Stránka 13 z 25
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pát bře 20, 2020 21:12
od Křečík Barbuška
Dej pokoj s Vestou já už s Grantičkou a Kalinkou nějak dožiju
.
Takže s Vestičkou spokojenost? Převodovka nekvičí?
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pát bře 20, 2020 21:41
od Georgius
no při temomatových 110 na rovné dálnici tohle umím taky
problém je když je to do kopce a tempomatu zadám 140
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: sob bře 21, 2020 16:29
od JmJ
Liftback píše:Koko-Loko, už ti nepomôže ništ, jedine kúpiť Vestu
Mne sa po dialnici s testovaním tempomatových 110-115km/h podarilo toto..
Už sa konečne vykecám čo sa vlastne deje niečo ma zdržalo, frmol mi spôsobil koronavír ale utiekol som pred ním na východ
Lada-Vesta-Spotreba.jpg
6.7 pri 115 km/h? To ma byt jako moc nebo malo?
rekl bych zcela normalni, spis lehce vyssi, spotreba benzinoveho motoru pri te rychlosti.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: sob bře 28, 2020 05:52
od Liftback
Na surový motor do 1000km sa myslím zadarilo, som zvedavý na bordel čo bude v oleji, vymením asi skôr ako pri 3000km
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: ned bře 29, 2020 18:17
od MacGyver
Tipuju to na nějaké špony a rukavici, kterou tam zapomněl montér, když odcházel na svačinu
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pon bře 30, 2020 05:14
od Křečík Barbuška
Tak dnes s tou ludrou slavime prvni vyroci. Jiz rano jsem si pripadal jako vemeno kdyz jsem pripojoval pomocny akumulator za ucelem nastartovani pro jizdu do prace
. Srot byl dneskem odstaven a dozijili se spustim o vikendu akci vymeny posilovace rizeni za kus neznameho stavu
.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pon bře 30, 2020 17:41
od Pavel52
To byl určitě dortíček, jedna svíčka a několik dojemných slov, jak ti její přítomnost změnila život. A ludra,
to se k narozkám nehodí.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: úte dub 07, 2020 20:30
od Křečík Barbuška
Je to ludra a basta! Nicméně jsem ji po roce konečně uvedl do stavu kdy se s ní jezdí skoro příjemně. Obdržela jiný posilovač řízení z jedné nebohé krátké 1,4 a k mému velkému překvapení fachčí výtečně. Ještě by to teda chtělo hřeben s 3,5 otáčkama, ale to už je hodně vlhký sen ... .
Pár dokumentačních fotek zde:
https://koko-loko.rajce.idnes.cz/Vymena ... na_Kaline/
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: stř dub 08, 2020 19:18
od zelvotron
Měls to vyhodit a nechat bez posilovače.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: stř dub 08, 2020 19:45
od Křečík Barbuška
Proc? On kdyz funguje jak ma tak tam celkem nicemu nevadi. Navic by svitila oranzova kontrolka a ja svit oranzovych kontrolek nerad
. Sehnat bezposilovaci sloupek je u nas nerealne a delat kyretaz posilovace na holou osu mi prijde nesmyslne.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pát dub 10, 2020 22:17
od Hurikán
Tak hlavní je, že už jsi (v rámci možností
) spokojený.
Jo a cože to bylo tomu starému posilovači?
