No - jak bych to popsal přesněji
Otočím klíček, rozsvítí se co se rozsvítit má, proběhne nějaká kontrola, některý kontrolky zhasnou. Nastartuju, zhasnou i ty zbývající co mají - včetně dobíjení, ale .. V-metr zůstane na těch 11,6 (cca) V. Rozsvítím tlumený a pohoda. Po chvíli ŘJ zjistí, že asi ne pohoda a rozsvítí kontrolku a pípne. Když jsem jel z kopečka a (víceméně) jsem byl v brzdě motorem kolem 2 tisíc - tak zhasla, jen proto, aby se po chvíli znovu rozsvítila. A takhle jsem to sledoval celých 8 km

. Rozsvěcela a zhasínala dle momentální nálady

. A když jsem tomu "naložil" do kopečka - tak v ten moment ani nesvítila, ale na světlech jsem poznal, že altík začal "dávat". V-metr šel nahoru a pak už jen držel 14,2 V .
To sleduju stále - v moment, kdy naběhne, je napětí konstantní. Nebo "řekne" 14,3 V, dobije a klesme na 14,2 V.
Sleduju to, jsem na to zaměřen, poslední 2 měsíce.
Domluvil jsem si servisku na příští týden - uvidím co na to řeknou, na tuto "zajímavost" je upozorním

Zatím to neberu jako závadu.
L.