Stránka 13 z 120

Napsal: stř čer 29, 2011 21:39
od Sid
Ak sa dobre pamätáš, nám to tiež takto skapíňalo. Potom sme spravili naraz dve veci a chodilo to ako malo. A konkrétne sme vymenili snímač polohy škrtiacej klapky a odmontovali sme dole snímač otáčok kľuky- to je ten magnet na prsiach. Bolo na ňom veľa bordelu. Oškrabal som ho nožom do kovového lesku. Auto odvtedy chodilo ako má až doteraz. Skús dať ten snímač otáčok dole. Je to jednoduché. Len odpojíš a odšróbuješ. A naschvál sa pozri koľko bordelu n ňom bude nachytané.
P.S: mal by si odovzdať zváračský preukaz. Minule sa nám odlomil ten tvoj štátny zvar na tiahle plynu a domov sme išli na špagátový spôsob.

Napsal: stř čer 29, 2011 22:03
od Maysner
On to tahlo nevymenil? To melo byt provizorni reseni :koko:

Napsal: čtv čer 30, 2011 18:10
od ger007
to tiahlo sme zvarali bez toho aby sa vyberalo z auta :-D vies aky je tam fajn pristup, uplne som na to zabudol, prepac :oops: ja mam doma druhe a chcel som ho vymenit.

Napsal: sob črc 02, 2011 22:17
od ger007
no jako neska som chcel vimenit ten divny silet blok na prevodovke

vec sa ma tatko, je to volajake podivne lebo ten orignal tam nesedel ani vyskovo ani na roztec dier, tomu fakt nerozumiem, pritom ten 5q vyzera ako zigulacky, co som si vsimol, tak na tej lastovicke (ta je original ladacka 5qtova) su po krajoc podlozene maticky (videl by som to tak na M10 ale vysoke) cim to je ????? ako je to mozne ?? maju to vsetky icka ???

Napsal: ned črc 03, 2011 12:19
od Saša
Vyrábí se dva tipy silentbloků , nemáš náhodou pro 4q převodovku ?

Napsal: ned črc 03, 2011 20:54
od ger007
nene, to je upne iny, ja mam doma oba (4q aj 5q ) ale tam je 5q a este prevareny, zajtra ked uz snad nebude prsat ukazem foto

Napsal: pon črc 04, 2011 07:48
od Trevor
5q prevdovka ma iny silentblok a zaroven aj iny ten drziak. Takze ak das 5q silent do 4q drziaku tak je to na p**u lebo prevodovka bude hore opreta o tunel. Opacne som to neskusal :D

Napsal: úte črc 05, 2011 12:46
od ger007
no neska som na to kukal cela finta je asi v 4q drziaku, lebo je rovnaky ako na lulubele takze trevor uhadol. drziak 5q mam v brne :_D takze to tak este chvilu musi vydrzat

Napsal: ned črc 24, 2011 11:36
od ger007
no novinky, namontovane sekvecne vstrekovanie lpg, s ktorym sa bude treba este pohrat v PC a trochu mu poupravovat mapy ale uz to jazdí, neni to este original ale testujeme, vecer to napichnem na pc a uvidim co to vyhodi
avsak mini problem, uz od kupy ma auto hrozne nevyvazeny volnobeh aj vseobecne chod motora, teraz mu zachutnalo oleja, tj zozralo ho asi pol litra, z vyfuku sa dym nevali, neni olej vo vode ani na opak, sviecku su krasne tehlove, diagnostika hlasi len tu jednu poruchu a to cidlo na prevodovke ktore som este furt nevymenil ale to s tym nema nic, pretoze nerovnomerny chod bol s cidlom aj bez neho, takze pokial elektrika nehlasi ziadnu chybu vystava len mechancka zavada, kedze autcko troca syci urcte je zle tesnenie pod sanim, ako dalsiu chybu by som videl v tom ze som objavil mierne oteceny blok na strane vodica, ¨(predpokladam ze od oleja, akurat neviem ci to je uz od kupi alebo sa to pejavilo az niekedy v poslednej dobe, avsak otazka znie, nemoze byt zle neake cidlo ktore sice dava informacie, ale informacie mylne respektive neake chaoticke, aby som lepsie popisal co motor robi tak sa konkretne trase je asi jak HTP 6V pred smrtou a kolisu otacky tak cca 750 - 1000. a včil babo raď

Napsal: ned črc 24, 2011 12:28
od MartasBrno
Hmm, očistil jsi čidlo na klice a ten bazmek ve vstřikovači podle popisu Petra HC?

