Stránka 117 z 342

Napsal: čtv zář 23, 2010 07:14
od zelvotron
No nevím, ale 6 válců do V na dráze se mě nezdá.. leda by dva chyběly.

Napsal: čtv zář 23, 2010 13:44
od Cooper
Zelvotron má pravdu, jde o moto K 6 S 230 DR. Tedy přeplňovaný (K) šestiválec (6) stojatý. tedy řadový (S) s vrtáním 230 mm (230) určený pro drážní provoz (DR). Je to klasický řadový šestiválec, výkon kolem 880 kW, krouťák 131 000 Nm na kolech :-)

Napsal: čtv zář 23, 2010 18:11
od Laďuša
Cooper píše:K 6 S 230 DR
Takže řada 729 tipuju.

Napsal: čtv zář 23, 2010 18:22
od Cooper
Laďuša píše:
Cooper píše:K 6 S 230 DR
Takže řada 729 tipuju.
Těsně, jde konkrétně o stroj 740.847. Dneska byla zkouška mazání, zítra se startuje, pak jde na lak a po něm na diagnostickou brzdu na ladění výkonu a sepsání připomínek....

Napsal: čtv zář 23, 2010 18:25
od Laďuša
Sakra, na tutu řadu jsem ňák nepomyslel. Já jsem prostě zvyklej, že tam v těch hutních provozech jezdí hodně 729 8) Jinak tuten stroj má nízkou nebo vysokou zadní kapotu?

Napsal: čtv zář 23, 2010 18:33
od Cooper
Tak řada 740 je teoreticky pro těžší provoz než traťová 743, na kterou jsem si myslel že pomyslíš ;-) 740 má oproti 743 převod víc do síly. 729 vs 740 je to tak skoro na počet kusů fifty fifty, 740 mírně vede. Je fakt že 729 jsou vlastně přímo zkonstruovány pro provoz v horkých provozech, dokonce první dva kusy přímo pro tehdejší NHKG. Tyhle dva prototypy měly strašně malou kabinu, respektive její okna, proto se jí někde říká ponorka. My na dílně je všechny zveme stejně "čtyřistadevatenáctka" podle kryšpínovského označení T419.0. Prototypy měly dokonce zakryté okna stříbrným plechem, taktéž žaluzie chlazení. Na bocích jsou u "piškotů" (pryžové sekundární odpružení, takové ty gumové placky) ochranné plechy.

Napsal: čtv zář 23, 2010 18:42
od Laďuša
Na traťový jsem nemyslel, neb vim, že neděláš na veřejnej dráze :wink: A právě o tom určení 729 vim, proto mě jako první prostě napadla.
A jak to máte u 740 se zadníma kapotama? Snižujete?

Napsal: čtv zář 23, 2010 18:48
od Cooper
Laďuša píše:A jak to máte u 740 se zadníma kapotama? Snižujete?
Nesnižujeme, baterky máme pořád stejné, olověné, takže celý krátký představek je plný baterek. Gelovky k nám dorazili právě až na 847 a ani tam se představek nebude snižovat. Je to zbytečná práce navíc. Navíc olověné baterky je výborný zátěž navíc, sice se to zdá málo ale kilo ke kilu sedá a každé přidání váhy zvyšuje adhezi která je tolik potřeba, protože na huti se něják na foukání vlaku vzduchem kašle a vagóny tu jezdí ještě ze špalkama z továrny. Všechno se brzdí mašinama.

Já sám jsem na gelové baterky zvědavý. Teď máme z Vítkovic na měsíc půjčenou jejich reko 740 s Catterpillarem C-15. Ten má elektroinstalaci na 24V a taky má velký představek a místo kompresoru a baterek tam má železný ingot aby ta mašina měla aspoň nějákou váhu....

Napsal: úte zář 28, 2010 06:03
od Michal Pokorný
Hodilo by se to spíše do muziky, no ale ..... už ten název 8)
http://www.youtube.com/watch?v=DM0DDBb47YE
a navíc ten konec klipu :wink: (od času cca 3:20) :snakeman:

Napsal: stř zář 29, 2010 07:27
od Michal Pokorný
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... 00928.html 8)
Tedy hlavně tato věta mě pobavila : "Zvláště nejmenší návštěvníky zajímala možnost prohlídky interiérů kolejových vozidel" :lol:

Napsal: stř zář 29, 2010 07:39
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše:"Zvláště nejmenší návštěvníky zajímala možnost prohlídky interiérů kolejových vozidel"
Kdyby jen málé, ono to zajímalo i ty o chlup větší :D . Nejhorší byli ale ti malí psychopati co si pořád hráli s houkačkama :lol: .

Napsal: stř zář 29, 2010 07:43
od Michal Pokorný
Ano, ovšem potom tam byl také jeden menší účastník akce, který se zase ihned vrhl do prozkoumávání vysílačky v onom rekonstruovaném stroji :lol:
Ba co hůř, ukázal jak se tam otevírají okénka a to už byl konec. Dokonce i ten pán co to tam měl hlídat to vzdal a odešel 8)

Napsal: stř zář 29, 2010 08:14
od Laďuša
Michal Pokorný píše:Zvláště nejmenší návštěvníky zajímala možnost prohlídky interiérů kolejových vozidel
Hahaha :lol: Dyť děckam šlo stejně jenom o houkačky, nic jinýho jim to nedá.
Michal Pokorný píše:Ba co hůř, ukázal jak se tam otevírají okénka a to už byl konec.
No jo, na Plecháči, osumsetjednatřicítce nebo na parních mašinach se otevírají jinak :P

No ale jak tak koukam na ty fotky, tak mi došlo, že jsme si nešli hrát na traktor :mrgreen:

Napsal: stř zář 29, 2010 08:15
od Křečík Barbuška
Pár foteček z této povedené akce http://koko-loko.rajce.net/Den_otevreny ... 8._9._2010 .

Napsal: stř zář 29, 2010 09:14
od Michal Pokorný
Já jsem tedy nic nefotil, ale mohu přidat alespoň......