Stránka 13 z 17

Napsal: úte led 18, 2011 08:41
od Teepee
Hurikán píše:Kdo má ale ten Mobil pořád platit? :? :x
Kup mu M6AD, no ať nejsme tolik přísní, M7ADX a uvidíš, on přestane smlouvat a zkoušet, co jsi ochoten mu ještě dopřát :lol: :lol:
A spotřeba oleje? Když jsem měl Škodu 130L tak tam bylo v literatuře uvedeno, že spotřeba oleje je 0,2 až 0,8litru (snad se nepletu) na 1000 km. Já vím, nejde to jen tak srovnat (škodovka nemá na ventilech gufera), ale když je to u LADY 0,1l/100km, tak nač si s tím dělat vrásky. Stejně to jednou všecko shnije (když s tím jezdíš v létě v zimě)...

Napsal: úte led 18, 2011 10:34
od Laďuša
Teepee píše: tak nač si s tím dělat vrásky. Stejně to jednou všecko shnije (když s tím jezdíš v létě v zimě)...
Tim spíš, když s tim nejezdíš skoro ani v létě :finga:

Napsal: úte led 18, 2011 11:31
od Jelen
Laďuša, tak to neshnije, ale zplesniví a zatuhne :-D
mě to bere tak litr na tisíc kiláků, sice mi to taky trochu vadí, ale není čas to rozebrat.

Napsal: sob led 22, 2011 10:25
od Sid
To čo máte za spotreby oleja???. Naša červená 21044 zožrala za 8500km 1dl oleja. A aj to mi príde tak, že je ten motor črep a nabudúce mu chcem silou mocou dopriať miesto Castrolu Madit M6AD.

Napsal: sob led 22, 2011 14:39
od Saša
Běžně se u Lady pokud je motor OK olej mezi lhůtou pro jeho výměnu nedolévá . Obvykle neklesne pod rysku min za 10 000 km (to je cca 0.1L/1000km) . Bohužel čas a najeté km nejde "okecat" a tak pomaloučku ale jistě si motor žádá víc a víc oleje . Napřed přes simeringy ventilů a pak opotřebením pístů,kroužku . Kvalitní olej a opatrný řidič dokáže o mnoho (i set) tisíc km oddálit dobu kdy spotřeba oleje převýší "únosnou" mez .
U mé 02 motor začal výrazněji žrát olej až když měl najeto cca 350 000 km . Pak se spotřeba rychle zvětšovala až na zhruba (450ť km) byla 2.5L/1000km kdy jsem řekl že nemá cenu na tak opotřebeném motoru nic opravovat a do motoru jsem začal lít vyjetý olej vyžebraný z opraven . Motor vydržel deně jezdit na vyjetý olej až do prodeje auta kdy měl najeto 598 000 km ! Tehdy ovšem už někdy nestačilo (hlavně na dlouhých cestách LTM-OVA) ani 1L/100km (ano litr na sto km). Při svižné jizdě tam dokázalo na 1000km "padnout" i šest petek (12L) vyjetého oleje . Přesto motor normálně startoval a jezdil .
Pokut to začne mít pro vás velkou spotřebu oleje - vyměňte simeringy nentilů (práce na odpoledne) a jezděte v pohodě dál .

Napsal: sob led 22, 2011 23:45
od Sid
Jelen píše:Leda ohlej a pístem vyjet do polohy tak, aby držel ventil přes ten šroubovák. Ale nejlepší je podle mě pustit do válce tlakovej vzduch z kompresoru, ten udrží ventily nahoře spolehlivě.
Už sme raz menili ventilové guferá priamo na aute a ničoho takéhoto nebolo treba.
Valec, na ktorom sme menili guferá sme si nastavili do HU, takže ventil nemohol spadnúť dnu. Založili sme si pružinu s mištičkou a pákou( podľa knižky Tuma ) zatlačili dole. Takto to Doktor zadržal. Ja som si pripravil tie zaisťovacie mesiačiky, ventil som si za vrch potiahol až na doraz hore. Keď som ho pustil, ostal pekne tak. Opatrne som nasadil mesiačiky, Doktor povolil páku a už to bolo. Pár krát som si však ten ventil zatlačil dole a musel som ho znova vytiahnuť hore.

Napsal: ned led 23, 2011 08:36
od Křečík Barbuška
Side, ano, tak by také mohlo jít, ale většina lidu tady pracuje v jednom člověku, to si pak těžko něco posouváš, přidržuješ apod. :lol: .

Napsal: ned led 23, 2011 08:42
od Cory
Masochizmus je nasadzovat tie klinky sam a bez toho pripravku , len s 2 velkymi srobovakmi :mrgreen:

Napsal: ned led 23, 2011 13:12
od Sid
Cory: Ty musíš byť vždycky extrémista :mrgreen:
Koko Loko: Vždy a všetko sa robí lepšie, keď sú pri tom dvaja ľudia. Aspoň je viac srandy a lepšie to ide. A ako sa u nás hovorí: Viac hláv, viac kapusty( zelí )

Napsal: ned led 23, 2011 13:36
od Cory
Sid, kto ma hladat vsetko to naradie :twisted:

Napsal: ned led 23, 2011 14:06
od MartasBrno
Saša píše:Běžně se u Lady pokud je motor OK olej mezi lhůtou pro jeho výměnu nedolévá . Obvykle neklesne pod rysku min za 10 000 km (to je cca 0.1L/1000km) .
Zrovna jsem zebřednul do knihy pana Andrta, Údržba ... škoda 440, 445. Píše v technických parametrech vozů dovolenou spotřebu oleje až 0,1L/100km. Deci na sto km. Myslím, že na tom nejsme nijak zle. Alespoň technologicky.

Napsal: ned led 23, 2011 14:20
od flamo
v podstate toto iste som cital v knihe o felicii, vraj je normalne ak zere 1l/1000km

Napsal: ned led 23, 2011 21:21
od mayo456
najlepšie sa robí v trojici (môj strýko máva kvalitné hlášky) :P

Napsal: pon led 24, 2011 11:14
od peet2101
mayo456 píše:najlepšie sa robí v trojici
Tak sme vyvařovali auto, já přidržoval a podržoval, zeamej vařil a třetí jezdil domu doplnovat pleskačku a blbě kecal co všechno o těch žigulech neví :mrgreen: ....nikdy více.

(99% věcí si dělám sám, ikdyž vytahovat převodovku nebo motor byl zážitek)

Napsal: sob bře 05, 2011 19:31
od Marťas
Jedno video ze školního projektu - testování zimních pneu
Sucho, slalom.
http://www.youtube.com/watch?v=r3d6u58bHGI