Stránka 121 z 342

Napsal: ned říj 24, 2010 22:24
od Michal Pokorný

Napsal: pon říj 25, 2010 08:34
od Michal Pokorný

Napsal: pon říj 25, 2010 13:15
od Luděk Musil
Zpoždění z Litoměřic do Prahy 480 minut = 8 hodin ... to si snad na tý železnici dělaj srandu. Za tu dobu se dá do Prahy dojít stopem. L.

Napsal: pon říj 25, 2010 13:35
od Michal Pokorný
Luděk Musil píše:Zpoždění z Litoměřic do Prahy 480 minut = 8 hodin ... to si snad na tý železnici dělaj srandu. Za tu dobu se dá do Prahy dojít stopem. L.
Za to železnice nemůže. To bylo foceno v den, kdy za silné bouřky lovosický informační systém Pragotron navštívil blesk a po této návštěvě si Pragotron začal žít svým vlastním životem.
Zpoždění 480 minut je to poslední co by se mi na této informaci nepozdávalo. Už to, že to "ukazuje" vlak z Lovosic do Litoměřic přes Prahu Holešovice (abych to přiblížil Moravě - to je něco jako z Brna do Vyškova přes Chomutov :lol: ), navíc Litoměřice jsou na černém podkladu- osobák a Praha na červeném - rychlík. Ještě k tomu u času odjezdu chybí hodiny.

V tento den ukazoval i lepší věci, třeba jsem zahlédl i tabulku Wiesbaden 8)

Ale jinak ty hlavní tabule v hale jsou foceny v normálním provozu. Lovosický Pragotron je vyhlášený svým občasným pomatením :wink:

Napsal: pon říj 25, 2010 14:20
od Luděk Musil
No - je vidět, že jsem vlakem jel naposled před 10 lety. To se opravdu informace, resp. její poloha a podoba na informačním panelu vykouří z hlavy. A potom když člověk dostane takové vysvětlení - tak je mu to hned jasný. L.

Napsal: úte říj 26, 2010 13:41
od Michal Pokorný

Napsal: úte říj 26, 2010 20:09
od Laďuša
Tak, tuto sem nelze nedat - nejkrásnější parní řada, v pozadí nejkrásnější řada motoráků, obé v nejkrásnější výtopně - pobočném lokomotivním depu Klatovy v roce 1976:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/ostat ... st171.html

Napsal: stř říj 27, 2010 13:37
od Michal Pokorný
A já jsem dnes také narazil na jednu železniční :P
http://media.rozhlas.cz/_obrazek/02173877.jpeg

Napsal: stř říj 27, 2010 14:03
od MartasBrno
Usekat pracky parazitům. Nepochopím, jek někdo může udělat škodu za mega, když z toho nevytěží ani deset procent. Když už kradou, tak ať kradou hotovost. Proč ale ničit takhle nákladný věci a ještě ohoržovat provoz.

Napsal: stř říj 27, 2010 18:17
od Michal Pokorný

Napsal: stř říj 27, 2010 18:53
od Teepee
Však mně se to od začátku zdálo nějak přehnaný, tunel z Prahy do Berouna. :shock:
Jenom jestli nám teď tu 171 dají trochu do kupy...

Napsal: stř říj 27, 2010 19:30
od Michal Pokorný
Mám takový dojem, že pod vedením ministra Bárty nedají už dokupy vůbec nic, ba baopak :roll:

Za to dnes se děla v Lovosicíh na nádraží šílená zvěrstva. Zmizela tato krásná letitá reklama http://fotoalba.cz/fotky/22735251 i tato pár desítek let neaktuální náborová cedule http://fotoalba.cz/fotky/22735248
:evil:
Počítám, že v místním tisku proběhne během pár dnů informace, že nádraží prošlo modernizací :mrgreen:

Napsal: čtv říj 28, 2010 06:09
od Michal Pokorný

Napsal: čtv říj 28, 2010 09:59
od karloslt
hhhmmm, ani jednu reklamu jsem si nenafotil... :-( Ta reklama na "mír" v okně na prvním peroně ještě je?

Michhal pokorný: http://hlaseni.webnode.cz/images/200000 ... sice+3.jpg tento snímek mi je moc povědomý... Koukám, že se vůbec neobtěžovali napsat k fotce, kdo to fotil...

Napsal: čtv říj 28, 2010 19:12
od Michal Pokorný
karloslt píše:Ta reklama na "mír" v okně na prvním peroně ještě je?
Ano, ta zůstala - zatím. Jde to s těma dráhama všechno nějak do řiti.
Mimochodem, dnes jsem viděl jak dopadla oprava střechy na budově zastávky Roudnice n.L. - Hracholusky.
Naprostá šílenost!!!!! Je to něco ve stylu jako když kočička s pejskem vařili dort :?

Že jsem, já blbec, vůbec kdy začal jezdit vlakem. Člověk akorát pozoruje jak ta naše železnice neustále chřadne ......... ach jo :(
Vždyť přeci kouzlo a atraktivitu železnice nemůže nahradit ani ten sebelepší autobus.
Snad jedině Ikarus by měl jisté šance :P

Mimochodem jsme rádi, tedy já určitě, že se tu po dlouhé době také ukázal "karloslt" - konečně nějaký železniční profík mezi námi běžnými cestujícími 8)