takze popisem zavadu, nabijem baterku, je v nej dost toho bordelu povolim zatky, nabijem ju, vlozim do auta, utiahnem plus pol, - pol tam len tak nastoknem, sadnem do auta nastartujem na prve otocenie v pohode vozim sa, jazdim, auto ukazuje ze dobija dost v zelenom poli v pravej casti pola, kontrolka dobijania nesvieti po 10 minutach vozenia a odstavenia vozidla uz nenastartatujem starter uz neotoci, myslel som si ze je to starterom, ale ked som vcera vecer nenastartoval tiez som to pripisoval kompresii ale skusil som to dnes rano a zase to ani neotocilo motorom, zeby bol kludovy odber tak vysoky ???
a navyse, dnes uz ani kontrolky nezasvietili, zeby bola zrada niekde v kabloch ?? co idu od altiku k + ? to by mohlo byt, ze na budik sice plus ide ale na baterku nie, hm hm hm to mi pride ako blbost, poradte mi prosim prosim
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
Předpokládám, že se jedná o ten tvůj bastl. Nějaký stuďák, poddimenzované kabely k baterce, už se na toto téma psalo v topicu o Uršule. Chce to vzít měřák a zkoumat úbytky napětí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ty máš baterku v kufru, že? Kam přesně ti leze a jak je připojen plusový špagát? Je altík připevně pevně?
Co se týče kostry, já bých táhl silný vodič od mínusu baterky někam do motorového prostoru, nejlépe na původní místo. Z něj bych dodatečně přikostřil hlavu motoru. Přikostření motoru na koši převodovky bych ponechal včetně přikostření mínusu v kufru.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
no baterka je v kufri, + kabel leze do miesta kde bola kedysi povodna poistkova skrinka, -kabel ide od baterky asi 10cm na kostru auta, motor (rozumej hlava) je ukostreny kablom jak prst o kasnu, myslim ze je to dostatocne, od alternatora vedu vedu k tomu + polu kable, maju priemer asi dvakrat tolko ako povodne a su zakoncene ockami, altik je dotiahnuty fest stejne ako tam kam vedu. tak neviem, prikostrenie prevodovky 044 original nemala
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25