Stránka 13 z 22

Napsal: pát zář 25, 2009 20:22
od Kopr
Hele já jsem teď hodně rozlítanej že jsetli stihnu v klidu něco udělat na svých třech vozech budu rád :roll:

Napsal: pát zář 25, 2009 20:26
od Jakub Metelka
Kopr, dělal jsem si prdel :mrgreen: :wink:

Napsal: pát říj 02, 2009 18:36
od Saša
Neočekávané se stalo skutečností . Přes mé přesvědčení že Lada je "téměř" bezporuchové auto (v čemž mne Lada 25 let a najeté km utvrzovaly) dnes dostalo nečekanou trhlinu . To že se něco pokazí na motoru bych řadil do kategorie Sci-fi , ale stalo se . Jako pokaždé ráno bez problému startuji a vyrážím směr Praha na otočku . Před Vodochody vyjíždím mírný kopec cca 100km rychlostí když tu z ničeho nic auto mírně zaškube a stácí výkon , povoluji plyn škubání přestává - po přidání se znovu oběvuje . Páč jezdím na plyn první myšlenka je přicpaný a tím i zamrzající filrřík kapalné báze . Zastavuji u motorestu Stará pošta , filtřík suchý (tudíž OK) . Motor jde sice na 4 , ale nějak divně . Nasedám , objíždím potřebné (mimo jiné potkávám Radůze) a jedu domů . Na křižovatkách je znát při rozjezdu značně nepravidelný chod . Rychlá jízda po D8 (kousek k "Poště) a pak po staré "vykonává" své . Do LTM jž dojíždím výhradně na 3 . Testem odpojení svíček je jasné že je první válec bez komprese . Je slyšet i syčení do výfuku.
Z největší pravděpodobností za to mohu ale já , nedoť jsem dodnes od koupi na ventily ani nekouk a to už sem najel přes 20 000 km .
Takže o zábavu je postaráno . Pokud to bylo špatnou vůlí (doufám že poznám z ostatních) tak si nebohým upáleným ventilem praštím do hlavy (mojí osobní) .

Napsal: pát říj 02, 2009 19:20
od FOMA
soucítím s tebou :cry: ,přesně to mě potkalo na naší 21061(bývylé) asi ve 175000km(na LPG 75 000km),zpočátku jsem tomu nevěřil,ale najednou se začal motor divně třepat - tarokovat ,a spotřeba z cca9-10l LPG vzrostla na 14l!! :shock: změřili jsme kompresi a bylo jasno 3 válec.S největší pravděpodobností za to mohlo zejména LPG,kus ventilu bylo utaveno.Seřizování bylo pravidelně co 10 000km.

Napsal: pát říj 02, 2009 19:24
od Jelen
A pak, že LPG neškodí. O těchto poruchách jsem hodně četl, možná je to nafouklá bublina, ale právě kvůli tomu se LPG bojím a do auta bych ho nechtěl.

Napsal: pát říj 02, 2009 19:35
od Kopr
Myslím že se schyluje k plynové bouři :mrgreen:

Napsal: pát říj 02, 2009 19:46
od Jelen
Kopr, čočka? hrachovka? :mrgreen:

Napsal: pát říj 02, 2009 19:56
od Štěpán
Jelen píše:A pak, že LPG neškodí. O těchto poruchách jsem hodně četl, možná je to nafouklá bublina, ale právě kvůli tomu se LPG bojím a do auta bych ho nechtěl.
Můj otec měl upálenej výfukový ventil na třetím válci po cca 220 000km a celou dobu jezdil a stále jezdi na benzín. :wink:

Napsal: pát říj 02, 2009 19:59
od Kopr
Já mám nalítano na lpg cca 80 tkm a nic :wink:

Napsal: pát říj 02, 2009 20:01
od Laďuša
Budu se muset mrknout na ventily :D :D Né, že bych je před pár tisícema nedělal, ale nemam v tom ten cvik, takže každej ventil dělam aspoň nadvakrát, čiže asi na to hodim oko zase radši :mrgreen:

Napsal: pát říj 02, 2009 20:15
od Ivo
Laďuša píše:takže každej ventil dělam aspoň nadvakrát
Z toho si nic nedělej. Já to v naších končinách dělám kde komu a stejně se nikdy netrefím na poprvé. Kolikrát seřizuju jeden ventil i na 10x.

Napsal: pát říj 02, 2009 21:40
od Kopr
Jo Ivouši velký dík tobě za to :wink:

Napsal: pát říj 02, 2009 23:47
od Kopr
Nevěděl jsem kde to fláknout :wink: tak jsem to dal zde k člověku mu nejbižšímu :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=U7np3uVJ ... re=related

Napsal: sob říj 03, 2009 00:03
od Křečík Barbuška
Plyn za to nemůže, prostě se stalo. A koneckonců i kdyby, kdo jednou čuchne k plynu již nemá cesty zpět :wink: .

Napsal: sob říj 03, 2009 00:07
od Kopr
Koko Loko, Náš člověk :wink: