motory (což pokud nemáš 150 koní není tvůj případ) Tam je to pro kvalty 3 a výš...
Jestli ti můžu poradit tak jdi cestou zvýšení kroutáku..
A) Nech tvůj průměr a tlumič výfuku posun co nejvíce do zadu (tam máš nejpomalejší proudění spalin a tolik je nebrzdí),
B) Tlumič by Mitsubishi Lancer nech Fabiatikům, vem ten origo, otevři ho, vykuchej a udělej stejně jako na příloze... Trubka co jde do tlumiče bude normální, a trubka co jde ven by měla být co nejkratší (její pruměr dělá zvuk, větší je hlubší). Tyhle dvě trubky uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata, ale tý tam musíš nacpat co nejvíc, nebo ti shoří!!!!
C) Naprostá těsnost!! Nový trubky s čistýma a HLADKÝMA stěnama !!! A to hlavní sváry jen zvenku ok?? Nesmí ti zasahovat dovnitř!

To moje rada... Stálo mě to 10 minut mýho času, tak záleží na tobě jestli si z tohe něco vezmeš nebo ne:)))
A jestli jo hodně štěstí při stavbě SPORTOVNÍHO VÝFUKU pro ladu... :wink:

Napsal: pát kvě 14, 2010 22:01
od cackler
Moc pěkný Fieku, nevidim tady to tlačítko jako, že jsi pomohl, aby se ten příspěvěk zežlutil, hned bych to označil ;)

Napsal: pát kvě 14, 2010 22:08
od Grov3
To bude tím, že to dělá takovej rachot,

Prepac, ale moj vyfuk rachot nerobi :wink:

Napsal: sob kvě 15, 2010 07:28
od EMI
Feiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirky :lol:
Feiky píše: nebo ti shoří
spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůže

cackler, to může asi jen autor tématu .... a asi i barevní žejo

[ Komentář přidal: Laďuša: so květen 15, 2010 10:54 ]
Nene, opravdu jenom autor

Napsal: sob kvě 15, 2010 07:33
od Maysner
EMI píše:
Feiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirky :lol:
kazdej pruchozi tlumic bude takto resenej. taky si v blizke dobe budu hrat. jen do jednoho tlumice musim navrtat dve trubky
EMI píše:
Feiky píše: nebo ti shoří
spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůže
kdyz jsem riznul madara, tak mi prislo ze vyhorela. ale ono to tam chce opravdu poradne napechovat, aby to neco vydrzelo. tady zrejme madari setrili silou a materialem

Napsal: pon kvě 17, 2010 23:04
od zigul01
http://www.youtube.com/watch?v=H3K_efUMttg sem naašel v mobilu :mrgreen: , jeste ze starym vyfukem