Stránka 13 z 13
Re: Ekofinta
Napsal: stř říj 09, 2019 14:25
od Marek
Mě z toho asi jebne.
Re: Ekofinta
Napsal: stř říj 09, 2019 14:49
od Georgius
Hlavně, pokud by použili mozek, tak by zjistili, že na věk vozového parku to má opačný vliv než si myslí - scénáře:
1) sem podnikatel/firma/boháč - obměňuju auta na operák tak jako tak, je mi to jedna, výsledek nula
2) jsem vyšší střední třída - auto kupuju jednou za pár let, tedy ekovýpalné neřeším, výsledek nula
3) hrdý majitel ofce fdehtu fčitu nahlýně - s ohledem, že by dostal při prodeji méně, tak si ji nechá -> vozový park stárne
4) rodina co má hluboko do kapsy a auto doopravdy potřebuje si koupí o něco větší vrak než by si koupila jinak (euro norma tolik nerozhoduje), ale možná zjistí že ho až tolik nepotřebuje a bude jezdit vlakem
5) dědeček s opečovávanou Samarou by ji stejně neprodal, výsledek nula
Takže jediný, koho podle mne zásadněji ovlivní ekovýpalné je majitel olítané peleše, kterou tak rychle nevymění za o trochu méně olítanou peleš ... a možná ta rodina co bude uvažovat, jeslti koupí Euro 4 r.v. 2009 nebo Euro 5 r.v. 2010 si vybere novější, protože bude "výhodnější".
Re: Ekofinta
Napsal: stř říj 09, 2019 15:27
od Marek
Jo, na tom něco bude.
Re: Ekofinta
Napsal: stř říj 09, 2019 21:56
od Vašátor
Zajímavé je, že nikoho z těch blbců nahoře vůbec nezajímá tzv. uhlíková stopa. Řeší se pouze to, co se vyprodukuje při spalování paliva. Výroba, likvidace, nikoli.
K zamyšlení by měl být také roční nájezd kilometrů. Rok a něco zpátky jsem drzé úřednici na registru vozidel vysvětloval, že moje Škoda 1203 EUR 0 vyprodkuju za rok mnohem méně škodlivin, než služební vůz EUR 6.
Re: Ekofinta
Napsal: stř říj 09, 2019 21:58
od Laďuša
Jde o prachy, ne ňákou ekologii. Bohužel svět je tim zaklínadlem zblblej. Na něco se to svádět musí a to je téma s velkou podporou, bohužel.
Re: Ekofinta
Napsal: stř říj 09, 2019 22:53
od Hurikán
Přesně tak! O nic jinýho, než o peníze, tady vůbec nejde. Ekologie je jen velmi dobré zaklínadlo a kouřová clona. Peníze pomalu, ale jistě dochází, takže i přes jejich další tištění, pardon - kvantitativní uvolňování (není nadto zabalit to do nicneříkající fráze v novořeči), je nutné je získat za každou cenu. A to samozřejmě od těch chudých. Jak už velmi správně řekl Don Salusto: Chudáci mají mít svou bídu a král své zlato. A proto: Když je úroda slabá, měly by být daně o to větší!
Takže já už se kvůli tomuhle vůbec nerozčiluju, protože přesně tohle jsem očekával už dávno. Tenhle postup vládnoucí vrstvy mně byl jasný už před mnoha lety. A úplně stejně to musí být jasném každému, kdo ekonomické a politické zprávy denně sleduje. Je to všechno součást jedné velké strategie a hry pro ovce, která je mnohem širší, než náš lokální český zabahněný rybníček.
Re: Ekofinta
Napsal: čtv říj 10, 2019 07:04
od Teepee
To teď normálně klesnou prodeje aut s Euro 0.
Aneb VOLNÁ ruka trhu v praxi...
Re: Ekofinta
Napsal: čtv říj 10, 2019 11:22
od Marek
Je smutné, že to, co napsal Hurikán, je vlastně pravda. Všechno je jen byznys. Války, ekologie, ropa, drogy. Nikomu nejde o skutečnou podstatu věci, každý chce jen vydělat.
Když se nad tím zamyslím do hloubky, je mi skoro na zvracení.
Re: Ekofinta
Napsal: čtv říj 10, 2019 14:28
od Luděk Musil
A vypadá to, že terazky sme všetci v riti
https://autobible.euro.cz/pokuty-eu-za- ... -internetu
Jsou jen 2 možnosti
- úředník v Bruselu změní názor
- vystoupit z EU
Ani se nedivím, že LADA končí s dovozem do EU, protože platit cca 3.000 eurošmudlů za auto a o to zvýšit jeho cenu z něj činí neprodejný vůz.
Tohle je zcela regulérní ekošaškárna.
L.
Re: Ekofinta
Napsal: čtv říj 10, 2019 14:32
od Mičun
Takže jedeme až do zhroucení systému...?
Re: Ekofinta
Napsal: čtv říj 10, 2019 15:34
od Georgius
Re: Ekofinta
Napsal: čtv říj 10, 2019 18:41
od Dusan
Noment, lada moze doviest ale max 1000auto rocne, co bezproblemov pokryje poziadavky trhu
Re: Ekofinta
Napsal: čtv říj 10, 2019 20:51
od Vašátor
Hurikán píše:... a kouřová clona...
Jak jinak, když jde o výfukové plyny