Stránka 13 z 39
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 05, 2012 15:51
od Mičun
Já předpokládal, že od roku 2000 je to všechno vícevstřik MPi...
Spíš mě zajímalo, jaké změny byly u jednotlivých EURO. Jestli tam nejsou nějaké vyloženě rizikové série? Ale asi to tedy budou hlavně změny KATů a ŘJ???
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 05, 2012 18:52
od veliz
V podstatě máš pravdu. Euro 3 má jednu kyslíkovou sondu, zatímco Euro 4 má dvě. Více změn je u Euro 5. Tam je elektronický plyn místo dosavadního lanka, zcela nová řídicí jednotka a účinnější katalyzátor s větším obsahem (plochou) vzácných kovů.
Já mám Euro 4, najeto 40000km, zatím bez poruchy vstřikování, zapalování či emisního systému. Rovněž LPG systém BRC Sequent 24 je spolehlivý a nízkoúdržbový. Takže v motoru problém nehledej.
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 05, 2012 19:15
od Mičun
Veliz: Díky za příspěvek...
Prosím Tě, kdy se dělaly ty EURO 4? Přijdou mi, jako nejrozumnější. EURO 5 mi už přijde celkem předrátovaná! Ale možná je to můj staromódní názor. Tak ta elektronika je BOSCH, to by mohlo něco vydržet.
Takže spíš asi dávat bacha na kastlu? Dutiny, spodek a tak...
Hledám pěknou Nivušku. Ale sehnat pěknou, aby nebyla firemní a nebo zhuntovaná, bude asi oříšek. A za novou se mi ty peníze dávat nechtějí.
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 05, 2012 19:59
od Michael 4x4
Aj aj mám EURO 4, najazdené cca 45 tis. km, po 12-15 tis. km umrel jeden vstrekovač benzínu, inak motoricky bez problému.
Euro 5 by som nechcel práve kvôli tomu elektronickému plynovému pedálu, nejak tomu neverím. Lanko je lanko.
Ale čo sa týka elektriky, tak už mám druhý štartér, altík má nový diodový mostík a na kábly štartér - BATT bola poškodená izolácia až to iskrilo....čiže elektrika nič moc.
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 05, 2012 20:28
od Mičun
Tak je to Rus. Musíme nějaké mouchy omluvit.
Ale co se týká mechanických částí, tak OK???
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: pát pro 07, 2012 12:08
od Michael 4x4
Čo sa týka mechanických častí úplne OK, okrem čapov, origo sa začali ozývať pri cca 20.tis. km
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: pát pro 07, 2012 12:45
od Mičun
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: úte pro 11, 2012 19:43
od veliz
No tak že by někdo 10 let leštil Nivu v garáži a pak ji prodal - to asi ne. Ale rok, dva stará se sehnat dá. Nedávno se jedna prodala v Sadské a jedna 2011 s nájezdem 3500 km je v áčkách. Stane se, že si někdo přečte idealizovaný test, koupí to, seznámí se s realitou, prodá to a koupí něco jiného.
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: úte pro 11, 2012 20:04
od Mičun
No jo, ale ta v AAA je EURO 5... A toho sa bojím...
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: úte pro 11, 2012 20:24
od Mičun
Ale já sem "leštěnkář" a zakoukal sem se do Nivy... Kdyby se vozily sedmy, jdu po ní. Ale takhle mi zbývá pouze tato možnost...
Třeba se něco objeví, ale taky tomu moc nevěřím, i když doufám...
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: úte pro 11, 2012 22:49
od Cory
Ja by som sa toho E5 vobec nebál. Je to Bosh, to je u nás rozsirene.
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 12, 2012 00:42
od Mičun
Tůdle sem koukal na Nivu M, protože sem se dozvěděl, že má mít novou palubku. Skutečně má a pěknou. Ale všiml sem si hnusného plastového tapecu dveří! Přitom Niva z roku 2008 měla pěkné koženkové polstrování s prolisy. Jestli ten plast byl nějaký úlet. A nebo bude v každé. Je to tedy děs...
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 12, 2012 09:40
od Majo
vymenit dva plasty za 400Kc asi nebude problem.
Euro 5 by som sa vobec nebal. Ak sa ti skurvi niekde v prdeli euro IV, tak si rovnako v p---i ako ked sa skurvi e5
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: stř pro 12, 2012 22:51
od Cory
A podla mna sa to malokedy pokaká tak aby si nedošiel do cieľa. Pokial ide RJ, zapalovaci blok, snimac kluky, cerpadlo a snad nie su potrhane kable od el. plynu, tak by to malo ist
Re: KOUPĚ NIVY -- dotazy
Napsal: čtv pro 13, 2012 20:35
od FOMA
Cory píše:A podla mna sa to malokedy pokaká tak aby si nedošiel do cieľa. Pokial ide RJ, zapalovaci blok, snimac kluky, cerpadlo a snad nie su potrhane kable od el. plynu, tak by to malo ist
Moja reč.Do Euro 5 bych sa nebál isť.