Stránka 13 z 21
					
				
				Napsal: pát dub 09, 2010 06:15
				od Patrac
				Michal Pokorný píše:Černá Ovce píše:Teď lituješ kozénky ... pozdě  
   
  .
 
 
 
Nereziví u Drobka před baraákem??  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát dub 09, 2010 08:47
				od JmJ
				Patrac píše:Michal Pokorný píše:Černá Ovce píše:Teď lituješ kozénky ... pozdě  
   
  .
 
 
 
Nereziví u Drobka před baraákem??  

 
pssssssssst!  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 28, 2010 07:58
				od Michal Pokorný
				Tak 2104 se dočká dalšího nového dílu, už je to skutečně nutné.
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 28, 2010 08:08
				od Cooper
				Překlad? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 28, 2010 08:08
				od cackler
				pružiny?
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 28, 2010 08:13
				od dvk
				Zadní ...
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 28, 2010 13:29
				od Michal Pokorný
				Ano, zadní pružiny. Momentálně jsem se z lehka pustil do rekonstrukce domu a potřebuji sem tam něco těžšího odvézt. Samozřejmě s maximálním ohledem na interiér.
Minule jsem naložil pár pytlíků cementu a měl jsem zástěrky do poloviny na zemi, s tím se nedá jezdit.
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 20, 2010 16:49
				od Michal Pokorný
				Tak pružiny zatím stále leží v dílně na stole  
 
Ale rok s rokem se sešel tak jsem se musel trochu pověnovati motoru. 
Proběhlo : seřízení ventilů, již dlouho plánovaná výměna vrchního hliníkového víka (prasklý růžek), kontrola rozdělovače, kontrola nastavení předstihu, výměna svíček, výměna filtrů - benzínový, vzduchový ,olejový a výměna oleje.
Bohužel jsem si velice pozdě vzpoměl na Laďušovu zásadu - vše fotograficky dokumentovat. Tudíž jen pár čistě ilustračních fotek, když už bylo téměř po všem.
http://fotoalba.cz/alba/Ikarus280.10/2229442 
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 20, 2010 17:01
				od Křečík Barbuška
				Ten čisťounký obal vačky co vykukuje z pod víka je zjevně nějaká provokace  

  ... nicméně, víko motoru na silikonu? ... no fuj  

  .
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 20, 2010 17:12
				od Michal Pokorný
				Ten obal vačky,nu........ ty takový v motoru nemáš ?  

   . A pokud jde o ten silikon, tím je to jen velice lehce podmáznuté. Byl jsem si totiž na 100% jistý,že mám těsnění v dílně nové. Tak naprosto jistě sáhnu do skříně a ejhle...... těsnění tam je,ale na 2101.
To je tak, když má člověk dva modely vraku.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 23, 2010 05:58
				od Patrac
				Michal Pokorný píše:Ten obal vačky,nu........ ty takový v motoru nemáš ?  

   . A pokud jde o ten silikon, tím je to jen velice lehce podmáznuté. Byl jsem si totiž na 100% jistý,že mám těsnění v dílně nové. Tak naprosto jistě sáhnu do skříně a ejhle...... těsnění tam je,ale na 2101.
To je tak, když má člověk dva modely vraku.
 
hodně štěstí při sundávání 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 23, 2010 09:37
				od Michal Pokorný
				Ale docela to jde. Před tím to bylo zamatlané silikonem daleko důkladněji, neb pečlivé zasilikonování jistilo to prasklé víko.
Mělo to být dočasné řešení, než mi dorazí jiné víko. Víko dorazilo, hodil jsem ho do skříně a ........ zapoměl.
Dočasné řešení s plánovanou životností pár dnů vydrželo rok   
Momentálně "jsem na čekané" s čepem ve vrchním rameni na pravé straně. Teď jen trnu hrůzou, kdy to ten původní se znatelnou vůlí a prasklou prachovkou nevydží, ale ne a ne se k tomu dostat  
  
 
To je tak když mám již přes rok v práci nepřetržitý provoz, barák po dědovi téměř druhým rokem ve stavu stavby, neustále zarůstající zahrada jako kráva atd, atd. Já se k tomu autu prostě nemůžu dostat.
Naštěstí je jednou za rok sraz v Jedovnici, na který to mám téměř přes celou republiku, tak alespoň to mě vždy donutí dát to tak nějak dohromady.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 23, 2010 20:24
				od mayo456
				mne rejdovy cep s prasknutopu prachovkou a vôlou vydrzal rok a vydrzal by aj dlhsie ale vymenil som ho za mooga.
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 23, 2010 20:43
				od vintera
				když silikon, tak jednu stranu důkladně odmastit,  na ní nanést silikon, počkat až částečně ztuhne a pak teprv přiložit na místo, lehce dotáhnout, chvíli ještě počkat a pak teprv  konečně dotáhnout. Takto lze následně sundat víko zcela volně a v případě potřeby (nemám silikon, apod.) opakovaně znovu namontovat. Jedna plocha pod silikonem odmaštěná a druhá nikoli. V dobách počátků silikonů u nás často používaná metoda.
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 23, 2010 20:49
				od Jakub Metelka
				mayo456, po nedávné příhodě raději čepy kontroluji a jakmile je špatná prachovka a je citit větší vůle ,tak raději volím výmenu  

 .Jen za léto prošly výměnou svislých čepů 3 auta  

 .A když už jsem byl v tom tak prošly kompletní repasí i brzdiče  
