Stránka 13 z 23

Napsal: úte úno 01, 2011 18:43
od luboš
Zapojený je všechno. Vstřikovače sem zapojil takhle: felicia pálí 1-3-4-2 lada pálí 4-2-1-3
tak sem vstřikovač pro 1válec dal na svůj 4, 3na 2 atd... jenže sem zapomněl na to že sem rozdělovač upravil aby se jakoby točil naopak takže to mam blbě zejtra to přeházím.
Díky za připomínku :) Uvědomil sem si to až teď.

Napsal: úte úno 01, 2011 19:15
od Petr HC
MartasBrno píše: ...Mimochodem, jak ten motor pozná že akceleruješ? .
Pokud ŘJ nemá zvláštní snimač podtlaku (a to zřejmě nemá), obohatí se směs právě tím stoupnutím tlaku na tryskách z 2,7 na 3,3 Bar. Lambda to srovná až se zpožděním.
To je jeden ze 3 způsobů simulace akcelerační pumpičky. Druhý je založen na měření podtlaku snimačem podtlaku a předání této informace ŘJ. Třetí je odvozen od rychlosti sešlápnutí (derivace) akceleračního pedálu. Pro Tebe - je to vždy obdoba PD regulace.
To Luboš - zatím jsem se nezbavil pocitu, že se rozdělovač točí proti směru ručiček na hodinkách - ale opakuji - rád se přesvědčím o omylu. Sašo ?

Napsal: úte úno 01, 2011 19:25
od luboš
Je tam snímač teploty a tlaku nasávaného vzduchu. Tu změnu tlaku paliva dělá regulátor tlaku paliva ten má vlastní vstup podtlaku s RJ to nemá nic spokečnýho.

Napsal: stř úno 02, 2011 16:39
od Saša
Pokud bych chtěl vědět jestli je "vše" synchronizováno jak má dal bych na řemenici snímač (světelnou závoru) s výstupem na LED a další LED na vstřikovač . Zjistil bych kdy otevírá sací ventil - tam bych nastavil světelnou závoru a koukl bych se pri běhu zda li začátek vstřiku odpovídá otevření ventilu . Původní vačice je totiž jiná . Možná to bude chtít polaborovat s časováním vstřiku . To by až takový problém nemněl bejt .
Prostě koukni na pořadí a dobu . Opravdu je to sekvence a né polo sekvence ?

Napsal: stř úno 02, 2011 16:46
od luboš
Já sem si tam dal ke každýmu diodu při startu blikají všechny a po chvíli začnou blikat každá zvlášť.
Pokud vím je to sekvence každej vstřikovač má z rj svuj vývod polosekvenci má felda 1.3.
Skoušel sem několik pořadí vstřikovačů a motor se chová úplně stejně.

Napsal: stř úno 02, 2011 23:42
od MartasBrno
Hmm, tak že by vačka a odlišné časování? Chtělo by to znát původní časování a zreprodukovat ho na tento motor. Možná by se hodilo to stavitelné kolo, ikdyž je to jen polovina problému - druhá půlka je správně dlouhá vačka.

Napsal: pát úno 04, 2011 14:44
od luboš
Nemoho by ten nedostatek paliva při prudkým přidání plynu dělat čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu? Když ho odpojím motor se chová uplně stejně.

Napsal: úte úno 22, 2011 21:49
od luboš
Neska sem nechal udělat diagnostiku jediná závada: Spínač volnoběhu - nesmyslný signál
Ujel sem s tím tak 1km a jede to pěkně žádný cukání pěkně to táhne.

Napsal: úte úno 22, 2011 21:54
od MartasBrno
Takže po tom kilometru jsou dojmy dobrý? Srovnalo se to samo? Docela dost krátká trasa...

Napsal: úte úno 22, 2011 23:05
od luboš
Nemam značky tak se stim nikde moc courat nemůžu jel sem do servisu, když sem jel z5 motor byl zakřátej tak to jelo dobře řek bych že líp jak karbec ,parádně to startuje.
Akorát ještě nevím jestli mam dobře pořadí vstřikovačů.

Napsal: stř úno 23, 2011 07:44
od Luděk Musil
luboš píše:motor byl zakřátej tak to jelo dobře
luboš píše:nevím jestli mam dobře pořadí vstřikovačů
Podle těchto informací asi jo. Pokud se motor netřepe, necuká, nestřílí a táhne ... ?
Viděl/slyšel/jel jsi někdy s motorem, který měl obráceně jen dva VN kabely :roll: ? L.

Napsal: stř úno 23, 2011 11:18
od luboš
Táhne dobře chod je pravidelnej lepší jak s karbecem.
Já sem psal kabely ke vstřikovačům! ne VN! ty mam dobře na tom nejni co splíct.
Občas to střelí do sání za jízdy se mě to stalo jednou, to si právě myslím že dělaj ty kabely.

Napsal: stř úno 23, 2011 16:16
od Saša
luboš píše:Spínač volnoběhu - nesmyslný signál
Snímač volnoběhu ? co je to zač .

Napsal: stř úno 23, 2011 20:47
od luboš
Funkci zatím přesně neznám, myslím si že ten spínač dává RJ informaci o tom jestli škrtící klapku nastavuje ten servomotor(volnoběh) nebo pedál.

Napsal: ned bře 13, 2011 15:14
od luboš
Tak ten nesmyslný signál způsoboval přechodovej odpor na kontaktech v klapce.
Pořadí vstřikovačů už taky snad mam :D konečně.
Ale chtěl bych se zeptat jestli někdo neví proč u felicie mpi maji
svíčky 3 hroty?
Já tam man svíčky původní mohlo byto dělat to občasný střelení dosání?