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: ned dub 12, 2020 06:32
od Křečík Barbuška
Puvodni posilovac trpi mechanickou vadou. Kdyz otacis hrideli volantu tak to obcas zadrhne. Pouziji slova pana Nedbala se kterym jsem konzultoval tak jakoby pres gumu. Zacne to klast odpor, ty jej pretlacis a pak to v jiste fazi tlaku prudce povoli. Do 50 km/h kdy posilovac pracuje se to nijak vyznamneji neprojevuje (i kdyz i tam je po vymene znatelny progres k lepsimu), ale v rychlostech vyssich kdy se posilovac jen veze a klade odpor to jiz narusuje pozitek z jizdy. Ne, ze by jizdu ohrozoval, ale je to znacne neprijemne. Pricinou dle ruznych ruskojazycnych zdroju jsou popraskana silonova kola jejichz zuby jsou tak nerovnomerne a zpusobuji ono zadrhavani. Spoustecem celeho jevu je pry nedostatecne namazani z fabriky. Pry je to vlastnost posilovacu montovanych do Kalin 8V u 16V by se to jiz stavat nemelo. Nicmene nahradni posilovac je zhruba ze stejneho casovehove obdobi jako ten zavrzeny. Jedna se o jihokorejsky vyrobek s technologii Mitsubishi a pochazi z 16V stroje tak v nej vkladam velikou duveru
. Puvodni posilovac je ruske vyroby.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: ned dub 12, 2020 06:40
od radek mb
To znám. Hodně se to projevovalo u té první Kaliny, co jsem si tehdá koupil (modrý sedan). A bylo to dost nepříjemné. Člověk si jede třebas 120 po dálnici, blíží se k sjezdu, chce lehce hnout volantem a nic. Tak se musí použít větší síla a ono to jakoby přeskočí gumový odpor, ale zvenčí by to mohlo vypadat, že auto řídí buď trotl nebo robot.
K tvému uklidnění: mám dojem, že moje Kalina to nedělá, vlastně jen mali mali maličko a velice zřídkakdy. Ale už na to má kilometrový nájezd, to ano.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pát dub 24, 2020 17:53
od Georgius
Neumíte s tím jezdit, Kalina v Rusku s prstem v nose najede půl milionu:
https://www.drive2.ru/b/554104108571689 ... m_term=URL bez remonta motoru a převodovky
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pon dub 27, 2020 20:23
od Křečík Barbuška
Tak tomu půl milionu nevěřím
.
Kalince jsem implantoval nové zadní tlumiče a pružiny neb měly potrhané spodní silentbloky a jeden tlumič již lehce "prášil" olej. No a na pružiny byl též velice bídný pohled stejně jako na celé auto.
Zvolil jsem plynokapalinové tlumiče od pana Sachse a pružiny od MS ...
. Na pravé straně šla výměna, až nečekaně lehce což mne povzbudilo tak, že jsem levou stranu dělal další tři odpoledne
. Na levé straně toho auta jde všechno špatně. Zjevně to stávalo v řadě aut a dostávalo ohoz ze silnice. Je tam více orezlá kastle, vše k povolování zarostlé, dveře spadlé, tapec vrže, prostě všechno špatně ... . Vydrbalo se mnou neskutečně spodní oko neb ti idioti udělali vnitřní váleček silentbloku z hliníku a ten prostě srostl se šroubem. I když už jsem se šroubem po lítém boji konečně otočil tak se protáčel i s válečkem v gumě silentu. Přístupné pro kladivo to tam není, výroba "vytlačováku" šroubu též selhala a až flexa nakonec pomohla. A když už to vypadalo nadějně tak se konečná výměna o den posunula neb protiprachové elementy byly tak sežrané rzí, že vyžadovaly zrestaurování. Rus si tuto bižuterii koupí na každém rohu spolu s rohlíkama, ale tady? Ještě, že u nás máme jistotu v CS Autoladě s jejich podporou v životním cyklu vozidla ... .
Výsledek je takový rozpačitý neb se mi prdel teď zdá jakási moc tuhá. Navíc pružina od MS má sice stejnou volnou délku jako origo, ale o závit méně
. Nicméně výška zádě nad vozovkou zůstala zatím zachována.
Pár dokumentačních obrázků:
https://koko-loko.rajce.idnes.cz/Zadni_ ... 1436827555
Přemýšlím jaký další úžasný projekt na té ludře rozjet. Výměna tělesa topení by mohla být další skvělou truchlohrou
.