Stránka 13 z 15

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: stř bře 20, 2013 07:23
od dvk
Ale hoši, nečtete inzerci ? Váleček a trocha syntetiky a je z toho perla v hodnotě 40 tisíc :D

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: stř bře 20, 2013 11:03
od MartasBrno
Jasně, čteme, je to poněkud jiná liga co někteří kopou :-)

Teď jsem zrovna dopsal obsáhlejší plán na práci pro kolegu, tuhle sobotu jestli pojedu nevidím, asi ne, řezat a vařit snad umí sám, to by už bylo moc nahov*no řekl bych :-) Takže plánuju ve čtvrtek jet pasovat a vařit plechy na auto, podle výsledku stříkat základ na spoje a pokud možno tmelit všechny spáry a záhyby co půjdou.

Doplnění - jiné téma:
Sháním - zatím předběžně - výdechy z C-sloupků na kulatého nebo hranatého sedana včetně vnitřních tapeců na C-sloupky, viz příslušný inzerát v bazaru. Uvažuju o implantaci do modrého. Originalita tím utrpí (Hurikáne - názor?), funkčnost získá. Máte někdo fotku jak to vypadá zevnitř sloupku a jak složité je to implantovat do auta které výdechy nemá? Mají to hranatci stejné jako kulatci? Díky.

Hmm DVK by věděl, má pětku na likvidaci? ;-)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 02, 2013 11:02
od MartasBrno
Tak od posledního příspěvku uteklo hodně vody, asi sto kilometrů s nulovou spotřebou benzínu, pár plechů, a víc jak půlka výplaty v ladaklubu.

Fotky budou.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 02, 2013 16:41
od Jelen
Sto kilometrů s nulovou spotřebou benzínu? Buďto jezdíš na plyn, nebo na laně/odtahovce :-D

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 02, 2013 16:46
od Luděk Ondrůch
Typl bych odtahovku.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 02, 2013 17:37
od Jelen
To já taky. Převoz k renovaci kamsi? K Vašíkovi? :-)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: sob srp 03, 2013 18:11
od MartasBrno
Jo, v pondělí předám plechovky s barvou a pak děj se vůle Boží.

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pon srp 05, 2013 13:18
od Vašátor
MartasBrno píše:... asi sto kilometrů s nulovou spotřebou benzínu...
Pravda pravdoucí, odtahovka jezdí na naftu :mrgreen:

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 09, 2013 17:07
od MartasBrno
Takže.
Emise byly tak, že jsem si dokorigoval CO volnoběhu, snížil otáčky - a zase je zvýším, bo to moc dobře nedrží, karbecu se budu muset malinko věnovat ohledně volnoběhu. Zvýšené bez potíží, neřešeno.
Technika byla ve znamení čepů v pořádku, řízení v pořádku (proč to teda mlátí a nejde točit?) , sbíhavosti OK, upevnění kde čeho OK, Přední brzdy dělané dneska OK, svítí, bliká (až na levý boční - nástřik dutin? Zkouknu žárovečku a kdyžtak dám zubatou podložku...) troubení se nezkoušelo.... no a protože LZ brzda je pouze 40%, můžu chodit pěšky :-)


Tak už mám na hromádce pakny, prasátka, lanovod, vše nové, jen to tam dát a zopáknout si výlet. Bohužel zítra na dovolenou žigulem nejedu. Takže tak. Jo, Vašku, ta vaša banda už je dost profláklá, nehlásit se k vám, by mi to i dali ;-)

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 09, 2013 20:02
od mceza
MartasBrno píše:Jo, Vašku, ta vaša banda už je dost profláklá, nehlásit se k vám, by mi to i dali ;-)
To jako, že jsou zvyklí na samý nablejskaný Rollsy a teď tam přijel bílej žigul, kterej má v techničáku modrou a ještě zadní kolo na 40%? :D
Měl ses bránit, že to je diskriminace! :D

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: sob srp 10, 2013 11:56
od Vašátor
Martine, víš jak jsem se ptal, kdy jsi měl naposledy rozdělané zadní brzdy .... :mrgreen: Zarezlé prasátko udělá svoje.
Mno a nevím, jak naše banda může být na STK Kuřim profláklá, když funguje ani ne půl měsíce a já tam byl pouze dvakrát - den před tebou :D . Mno a nikdo tě nenutil, se k nám hlásit :mrgreen:

Každopádně je to "drobnost" na hodinku/dvě práce.

P.S. Je to div, že tam to tvoje auto vůbec dojelo :mrgreen:

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: sob srp 10, 2013 13:43
od ger007
nehnevaj sa ale ked ti jedno kolo brzdi na 40% tak by tam s tym mohol prist aj somtny jezisko a letel by.... ked uz to nic ine nerobi ale brzdit by to mohlo

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: čtv srp 15, 2013 23:07
od MartasBrno
Vašku, proč se divíš? :-) Jinak prasátka jsou super stav, bubny taky. Odmastil jsem, vyměnil pakny, preventivně jsem vyměnil lanovod, seřídil excentry vůli paken a seřídil ručku.
Maťo, rozumím, ale je hrozně zábavné slyšet po sobě tři důležité lidi, kteří řeknou: 1) zadní brzda není důležitá, 2) zadní brzda skoro nebrzdí, 3) nesouměrnost zadku nepozná mnohdy ani zkušený šofér, 4) jak to neštymuje, nesmím to pustit.

Rozumím tomu a vím, že to určitě není téma vhodné na flame :-D

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 16, 2013 07:45
od ger007
ja neviem, moje vozy vzdy brzdili aj ked nejazdili, lebo pouzijem kralove heslo, jazdit to moze, brzdit to musi. to ze sa to zle zistuje ci to na ten zadok brzdi ci nebrzdi je druha, ale ked ti pol zadnej strany prakticky nebrzdi nezmoes sa rozculovat ze to niekomu nedali a zvalovat vinu na inych

Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička

Napsal: pát srp 16, 2013 11:12
od MartasBrno
Klídek. Na nikoho se tady nic nesvaluje, je treba cist i smajliky, pripadne smajliky mezi radky :-) Vašátor vtípek snese, já už jich od něj snesl poslední dobou taky dost. Dál to tu rozebírat nebudeme.

Tak. A už pár hodin jezdím legálně. Je fakt, že vada byla úplná banalita - mastné obložení. Buben odmaštěn benzinem, výměna viz. výše a rafičky šly srásně spolu, jeden dílek odchylka, když už.

Ještě se vrátím k emisím. Kdo znáte můj motorek víte, že si občas malinko učmoudne. No každopádně dobře ohřátý na emisích ve zvýšených otáčkách nebylo co řešit, mírně zvýšené HC jsou pochopitelné. Volnoběh se měl vejít do 3.5 CO, kam jsem to z původních 8 postupně doreguloval - ikdyž to nešlo úplně hladce. Je znát, že směs asi dobrá, ale otáčky je lepší držet spíš horní hranice už kvůli smáznutí postranních vlivů, jako třeba jízda víc než stovkou na vykvalt, horko a poskakování po městě atd...

A jen drobná perlička - jak si vysvětlit, že zavřu šroub směsi a motor se točí? :-) Mám tam prostě něco blbě, ale chodí to.

Vašku - posledně jsi mluvil něco o vůli na klapkách, že když je přehnaná, bere se palivo z přechodových otvorů a karbec nereaguje na šrouby. A že přitom motor houpe. Je tak?