Stránka 13 z 40

Napsal: stř úno 09, 2011 21:51
od Laďuša
dmatej píše:Jelene, diferáku? Vpředu?
Bubnový brzdy? Vpředu? :P

Napsal: stř úno 09, 2011 22:16
od MacGyver
No nejspíš to byla reakce na tu zadní brzdu, že by to teklo z diferáku dovnitř mě vůbec nenapadlo, přecijenom je od zadního kola dost daleko :)
Tlumič kmitů snad ani měnit nebudu, dával jsem tam asi před rokem a půl, má najeto do 6tis, původní měl ulomejen jeden úchyt. Slyšel jsem, že pomůže udělat do toho ohybu bod svářečkou, tak jsem to zkusil, myslím že Saša mi to poradil. Lampu už mam slíbenou a rezervovanou, bohužel s mauálem v němčině, v tom uřvaném jazyce umim možná tak 10 slov.
Koko Loko, děkuji za rady, s těma paknama ještě nevím, až vyměním rozvody sundám ještě jednou bubny, přeměřím je a když budou pakny sjeté víc, než se mi bude líbit, tak se optám třeba v SZ, zda jsou ještě k dispozici.

Napsal: stř úno 09, 2011 23:05
od dmatej
Tak já koukal na ty rozvody, zamaštěnej předek, a najednou diferák :D
Chvíli jsem přemejšlel, jestli jsem nějaký slovo zase v hlavě nezaměnil :D

Jinak to vaření vzadu - když se to bude roztahovat, je větší riziko vzpříčení prasete, může začít téct.

Tlumič a bodík svářečkou - ano :)

Pakny bych určitě vyměnil.

Napsal: čtv úno 10, 2011 18:06
od Saša
Tady je fotka . "Bodíky" zabrání ulomení .

Napsal: čtv úno 10, 2011 21:44
od MacGyver
Řetěž vymontován, i když se mi zdá, že to bylo trochu zbytečně, že původní by ještě chvilku posloužil. Namontoval jsem tam tedy ten zázrak od Fenoxu, to malé rozvodové kolo vypadalo jak z plastu oproti tomu, co jsem z motoru s hlasitým hekáním vyndal. Značky mi nešeděly úplně přesně, ale jak jsem se dočelt, je to celkem normální, dal jsem tedy kolo na vačce o kousek proti směru otáčení. Zajímalo by mě, jak to je s tím předstihem, je možný abych ho měl předtím tak rozhozený, že se mi žárovka rozsvěcovala až za značkou horní úvratě a přesto to jezdilo? Myslím, že mi to šteloval na jarním sraze 2009 Marek, ale vlastně ani nevím, jestli i předstih, nicméně s rozdělovačem se určitě něco dělalo.
Obrázek

Napsal: čtv úno 10, 2011 23:03
od dmatej
To vytahání řetězu není zas tak lehký poznat, ale když se ti to povede napnutý držet vedle sebe, uvidíš to. U mě to bylo tuším cca o článek? Už nevím. Každopádně rozvodový kola u mě výměnu nepotřebovaly ani jedno, ale vyměnil jsem je.
To kolečko dole jsem měl lehce zakalený do modra, vypadalo, jako by si ho někdo vyřezával a vybrušoval doma ve svěráku, ale slouží dobře.

Na žárovku bych nespoléhal :)

Kolo na vačce přesazovat nejde, pokud vím - mělo by tam mít zobák, zapadá jediným možným způsobem. Nebo že bych si to pamatoval blbě? Né, koukám do katalogu, dobře to říkám ... nebo ne?

Napsal: čtv úno 10, 2011 23:07
od MartasBrno
Ale řetěz na tom kole přesadit jde.
MacGyver, A máš tu žárovku zapojenou dobře? Jsou dva způsoby.

Napsal: pát úno 11, 2011 00:06
od Majo2103
Pri takomto nie dennom vyuzivani auta,by som kaslal na nejaku vymenu rozvodov....ked to uz nevladze udrzat napinak,navarit nanho 6ku matku a hotovo....rozvody by mali byt "dozivotne",tak nech su....

Napsal: pát úno 11, 2011 08:52
od Sid
Každý diel na aute aj rozvody má svoj výmenný interval, alebo svoju životnosť a pokiaľ človek chce mať spoľahlivé auto, mal by to dodržiavať. Tak je to u všetkých áut, Lada nieje výnimkou. Neviem, kde si zobral doživotný interval :?:

Napsal: pát úno 11, 2011 09:03
od Cory
Sid, rozvody by mali vydrzat do prvej GO motoru. pokial je spravne šponovana retaz.

Napsal: pát úno 11, 2011 09:41
od MacGyver
Já to stejně rozebíral kvůli tomu guferu a když už bylo všechno dole a já neměl jistotu jak dlouho tam rozvody jsou, tak jsem myslel, že by bylo dobré je vyměnit taky. Jelikož skoro všechno, co bylo na autě vyměněný, se válí v garáži a rozvody mezi tím nebyly, říkal jsem si, že 140 000 km už na ně bude asi dost. Že rozvody vydrží až do GO motoru, který dělat tedy s nejvyšší ravděpodobností nebudu, jsem nevěděl. Jsem rozladěn, myslíte tedy, že moje práce byla zbytečná? A nebylo by lepší kdybych tam zase vrátil ty původní rozvody, než tam mýt ty od fenoxu? :lol: . Mám ale takový tušení, že jsem někdy slyšel, že by se měly měnit ve 120 000km. Zase jsem byl nejspíš přehnaně aktivní.
Žárovku jsem připojil na drát, co vede z rozdělovače na cívku a žárovka se rozsvítila vždycky, když jsem uslyšel jiskru.

Napsal: pát úno 11, 2011 09:43
od Cory
MacGyver, neprezivaj :D dobre si spravil.

Napsal: pát úno 11, 2011 12:18
od MartasBrno
MacGyver píše:Žárovku jsem připojil na drát, co vede z rozdělovače na cívku a žárovka se rozsvítila vždycky, když jsem uslyšel jiskru.
A druhým koncem na kostru. Fajn.

Napsal: čtv bře 10, 2011 19:49
od MacGyver
Tak pozor, včera to i nastartovalo, nečekaný úspěch. Zaslechl jsem, že výměna kohoutu topení je "pěkná" prácička, ale že to bude až taková anabáze to jsem nečekal, pan konstruktér si dal hodně záležet, to pro mě bylo jednodužší vyměnit rozvody. Hodinu a půl jsem kohout vyndaval a dobrý tři hodiny jsem ho tam montoval zpátky, holt dal jsem si na čas. Ta pozice hlavou dolů je fakt hrozná, musel jsem to po půl hodinách chodit rozdejchávat. Když mi pak ještě nakonec vypadnul ten bovden nahoře u páčky, myslel jsem, že budu vraždit. vůbec jsem netušil jak se tam k tomu dostat. Nakonec jsem vyndal hodiny a dírou po nich to šlo pěkně. Mám zapůjčený i nějaký stroboskop, že bych zkouknul předstih, jestli jsem ho nastavil správně. Jen bych potřeboval poradit, jak ho mám zapojit, německy totiž umím jen koukat. http://kentbrockman.rajce.idnes.cz/stroboskop/

Napsal: čtv bře 10, 2011 19:53
od Jelen
A proč jsi neodpojil hadice, nevyndal radiátor a neudělal to pěkně v klidu na stole :?: :idea: já to takhle měl hotový za chvíli...