Stránka 118 z 124

Re: Fábie.

Napsal: stř říj 12, 2016 12:36
od Cory
Aha, tak som to zle pochopil. Mal som na mysli sadzbu na hodinu. No a k celkovej hodnote tej zakazky. Otazka je, ci sa menil len ten olej, alebo aj nieco ine.Ak len olej, tak je to samozrejme bludná cena. Ked som chodil na prehliadky s priorou, tak u mna sa vzdy okrem oleja a filtra menil aj vzduchovy filter, sviecky, pelovy filter, RJ sa napojila na diagnostiku. Auto bolo na zdvihaku vzdy okolo 2,5h a cely cas som pozeral ako sa na nom robilo. A nemam zrovna pocit, zeby som videl, ze sa mechanik flaka. Proste vsetko kontroloval, dotahoval atd... A vychadzalo to na 100e (priznám sa, že bez dokladu, takze oficialne este viac). A myslim, ze podobne veci sa na rapide robia tiez.

Re: Fábie.

Napsal: úte říj 18, 2016 19:54
od Nulašestka
To jsem zvědav, kolik to bude stát na Alfě. A vzhledem k tomu Multiairu tam celkem nic jiného než olej dávaný přímo výrobcem použít nelze. A s těmi cenami to tak prostě je. Pouze pokud měním olej na dvoře, vejdu se do tisícovky (olej cca 650 + 100 poštovné, k tomu filtr za 150 a další zásilkovné a to neměním dle předpisu výrobce zátku, která stojí taky kolikrát kolem stovky). Když k tomu přičtu, že potřebuju momenťák za 1700,-, válím se po zemi jako vandrák, musím vyjetý olej přelít a odvézt zlikvidovat, taky aby mi to při tom odvou nevyteklo do auta a tak dále...vlastně v tom spatřuju asi tak tři výhody: vím, kolik toho vypustím a co a kolik tam toho naliju, sám si ručím za správné dotažení filtru a zátky a pak, když se to povede, radost z dobře vykonané práce. :)

Re: Fábie.

Napsal: pát říj 21, 2016 14:29
od Marek
Alfa používá oleje podle specifikací Fiatu, což jsou v drtivé většině případů pouze oleje Selénia. A ty jsou drahé jak čokoláda. Takže to bude raneček.

Re: Fábie.

Napsal: pát říj 21, 2016 15:36
od Nulašestka
Hm, tak podle toho, co je tady na předchozí straně, vyjde autorizovaná výměna oleje na Alfě o dvě stovky míň než na Rapidu. :mrgreen:

Re: Fábie.

Napsal: pát říj 21, 2016 18:28
od vodis
Rapid to zase vyvažuje za těch 20tkm od května dlouhodobou spotřebou 4,2 na sto podle tankování :-)

Re: Fábie.

Napsal: sob říj 22, 2016 06:05
od zelvotron
To je prd, známej platí za servisky v hjundaji okolo sedmičky :mrgreen: podotýkám že to je obyčejnej krám s 1,4 mpi, litr oleje asi za 700 :mrgreen: musej ty dealeři z něčeho žít žejo.

Re: Fábie.

Napsal: sob říj 22, 2016 08:22
od JmJ
zelvotron píše:To je prd, známej platí za servisky v hjundaji okolo sedmičky :mrgreen: podotýkám že to je obyčejnej krám s 1,4 mpi, litr oleje asi za 700 :mrgreen: musej ty dealeři z něčeho žít žejo.
Tak at zmeni saloon, v zl chteli za litr oleje iba 450 bez dane, v km mozna o chlup min.

Re: Fábie.

Napsal: sob říj 22, 2016 13:56
od Marek
To je pořád strašná zlodějina. Proč tam, lidi, jezdíte? Nic vás přece nenutí.

Re: Fábie.

