Stránka 119 z 342

Napsal: pon říj 11, 2010 22:27
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše: Ano, pán rušňovodič dost možná již nepobývá na tomto světě, ale stroj pravděpodobně stále slouží, je tak?
Již jsme to tu jednou probírali. Jen tak zběžně jsem prošel net. Osobně bych tipnul, že ten starý rušeň opravdu stále jezdí :lol: . Tedy, připadá mi na těch fotkách poměrně vitální.

Obrázek

Rok 2003
Obrázek

Rok 2005
Obrázek

Napsal: úte říj 12, 2010 12:46
od Marek89
80. té roky

Obrázek

Napsal: pát říj 15, 2010 21:21
od Laďuša
No nevim, mam takový tušení, že už i na Slovensku nulkový Bobiny skončily pravidelnou službu. Poslední asi 3 se, pokud vim, provozovaly v mezinárodní vozbě do Katowic (odtud pár světel navíc), ale už to nevozí, co vim.

Jinak, dneska odpoledne v ňákých zprávach na Blaníku normálně řikali, že řada 831 (a 851) se s koncem letošního GVD už nebude turnusovat. To bych teda nečekal (že to bude v rádiu, ne že skončí pravidelnou službu).

Napsal: pát říj 15, 2010 21:25
od Michal Pokorný
Já mám takový pocit, že když jsme tuto reportáž a tento stroj někdy minulý rok řešili, tak byla ještě v plné službě.
Jistě to tu kdesi v předchozích příspěvcích bude, ale nehodlám u hledání strávit celou noc 8)

Napsal: pát říj 15, 2010 21:40
od Křečík Barbuška
Vím, že to byla fotka s kecáním jak to vede jakýsi rychlík, ale kde to hledat. Nicméně http://www.railpage.net/modules/news/ar ... oryid=1773 .

Červen 2006
Obrázek

Napsal: sob říj 16, 2010 13:51
od Michal Pokorný

Napsal: ned říj 17, 2010 19:02
od Laďuša

Napsal: ned říj 17, 2010 21:41
od Michal Pokorný
Hm, smutná zpráva. Ovšem co je ještě smutnější - co místo nich ?

Napsal: ned říj 17, 2010 22:52
od Laďuša
Michal Pokorný píše:Ovšem co je ještě smutnější - co místo nich ?
To máš recht, odpovídající náhrada pořád neni - takže Regíny. Jaká dekadence :roll:

Napsal: pon říj 18, 2010 09:19
od Michal Pokorný
Laďuša píše:odpovídající náhrada pořád neni - takže Regíny
To ovšem jen tak na začátek, aby se neřeklo, ale pak.............. :mrgreen:
Laďuša píše:Jaká dekadence
I to je prd dekadence. Tu jsme zažívali svého času, my cestující na trati 090.
Celá léta jsme si pohodlně cestovali v těchto soupravách http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/460012.jpg z DKV Ústí nad Labem. Vozy uvnitř vždy čisté a neponičené, zvenku neměly nikdy ani čmáraneček.
Ovšem přišla zkáza v podobě zrušení ústeckého depa a tuto trať začaly obsluhovat tyto šílenosti http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/451205.jpg z DKV Praha. Uvnitř mnohaletá špína, špinavá okna a většinou zvenku počmárané, mnohdy tak, že si člověk připadal, že jede celou dobu v tunelu.
Oproti soupravám ř.460 velice nepohodlné sedačky, žádné stolečky, žádné koše......... prostě děs. Tomu říkám dekadence.

A ještě k onomu článku....... "místo nich objednaly ČSD velký počet malých motoráků řady M152.0 (dnes 810), původně určených pouze pro nejkratší lokálky"
:lol: a že se toho ani po letech moc nedrží , když se tak podívám na trať po které cestuji domů http://www.cd.cz/spojeni/Route.aspx?p=M ... EyLjIwMTAl :mrgreen:

Napsal: pon říj 18, 2010 16:53
od Křečík Barbuška
Zrovna dnes jsem si při projíždění Tlumačovem a uzření cedulky Metalšrot Tlumačov a.s. vzpoměl na Láďušu :D . Přikládám jedno tématické video 8) http://www.youtube.com/watch?v=GH__3qYfKq8&feature=fvw .

Napsal: pon říj 18, 2010 19:51
od Michal Pokorný
Pár podzimních obrázků :
http://fotoalba.cz/alba/Ikarus280.10/2253937
heslo je : 087

Napsal: úte říj 19, 2010 17:29
od Michal Pokorný

Napsal: úte říj 19, 2010 20:41
od Křečík Barbuška
Je to neekonomické, tak zrušit! Okamžitě! Když se to lidem nelíbí, mohou se přestěhovat. Třeba do Práhe, tam je doprava vyhovující.

Ještě bych se vrátil k prostřední fotce z té trojice na téma 140 045-6, není tam na ty tři vagónky těch mašin nějak moc?

Napsal: úte říj 19, 2010 21:32
od Laďuša
Koko Loko píše:Ještě bych se vrátil k prostřední fotce z té trojice na téma 140 045-6, není tam na ty tři vagónky těch mašin nějak moc?
Ta fotka je, mam takový tušení, z období, kdy docházelo k ňáký elektrifikaci, už nevim, jaký tratě (resp. stanice) (možná ta ze SR do Katowic? Nevim), takže mašina na konci byla postrková na vytláčení vlaku ze stanice na trať. Teď už zas nevim, jestli nezavěšeně a nebo to provozovali jako dvouhlavou soupravu. Přípřežní Bobina na čele tam je dost možná z důvodu neschopnosti vlakovýho Peršingu. A nebo jí třeba bylo jenom třeba někam přepravit.