Napsal: ned črc 24, 2011 12:55
od Křečík Barbuška
ger007 píše: ... kedze autcko troca syci urcte je zle tesnenie pod sanim ...

Napsal: ned črc 24, 2011 13:34
od Sid
Keď sme to auto kúpili my, bol celý motor pokrytý vrstvou oleja. Všetko bolo neuveriteľne špinavé. Dôvodom bolo zle pritiahnuté viko ventilov, takže spopod neho tiekol olej po celom motore. Potom sa to celé riadne vyumývalo nad jamou. Motor bo čistý a nikde v motorovom priestore nič nesiaklo. Jediné, čo púšťalo bolo zadné gufero na kľuke. Čo sa týkalo miznutia oleja, tak to bolo tak 2-3 deci na 10 000 km.

Ja by som ti doporučil pomeniť aspoň tesnenia pod sacím a výfukovým potrubím, vymeniť guferá ventilov a rozvody. A naďalej používať kvalitný motorový olej ako sme používali my. A hlavne na tom nejazdiť tým tvojim povestným samovražedným štýlom. Toho pol litra oleja sa mi zdá ako už dosť veľký problém. Len je treba zistiť, či ho auto spálilo, alebo sa stratil cez nieaké netesnosti.

Napsal: ned črc 24, 2011 16:00
od MartasBrno
Sid, s tým samovražedným štýlom už mám taky zkušenost, díky Bohu jsme to přežili všichni, však Maťo ví, že jsme se drželi čeho se dalo a bledli a bledli... K tomu motoru - nedivil bych se, kdyby papal olej. Živě si pamatuju co mi říkala instruktorka v autoškole, když jsem ji vytočil nad 3000 - Nedělej mi z toho olejničku! :wink:

Napsal: ned črc 24, 2011 21:18
od ger007
ved motor ma najvyssi vykon pri 5600ot a cez 5000 chodim malokedy (akurat v buchlovkach) momentalne je LPG nastavene na max 5000ot ale nevim ako sa to bude prejavovat, inac jazdim pomaly a opatrne po okreskach 90 - 100 po dialnici som bol raz. mam nachystanu druhu hlavu s novymi ventlmi a novymi guferami, vsetky tesnenia mam nove pochystane aj pod palicu aj pod sanie, original nachystane. Pozrem sa na nastavenie tej hallovej sondy co je na prsach, pozrem do mudrej knizky kolko to ma byt. a mam take matne tusenie ze mizne olej cez zadne gufero takze bude muset ist cely zadok dole, ked budem mat dole palicu tak si skontrolujem aj piestne kruzky ci su v poriadku.

Dnes som bol u Luda hovoril ze by to mohol byt krokovy motorek volnobehu, na ktory sa zameriam. takze ked bude chvilku cas.

inac neviem co mate proti mojmu stylu jazdenia :roll:

Napsal: ned črc 24, 2011 22:00
od MartasBrno
Ten krokovy motorek volnobehu je to co popisoval Petr HC už dávno.

Koko poukázal na tu netěsnost, to asi taky není bez významu...

Jo, ještě jednu věc mne naučili odborníci. Udělat jen jeden malý krok, a vyzkoušet ho. Ne hned udělat generállku všeho a pak mít posraných deset věcí naráz. Udělat jen jeden, jediný malý krůček a hned ho vyzkoušet. Uznávám, že to byli programátoři, ale něco na tom bude. Prosím, nekamenovat.