Napsal: sob led 12, 2008 15:28
Můžeš prosím konkretizovat? Abychom věděli na co konkrétního si dát ev. pozor.
No prostě jsem tam přijel a vysolil 300 Kč za pravidelnou prohlídku. Von se podíval na nádrž a zjistil, že je dva měsíce prošlá (já jsem to taky zjistil až v ten okamžik, protože jsem se na to do té doby nedíval), takže mi ani nedal razítko o prohlídce do papírů.Hurikán píše:Můžeš prosím konkretizovat? Abychom věděli na co konkrétního si dát ev. pozor.
doporučuju si zaplatit víc a NEDÁVAT TO K ČADKOVI !!!! nejen osobní zkušenost vím o dalších asi 5ti lidech kteří se s ním hádali stejně jako já dva se s ním soudí a jeden si to z auta nechal zdemontovat !Míra151 píše:tak kdo poradí jakej druh (výrobce) LPG a montážní firma do Nivky 1,7i jednobod
Potřebuji to co nejdříve s nádrží pod auto
Pan Čadek mě udělal cenu 15500kč ale s nádrží do kufru(prej se jinam nedává) ale dobrá cena
Další kontakt jsem měl na Kulkovu ulici a tam nádrž pod auto dávaj a upravujou i výfuk za 1500kč + 16000kč montáž LPG značky BRC nebo Lovtek
Přivítám každej názor abych nenaletěl
stejně i na nivu to budeš mít řešeno brejlema akorát tam budeš mít krokovej motorek a přerušený okruh Lambda sondy. Troufám si říct že zapojit to je to nejjednodušší... a tak jak to zprasí v leckterý montážní dílně tak to umí kdekterej dežo. stejně jsem si 50% toho LPG musel v autě předělat.. a dělat to hned z fleku tak si člověk ušetří práci s dohledáváním závad.. já nejprve zjišťoval kde je v elektrice chyba když sem zjistil jak fušersky to je udělaný překrimpoval jsem si všechny konektory..Míra151 píše:No, tak to je pěkné, zrovna k Čadkovi jsem od kamaráda dostal nej doporučení ale po tom co jsem zde čet tak to asi dám jinam nebo budu muset operovat sám
Mám na montáž a revize platnou testaci ale do stříkačky jsem to ještě nedával a nevim přesně co kam přijde. Jedině to okoukat od někoho kdo to má už v 1,7i namontované
Do teď jsem to montoval vždy jen na klasiku karbec a tam je to bez problemu
Můžeš si přijít obhlídnout moje, případně Ti můžu udělat "oči". L.Míra151 píše:Mám na montáž a revize platnou testaci ale do stříkačky jsem to ještě nedával a nevim přesně co kam přijde. Jedině to okoukat od někoho kdo to má už v 1,7i namontované
http://hlpropan.cz/montinstruction.htm Tady jsou ty pokynyDrobek81 píše:si stahni montazni pokyny bo jak to nazyvaji a tam mas vse potrebne...myslim HL-propan to ma nekde ke stazeni
Díky za kontaktPan Petr píše:Montáž LPG, Brno:
p. Vasil Federko
Jarní 5, Brno
tel: 603767419
Velice sympatickej člověk. Spolehlivej, dobrá domluva. Doporučuju.
V otázkách LPG jsem nepopsanou stránkou. Obrátil se na mě ale Gamsi z Rakouska (byl na srazu s 2104)s prosbou o pomoc v záležitosti seřízení jeho Nivy r.v.1999 1,7 SPI (GM) se systémem BRC, model Just. Hledá dobrou dílnu, která má s tímto systémem zkušenosti a je spolehlivá. Propálil se mu výfukový ventil, takže t.č. nepojízdný a nespěchá to.Míra151 píše:Díky za kontaktPan Petr píše:Montáž LPG, Brno:
p. Vasil Federko
Jarní 5, Brno
tel: 603767419
Velice sympatickej člověk. Spolehlivej, dobrá domluva. Doporučuju.
Ve spolupráci s tímto pánem jezdím už na LPG
Je to uplně normální borec,žádnej namyšlenej trotl kterej sežral svět a všude byl dvakrát
Velice dobře jsem se snim dohodl na spolupráci a montáži LPG do mého auta-max. spokojenost
Jinak jsem zjistil že je velkej myslivec,asi 8km od mého domu má koupenou hájenku a chodí na lov, vlastnil dvě nivky a nedá na ně dopustit
Odkoupil jsem od něj kola na nivu + přední rám a rám pod auto (přední dif)
Vřele doporučuji
Luděk Musil píše:Takže dnes jsem navštívil firmu HTS Smetanova Zábřeh. A výsledek?
1. Do Zábřehu jsem přijel z neznámé strany a na firmu jsem se nemohl trefit (nemám jako někteří GPS navigaci ). Proto jsem zůstal stát na čerpací stanici Shell na kraji Zábřehu, zvedl jsem telefon a zavolal na firmu, aby mi vysvětlili, kudy k nim. Odpovědí bylo: počkejte, kde jste - pošleme Vám řidiče.
2. Řidič-mechanik mě dovedl do sídla firmy a řekl vydržte chvíli, mám na dílně auto. Tedy jsem chvíli vydržel a po cca 15 minutách jsem přistavil auto na dílnu, na které jsem zůstal po celou dobu kontroly vozu.
3. Mechanik se mě vyptal na problémy, které se soustavou mám. Po odpovědi, že vše je v pořádku, že chci jen běžnou kontrolu příp. seřízení, přistavil analyzátor zplodin a jal se kontrolovat. Poté nastavil bohatost na volnoběhu. Zeptal se mě, zda-li někdo/někdy měnil plynový filtr. Po záporné odpovědi jej vyměnil (můžu říct, že za toho 3,5 roku byl pěkně černej a dole u magnetu byla hrstička železných pilin).
4. Celkově jsem v servisu strávil cca hodinu, zaplatil jsem 200 Kč a odjel jsem spokojen jak s autem, tak s přístupem zaměstnanců firmy HTS.
L.
PS: Drobek81: přestavba 21044i s toroidem a systémem Elpigaz vyjde na 15900 (doufám, že takto, že ne 16900, ale tuším že říkali s válcem 14,9 s toroidem 15,9) a dokážou ji udělat za den (ráno v sedm přijedeš, odpoledne o pěti odjíždíš - ale musíš se s nimi dopředu domluvit). Přesto, že by si raději nechali auto kvůli zkoušce studeným startem do druhého rána. Ale snaží se vyjít zákazníkovi (obzvláště zdálky) vstříc.