Napsal: úte kvě 11, 2010 19:46
Samozřejmě, neb vodič o větším průřezu má menší odpor. Asi to funguje nejenom v elektrice
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
Vliv viskozity plynu - tření na povrchu trubky.EMI píše:v nějakej mooooc chytrej knížce jsem se dočet, že ztráty prouděním jsou u dvou trubek větší, než u jedný trubky stejnýho průřezu jako součet průřezu těch dvou. taky zajímavá informaceGeorge DeLorean píše:Jinak k tem svodum,chtelo by to hnat pod autem cele dvojmo.
sorry za to že jsem byl zlej ale jestli jsi vyměnil celej vejfuk a nedal jsi rezonátor-to je ta věc u zadní nápravy-tak ti to nepojede-on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě-jedině že by jsi měl stejný výfuk jako původně ATEX-ale rovnou trubkou zkrz celej výfuk a na konci tlumič za 500-tudy cesta nevede-nehledě na to že tam máš ostré hrany a přechody-viděl jsi někdy laděný výfuk-jednotlivý trubky od válců musejí být napojeny nejen v pořadí pálení válců ale také musí mít stejnou délku a mají plynulé ohyby-je to doost velká věda postavit výfuk tak aby něco přidal -v opačným případě je efekt opačnýzigul01 píše:zadny draty tam nejsou , fakt nechapu si jeste delejte srandu to piste k nekomu jinymu ...
to je bohužel v domácích podmínkách dost častorosta píše:v opačným případě je efekt opačný
Uff jeste ze to u turbiny neplatirosta píše:on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě
To bude tím, že to dělá takovej rachot, že si připadáš že jedeš 300:)))... Zkus někdy dát plochý písty a snížit hlavu, nech origo výfuk a uslyšíš teprv zvuk... Jen hlubolký bublání.. A věř nebo ne ono ti to i zvedne výkon...Grov3 píše:Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru
Rally auto není případ tvojí lady... Ten výfuk jsi dělal sám??? Jestli jo, tak ti fandím, sice je ten šmodrchanec trubek uplně a zcela k ničemu, ale na to časem dojdeš a tím že to zkoušíš se to ještě naučíš.. Myšlenka je to dobrá, jen když nemáš školu nebo zkušenosti, tak to sám těžko vymyslíš..zigul01 píše:rally auta maj jenom trubku od zacatku az na konec nekery
To bude tím, že to dělá takovej rachot,
výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirkyFeiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůžeFeiky píše: nebo ti shoří
kazdej pruchozi tlumic bude takto resenej. taky si v blizke dobe budu hrat. jen do jednoho tlumice musim navrtat dve trubkyEMI píše:výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirkyFeiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
kdyz jsem riznul madara, tak mi prislo ze vyhorela. ale ono to tam chce opravdu poradne napechovat, aby to neco vydrzelo. tady zrejme madari setrili silou a materialemEMI píše:spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůžeFeiky píše: nebo ti shoří