Napsal: sob říj 22, 2016 19:42
od zelvotron
Vono na druhou stranu občas sem tu sedmičku za rok taky do auta nasypal a i když já sem za to v těch dílech dostal adekvátnější protihodnotu než jen nehorázně předraženej olej a práci, tak ve výsledku je to na obou stranách stejných - 7.000,- a k tomu na jedný straně je novej na moravě zbouchanej korejskej mrdokvas se zárukou a bez starostí a na druhý straně ohnilej ruskej mrdokvas, kde člověk neví jaká blbost kdy odejde, tak a to jsou pak ty chvíle kdy si člověk říká zda zvolil správnou životní filozofii. :mrgreen:

Re: Fábie.

Napsal: ned říj 23, 2016 00:49
od JmJ
zelvotron píše:Vono na druhou stranu občas sem tu sedmičku za rok taky do auta nasypal a i když já sem za to v těch dílech dostal adekvátnější protihodnotu než jen nehorázně předraženej olej a práci, tak ve výsledku je to na obou stranách stejných - 7.000,- a k tomu na jedný straně je novej na moravě zbouchanej korejskej mrdokvas se zárukou a bez starostí a na druhý straně ohnilej ruskej mrdokvas, kde člověk neví jaká blbost kdy odejde, tak a to jsou pak ty chvíle kdy si člověk říká zda zvolil správnou životní filozofii. :mrgreen:
Zatim se ukazuje, ze nejlepsi zivotni filosofie je 2104 :-)

Re: Fábie.

Napsal: čtv pro 08, 2016 18:36
od zelvotron
Z domova: premier Bohuslav Sobotka zkouší nový model mladoboleslavského vozu v základní výbavě:

http://hradec.idnes.cz/foto.aspx?r=hrad ... 320901.jpg

Re: Fábie.

Napsal: pát pro 09, 2016 21:15
od Křečík Barbuška
Zda se, ze ozubenou ples vyrobek AZNP zaujal :-) .

Re: Fábie.

Napsal: stř pro 21, 2016 11:32
od Marek
Například mě zaujal článek o přestavbě Fabie Combi III s motorem 1,0 MPi 55kW na pohon CNG. Viz zde: http://www.auto.cz/skoda-fabia-combi-1- ... olik-95355

Po úpravě motor disponuje ukrutným výkonem 41kW, což vzhledem k hmotnosti vozidla mu uděluje dynamiku srovnatelnou se Škodou 120 (možná ani ne). Zejména hodnota pružného zrychlení z 80 na 120 km/h mě doslova fascinuje.

Tak si říkám, nač je to vlastně dobré?

Re: Fábie.

Napsal: stř pro 21, 2016 12:59
od Luděk Musil
Marek píše: ... .Tak si říkám, nač je to vlastně dobré?
Na vytažení peněz z kapsy zeleného aktivisty :idea: :lol: . Jiný důvod to zcela evidentně nemá.
Tedy ekonomický důvod.
Z hlediska ekologie ano. Ale zase následuje otázka: kdo si tady hraje na ekologii? Každej, kdo se zaštituje a opírá o ekologii je "xxx" (příslušný výraz nechť si doplní každý dle libosti. Protože i ta výroba ekologického prostředku zatíží životní prostředí.
Řekl bych to takto: nežli špatně - radši vůbec :idea: :!: L.

Re: Fábie.

Napsal: stř pro 21, 2016 13:33
od Marek
Tyhle motory jsou Euro6 - tady je jedno, zda spalují benzin nebo plyn, emise jsou prakticky nulové v obou případech.

Moc se mi líbí na konci článku ta zmínka o návratnosti investice do přestavby. Musíte najet 92 tisíc km, než se vrátí investice 55 tisíc Kč, kterou stojí přestavba vozu na pohon CNG. To snad ani nemohou myslet vážně, tohleto........!
Samozřejmě toto tvrzení o návratnosti platí pouze v případě, že v souvislosti s přestavbou se nic nevyprdelí. Pokud se v mezidobí projeví jakákoli závada či porucha systému CNG, nebo závada přímo s tímto provozem související, pak je návratnost ještě mnohem delší. Takže se celou dobu budu nejen plazit stodvacítkou v novém kabátě, ale ještě se musím modlit, aby celý ten krám v autě fungoval bez sebemenšího potíže. Jinak abych najel daleko přes sto tisíc kilometrů, než začnu milostivě padesátník na kilák šetřit. No, to je mi fundament........