toz musim tomu dodat trochu srandy, ne?Majo píše:Tak toto ma dostalo Fakt myslis, ze v tom okolitom kravali ma zmysel riesit cvakanie kladivka rozdelovaca?JmJ píše:...motor bude tissi o ... cvakani kladivka rozdelovace.....
Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
Moderátor: Moderátoři
Re: Vaz 2105
VAZ 2104 1.3 1989
za výkonem se nehoním ale jsem rád když vím že mi auto v případě potřeby pojede. A k tý převodovce, už jsem o ní přemýšlel ale měl jsem zato že by byl problém s tím že se k 05 nedělaj a kdybych sehnal nějakou hodně podobnou třeba s lepšího žigula (fakt si myslim že je to kravina protože i v 07 je 4-kvalt) a skusil ji namontovat ta k nebude sedět. Ale jinak za kolik se teda dá sehnat 5-kvalt a co se potom změní kromě tichosti motoru. teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130; 4 od 55+ podle potřeby když nepotřebuju jet nějak extra rychle jen tak aby to neřvalo (kolony a podobně).
5Q převodovku seženeš třeba kolem 5 000Kč, pokud bude žigulacka tak sedne absolutně bez uprav, vyměníš kus za kus. Změní se to že pojedeš stejnou rychlostí a s nižšíma otáčkama=menší namáhání alternátoru a vodní pumpy (jak už zmínil JmJ, točí se pomaleji), o něco málo nižší spotřeba a lepší konfort
...no teda to je slátanina
...no teda to je slátanina
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Asi to bude ten duvod hlucnosti motoru.radek mb píše:Takhle jezdíš běžně nebo si myslel,že to z toho jde vydolovat?amiricas píše:teď řadim 1: 40-45mkh; 2: 80-85; 3: do 130;
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Ty pětikvalty se dělaly (dělají) asi dva typy jestli se nepletu a oba jdou napasovat do kteréhokoliv žigula, protože všechny motory i převodovky pasují. Od prvního typu 01 až do 07 a NIVY. Jen v NIVĚ je několik odchylek, které jdou odstranit.
Pozor, opravdu mám v krvi nadání k zakládání OT. Ale když ono mi to nedá...
Pozor, opravdu mám v krvi nadání k zakládání OT. Ale když ono mi to nedá...
Naposledy upravil(a) MartasBrno dne pon srp 23, 2010 12:38, celkem upraveno 1 x.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10563
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud mi paměť neklame - tak jen jedna .... nemá to náhon tachometru (ale to je lehce odstranitelná závada). L.MartasBrno píše:několik odchylek
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ne takhle normálně nejezdim, ale vydolovat to z toho jde. normálně tak těch 90 -100 maximálně jinak když třeba zaspim nebo potřebuju dohnat čas tak mu prostě šlápnu trochu víc na krk a těch 140 z toho vydoluju.
[ Komentář přidal: Laďuša: po srpen 23, 2010 12:24 ]
Poslední varování! http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0
[ Komentář přidal: Laďuša: po srpen 23, 2010 12:24 ]
Poslední varování! http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak tento příspěvek a pár kousků od JmJ jsou z celého vlákna jediné hodnotné. Jen mi, dokelu, Hurikáne řekni, kdes vzal ten teplotní rozsah 25 - 30°C. Totiž já po krátkém kuchyňském laborování s tarmoklapkou, dvoudeckou vody a zavařovacím teploměrem zjistil přesně tento rozsah, na který ta klapka nasávanej vzduch termostatuje. K té poslední větě - jak závisí rychlost ohřevu motoru na teplotě nasávaného vzduchu? V čem je problém?Hurikán píše:Ledový vzduch ničemu nevadí, protože při teplotách mínus x°C je vzduch suchý (zbaven vlhkosti), takže pokud není v palivu voda, nemá co kde namrznout. Nebezpečná je jen oblast teploty těsně nad nulou, kdy je v mlze a plískanicích vzduch velmi vlhký a vlivem proudění a odpařování benzínu se dále ochlazuje až pod bod mrazu, což vede k vytvoření námrazy a zamrznutí karburátoru.
Nutno ještě dodat, že tímto neduhem trpí hlavně karburátory řady Ozon. U Weberů k tomu může dojít taky, ale v praxi je to dosti zřídkavý jev.
Samotné nasávání vzduchu s teplotou pod 25 - 30 °C a méně motoru nijak nevadí. Pouze se bude dlouho ohřívat.
Ano, L.O., je to ta od tebe
- Ragnaroek
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned čer 05, 2011 11:20
- Bydliště: Vojkovice nad Ohri
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
tak...dneska jsem mel cas a jsem s flexou trosku upravil vzduchovy filtr...auto "dycha" lepsi, ale urcite musim pridat trosku benzin, ne? Myslim zvysit smes...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
skor by som to nazval prestavenim bohatosti, kam s tym sroubom bude treba potocit je otazne, proste to treba nastavit nanovo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Ragnaroek
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned čer 05, 2011 11:20
- Bydliště: Vojkovice nad Ohri
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
no jo, ale KDE je ten sroub. A ano, bohatosti myslim, chci smes trosku bohatsi.