Stránka 13 z 37

Napsal: stř pro 23, 2009 21:06
od tavri
mám to z katalogu na www.lada.sk stránka 214 a 215. Ten můj tomu obrázku z Krče odpovídá.

Napsal: stř pro 23, 2009 22:15
od zelvotron
Můžou tam bejt dva nebo tři typy, já viděl dva, jeden plechovej dělenej spojenej hadicí jako ten Tavriho z Krče a druhej na novějších autech hliníkovej v kuse, ale i tak je na něm číslo 21083.

Napsal: čtv pro 24, 2009 00:33
od honzat
Já mám hliníkovej, ale vypadá rozebíratelně jako na š.120.

Napsal: pát pro 25, 2009 20:10
od plavec
No ono by to chtělo vzít spíš na Koněvku ať je s čím porovnat.Já se ptal na termostat nedávno (cena cca tisíc korun) A prej je plastovej x kovovej a pak 5vývodovej x 6vývodovej :shock:

Napsal: úte pro 29, 2009 16:26
od tavri
Byl jsem se podívat co vlastně mám přesně v autě a náhradní v zásobě.
Ten na fotce je náhradní a od toho v autě se liší jen v tom, že tam není ten úzký otvor. K čemu vlastně je? Označení má na boku 2108-1306010-11
Ten co je v autě má na boku Сделано в России

Napsal: ned led 17, 2010 15:59
od plavec
Napadlo pana Radůze zajímavá teorie.Že je to prostě někde ucpaný, nebo spíš přicpaný. Ta teorie se mi zamlouvá.
Takže je možný to nějak zjistit?Všechno v chladícím systému odpojit a natlakovat? ale to asi taky nebude dokonalý, protože za studena třeba nebude týct, ale za tepla už jo. Doma to už dělat nemám ani sil ani zkušeností, cca kolik by si řekli v servisu?
Jestli přijdu na sraz a bude tam i předchozí majitel, tak ať se zastaví, něco pro něj mám, bude žasnout.

Napsal: ned led 17, 2010 22:04
od Stanley__001x
Nečtl jsem celé téma, ale na začátku jsi to přisuzoval hlavě, kde jsi nakonec vyměnil těsnění. Viděl bych v tom jistou analogii s mím problémem z minulého roku. Na začátku ti tekla expanzka, kterou jsi vyměnil, pak odešel radiátor a po čase další.
Jakpa jsi přišel na to že teče expanzka? Až když byla voda v červeným? Nebo tekla i předchozímu majiteli a ten měl salám?
Jestli motor chvilku vařil aniž by jsi si toho všiml mohla se skroutit hlava, té by potom nepomohlo ani výměna těsnění. Motor by pak za určitých podmínek teplý / studený + třeba zvýšený tlak vody(otáčky), pustit do chalzení trochu plynů.Když se zvýší tlak jednou dvakrát tak to nevadí, když po padesátý, něco si rozmyslí že ho to už nebaví a odejde (radiátor).
Jinak mne to poté nedá smysl, když jsi měnil těsnění pod hlavou a nikde nic viditelně ani podle čuchu neteče. Toto je častý problém u starým řadových šestiválců, kde výměna těsnění zanmená přebroušení dosedací plochy.
Raději bych zkusil tu hlavu (500 kč max) než rozřezat auto u vohně :mrgreen:

Napsal: pon led 18, 2010 20:39
od plavec
Stanley__001x,
To auto několikrát vařilo, když nespínal větrák chladiče.Někdy jsem i přijel na parkoviště , došel nakoupit a zpátky koukám, že je pod motorem vyteklej fridex a bandaska prázdná.
Ta basndaska tekla už předchozímu majiteli, ale on ač to věděl, tak ho to nezajímalo a raši tu popelnici prodal dál ještě se krásně kryl ve smlouvě tím, že všechno vyžaduje kontrolu, popř. opravu, u chlazení bylo doporučuji opravu.Jenže pod tím si můžem představit cokoliv, víčko expanzky, nebo vyžranej motor.
Na tekoucí expanzku jsem přišel tak, že kolem snímače hladiny to syčelo a když to uschlo, tak bylo poznat že tudy ten fridex tekl.Zkoušeli jsme to i tlakovat a právě to se vůbec nepovedlo kvůli týhle netěsnosti.
No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo :lol:
Jen mám bobky z toho že to poteče, ikdybych vyměnil celej motor, ty případy znám taky :(

Napsal: úte led 19, 2010 09:17
od Saša
plavec píše:No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
U nás pokud jí přineseš bez šteftů a čistou tak ti jí "líznou" na počkání za 200kč .

Napsal: úte led 19, 2010 18:17
od plavec
Saša píše:
plavec píše:No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
U nás pokud jí přineseš bez šteftů a čistou tak ti jí "líznou" na počkání za 200kč .
Myslíš líznou jako srovnají? PLUS k tomu natlakování a rentgen, to vyjde na kolik?

Napsal: úte led 19, 2010 18:47
od Saša
Ano srovnají . Natlakování či rengen nedělají je to strojírna . Tlakový test - to musí bejt pěkný opruz ucpat tolik děr , navíc na to jestli teče může mít vliv i teplota .

Napsal: stř led 20, 2010 20:21
od plavec
Saša píše:navíc na to jestli teče může mít vliv i teplota .
a toho se právě obávám, že když za studena nic nezjistěj, tak za tepla to stejně poteče.

Napsal: čtv led 21, 2010 12:04
od Čahoun
plavec píše:natlakování a rentgen, to vyjde na kolik?
Pepo rentgen stojí víc než celé auto, obětuj dvě kila a nechej hlavu srovnat, to snad za to stojí, nebo ne?! Uvidíš, třeba to bude dobré a když ne, tak jsou to jen dvě stovky, člověk v životě prijde i o víc.....

Napsal: čtv led 21, 2010 12:49
od Dusan
Podobne na siere tiez sa tratila voda a biely dym z vyfuku....demontaz hlavy orovnanie nasledna montaz...ale zla tak ze zohnute ventily.. to uz som bol zavolany preco to nejde demontaz a ejhla zahliadol som puklinu ktoru si ani v oprave kde to zrovnavali nevsimli.

INak hlava sa tlakuje normalne...zasa tych otvorov tam ta kvela nieje. TAk ze doporucujem ocistit zarovnat a dokladne prehliadnut pod dobrym svetlom /skida ze nesvieti slnko

Napsal: čtv led 21, 2010 18:55
od Saša
Dusan píše:dokladne prehliadnut pod dobrym svetlom /skida ze nesvieti slnko
Stačí použít nějakou velice řídkou barvu , nebo roztrok hypermanganu i vlasová trhlinka se zviditelní .