Stránka 13 z 16
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: čtv pro 26, 2013 11:19
od Cory
Takto mi pokaziť Vianoce...
Super práca
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: čtv pro 26, 2013 20:07
od Yellow01
Díky
Náprava bude mít dorazy v miskách pružin. Používám na to silentblok se šroubem, průměr 75 mm, výška 50 mm. Pokud to bude málo, lze to ještě zvednout podložkou ze silonu. Zatím to nemám hotový, jen vymyšlený. Až bude auto hotový, tak si musím nechat v Invelu vytočit nový pružiny a potom teprve budu moci vyměřit podložky na změnu rozteče, abych tam dostal kola a lezly co nejvíc ven. Teď tam mám jen na zkoušku 4 originál podložky z přední nápravy.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: ned led 12, 2014 20:04
od Marek Doležal
Vypadá to dost dobře
Dlouho jsem sem nekoukal a teď zírám jak jsi pokročil, špičková práce jen tak dál !
S tím podvozkem bude hodně práce, držím palce
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: úte led 14, 2014 19:01
od Yellow01
Díky. Trochu jsem pokročil, ale jde to pořád pomalu, potřeboval bych 2 roky placený dovolený.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: ned led 19, 2014 14:50
od Yellow01
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: úte led 27, 2015 12:52
od Yellow01
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: úte led 27, 2015 12:56
od Cory
Fuj, nechutne!!! takto mi pokazit obed
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: úte led 27, 2015 13:18
od Panthymaeus (Honza)
Zrovna včera jsem si znovu zaslintal nad tvými alby
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: úte led 27, 2015 14:29
od dvk
Porno
Perfektní práce jako vždy
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: stř led 28, 2015 11:13
od Yellow01
Díky.
panthymaeus píše:Zrovna včera jsem si znovu zaslintal nad tvými alby
Ty ostatní auta nejsou nejhorší, ale až tak poslední 3 roky práce na mojí 2101 jsem jakž takž spokojenej s kvalitou práce. Trvá docela dlouho, než člověk vlastní prací získá nějaký zkušenosti. Kdyby se to tak dalo naučit v nějakým rychlokurzu, to by bylo ušetřenýho času a peněz.
Krůček za krůčkem postupujem k cíli, ale pořád je tam práce jak na kostele. Mám rozdělanou další sérii fotek, tak zase někdy příště.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: stř led 28, 2015 13:15
od Panthymaeus (Honza)
Yellow01 píše:
Ty ostatní auta nejsou nejhorší, ale až tak poslední 3 roky práce na mojí 2101 jsem jakž takž spokojenej s kvalitou práce. Trvá docela dlouho, než člověk vlastní prací získá nějaký zkušenosti. Kdyby se to tak dalo naučit v nějakým rychlokurzu, to by bylo ušetřenýho času a peněz.
Krůček za krůčkem postupujem k cíli, ale pořád je tam práce jak na kostele. Mám rozdělanou další sérii fotek, tak zase někdy příště.
Mě se osobně asi nejvíce líbí golf a ta druhá 2107čka
Hlavně tedy styl oprav, že všechno pouze neřežeš z nových dílů, ale i si některá místa sám tvoříš
Jednou se to snad taky naučím...
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: stř led 28, 2015 22:22
od Yellow01
Na Golfu jsem se dost naučil, ale trochu u něj pokulhávala antikorozní ochrana mezi plechy. Tenkrát jsem s tím ještě neměl skoro žádný zkušenosti, takže většinou to byl jen zinkový sprej a obyč základovka. A taky jsem na něm dost používal vaření plechů přes sebe, dneska už všechno vařím natupo k sobě. Každopádně to auto není taky pořád dokončený, až pošlu svojí 2101 do lakovny, tak ho budem dodělávat.
U tý druhý 2107 jsem musel něco vyrábět, ale nebylo to tak hrozný. Akorát je to trochu zdlouhavý. Nemám kromě ohybačky žádný stroje na tváření plechu, takže všechno musím dělat ručně a pomáhat si tím, co garáž dá.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: čtv led 29, 2015 09:14
od Jan Vaníček
Já si teď hraju s Felicií 1960. Ochrana vnitřních plechů směsí oleje s prachem a blátem a navařené až 3 plechy plamenem na sebe jsou senzační. Taky to nesnáším, tak vše vyřezávám a tvořím, tedy vím co je to za práci a smekám před tímto dílem ... . Teda už jsem dořezal, včera nestříkány podlahy, zítra mám volno, kastle půjde zpět na rám a už "jen" navařit přední blatníky. H
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: čtv led 29, 2015 10:12
od Yellow01
Díky. Dneska můžem jenom děkovat za cočko a moderní chemii. Na škole jsme při závěrečkách vyráběli kus prahu na škodovku a pak jsme ho měli navařit na pás plechu. Půlku cočkem a půlku autogenem. Byly tam zadaný 8 mm díry na sváry a než to člověk autogenem zavařil, tak měl ten svár pomalu 1,5 cm v průměru a vyhřátýho plechu 5 cm kolem. A pochybuju, že než to dřív někdo vařil plamenem, že to natíral zevnitř nějakou barvou, protože to asi nemělo vůbec žádnej smysl. Já jsem naštěstí ještě žádný auto už opravovaný autogenem nedělal, ale stačí mi předělávat po sobě to, co jsem natropil na téhle 2101 ve svých začátcích. Když je auto původní, tak to všechno krásně odvrtáš a lehce sejmeš, kdežto když už je to zavařený cočkem, tak je někdy peklo to odstranit, abys to nezničil všude kolem.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Napsal: stř úno 11, 2015 00:44
od Yellow01
Tak zase trochu popojedem.
Poprvé a zároveň naposled
jsem se pustil do pískování auta v domácích podmínkách. Byla to nutnost, protože podlaha od konce prahů až dozadu a zadní uložení nápravy bylo plné důlkové koroze, která nešla kartáčema nijak odstranit a hlavně je tam spousta nepřístupných míst, kam se absolutně nedá ničím dostat. Když jsem auto před skoro 10 lety začal dělat, tak jsem o pískování naprosto nic nevěděl a v tomhle stádiu už nebylo možné nechat to opískovat ve firmě, takže nezbylo nic jiného, než se do toho pustit přímo v dílně. Práce to byla naprosto šílená, strávil jsem tím týden a už nikdy to nehodlám znovu absolvovat. Kdo to nezažil, tak nepochopí. Ale už je mi naprosto jasné, proč se ve firmách, kde pískujou, používají skafandry s přívodem čerstvého vzduchu. Další věcí je, nepískovat auto nad hlavou na zvedáku, protože člověk v jedný ruce drží kilovou pistoli, v druhé dvoukilový reflektor, aby vůbec něco viděl (po nepříliš dlouhé době pískování tam není vidět na půl metru), takže po chvíli nemůže už ani zvednout ruce a musí to vydržet celej den. A pak další a další...
Podle mého předpokladu se zadní uložení nápravy nedaly zachránit, navíc jsem potřeboval otevřít podélné nosníky, kvůli vyfoukání hromady písku, který tam všude byl, takže jsem musel všechno vyřezat a vyrobit nové. Tohle byly snad poslední místa k vyvaření, teď už by mělo být na karosérii minimum koroze. Zbývá maličko ve středovém tunelu, ale to se vyřeší při zástavbě převodovky a hydraulické ruční brzdy.
V příštím díle se dostaneme ke kompletaci zadní části auta.
http://yellow01.rajce.idnes.cz/Lada_210 ... G_4692.jpg