Nikolaj - Marťasova 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Hurikán píše:Kdo má ale ten Mobil pořád platit? :? :x
Kup mu M6AD, no ať nejsme tolik přísní, M7ADX a uvidíš, on přestane smlouvat a zkoušet, co jsi ochoten mu ještě dopřát :lol: :lol:
A spotřeba oleje? Když jsem měl Škodu 130L tak tam bylo v literatuře uvedeno, že spotřeba oleje je 0,2 až 0,8litru (snad se nepletu) na 1000 km. Já vím, nejde to jen tak srovnat (škodovka nemá na ventilech gufera), ale když je to u LADY 0,1l/100km, tak nač si s tím dělat vrásky. Stejně to jednou všecko shnije (když s tím jezdíš v létě v zimě)...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Teepee píše: tak nač si s tím dělat vrásky. Stejně to jednou všecko shnije (když s tím jezdíš v létě v zimě)...
Tim spíš, když s tim nejezdíš skoro ani v létě :finga:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Laďuša, tak to neshnije, ale zplesniví a zatuhne :-D
mě to bere tak litr na tisíc kiláků, sice mi to taky trochu vadí, ale není čas to rozebrat.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

To čo máte za spotreby oleja???. Naša červená 21044 zožrala za 8500km 1dl oleja. A aj to mi príde tak, že je ten motor črep a nabudúce mu chcem silou mocou dopriať miesto Castrolu Madit M6AD.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Běžně se u Lady pokud je motor OK olej mezi lhůtou pro jeho výměnu nedolévá . Obvykle neklesne pod rysku min za 10 000 km (to je cca 0.1L/1000km) . Bohužel čas a najeté km nejde "okecat" a tak pomaloučku ale jistě si motor žádá víc a víc oleje . Napřed přes simeringy ventilů a pak opotřebením pístů,kroužku . Kvalitní olej a opatrný řidič dokáže o mnoho (i set) tisíc km oddálit dobu kdy spotřeba oleje převýší "únosnou" mez .
U mé 02 motor začal výrazněji žrát olej až když měl najeto cca 350 000 km . Pak se spotřeba rychle zvětšovala až na zhruba (450ť km) byla 2.5L/1000km kdy jsem řekl že nemá cenu na tak opotřebeném motoru nic opravovat a do motoru jsem začal lít vyjetý olej vyžebraný z opraven . Motor vydržel deně jezdit na vyjetý olej až do prodeje auta kdy měl najeto 598 000 km ! Tehdy ovšem už někdy nestačilo (hlavně na dlouhých cestách LTM-OVA) ani 1L/100km (ano litr na sto km). Při svižné jizdě tam dokázalo na 1000km "padnout" i šest petek (12L) vyjetého oleje . Přesto motor normálně startoval a jezdil .
Pokut to začne mít pro vás velkou spotřebu oleje - vyměňte simeringy nentilů (práce na odpoledne) a jezděte v pohodě dál .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Jelen píše:Leda ohlej a pístem vyjet do polohy tak, aby držel ventil přes ten šroubovák. Ale nejlepší je podle mě pustit do válce tlakovej vzduch z kompresoru, ten udrží ventily nahoře spolehlivě.
Už sme raz menili ventilové guferá priamo na aute a ničoho takéhoto nebolo treba.
Valec, na ktorom sme menili guferá sme si nastavili do HU, takže ventil nemohol spadnúť dnu. Založili sme si pružinu s mištičkou a pákou( podľa knižky Tuma ) zatlačili dole. Takto to Doktor zadržal. Ja som si pripravil tie zaisťovacie mesiačiky, ventil som si za vrch potiahol až na doraz hore. Keď som ho pustil, ostal pekne tak. Opatrne som nasadil mesiačiky, Doktor povolil páku a už to bolo. Pár krát som si však ten ventil zatlačil dole a musel som ho znova vytiahnuť hore.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Side, ano, tak by také mohlo jít, ale většina lidu tady pracuje v jednom člověku, to si pak těžko něco posouváš, přidržuješ apod. :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Masochizmus je nasadzovat tie klinky sam a bez toho pripravku , len s 2 velkymi srobovakmi :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Cory: Ty musíš byť vždycky extrémista :mrgreen:
Koko Loko: Vždy a všetko sa robí lepšie, keď sú pri tom dvaja ľudia. Aspoň je viac srandy a lepšie to ide. A ako sa u nás hovorí: Viac hláv, viac kapusty( zelí )
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Sid, kto ma hladat vsetko to naradie :twisted:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Saša píše:Běžně se u Lady pokud je motor OK olej mezi lhůtou pro jeho výměnu nedolévá . Obvykle neklesne pod rysku min za 10 000 km (to je cca 0.1L/1000km) .
Zrovna jsem zebřednul do knihy pana Andrta, Údržba ... škoda 440, 445. Píše v technických parametrech vozů dovolenou spotřebu oleje až 0,1L/100km. Deci na sto km. Myslím, že na tom nejsme nijak zle. Alespoň technologicky.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

v podstate toto iste som cital v knihe o felicii, vraj je normalne ak zere 1l/1000km
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

najlepšie sa robí v trojici (môj strýko máva kvalitné hlášky) :P
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

mayo456 píše:najlepšie sa robí v trojici
Tak sme vyvařovali auto, já přidržoval a podržoval, zeamej vařil a třetí jezdil domu doplnovat pleskačku a blbě kecal co všechno o těch žigulech neví :mrgreen: ....nikdy více.

(99% věcí si dělám sám, ikdyž vytahovat převodovku nebo motor byl zážitek)
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Jedno video ze školního projektu - testování zimních pneu
Sucho, slalom.
http://www.youtube.com/watch?v=r3d6u58bHGI
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“