Stránka 113 z 117
Napsal: pon kvě 02, 2011 21:35
od MartasBrno
A jak se to praktikuje? Jako že dojedu a dvě minuty sedím v autě než vylezu? To snad ne. nebo se to samo vypne až odejdu?
Mám dotaz - kolik stojí repase normálního turba z běžné produkce, když lopatkový kolo vezmu do prstů a klechtá tak milimetr na konci osy?
Napsal: pon kvě 02, 2011 21:53
od Yellow01
MartasBrno píše:A jak se to praktikuje? Jako že dojedu a dvě minuty sedím v autě než vylezu?
To je jedna možnost. Druhá je použití tzv. Turbo-timeru, který po zastavení nechá běžet motor a chladí turbo a po dosažení přednastavených hodnot motor vypne.
Napsal: pon kvě 02, 2011 22:02
od Marťas
Yellow01, Motor běží i potom, co vylezu ven a zamknu auto? To pak odpadá možnost použití třeba zamykání zpátečky, ne? Nehledě na vytahávání lanka ručky.
Napsal: pon kvě 02, 2011 22:39
od Veverka
MartasBrno píše:A jak se to praktikuje? Jako že dojedu a dvě minuty sedím v autě než vylezu? To snad ne. nebo se to samo vypne až odejdu?
Mám dotaz - kolik stojí repase normálního turba z běžné produkce, když lopatkový kolo vezmu do prstů a klechtá tak milimetr na konci osy?
Nesmíš jet třeba 160 po dálnici a pak ihned vypnout motor na benzince u dálnice.
Pokud pojedeš na plný kotel a vjedeš/dále normálně popojíždíš po Brně tak nic nehrozí.
Napsal: pon kvě 02, 2011 23:27
od Maysner
A od toho jsou dobry nektery alarmy (napr. Magicar). Soused ma Mitsubishi Starion Turbo. Na Magicaru ma nastaveny dochlazovani turba (Turbo-timer) a po kazdym zaparkovani mu to jeste cca 2-5minut vrci. Auto zamceny s aktivovanym alarmem
Kdyz se lanka rucky vytahaji, tak se vymeni. Zamek zpatecky neni uz tak v kurzu, jako driv
Napsal: pon kvě 02, 2011 23:51
od Marťas
Maysner píše:Kdyz se lanka rucky vytahaji, tak se vymeni.
To je ale neekoligické!
Napsal: úte kvě 03, 2011 11:47
od Little Red Riding Hood
tak je tam snad od toho aby brzdila ne??.
Napsal: úte kvě 03, 2011 12:48
od MartasBrno
Marťas píše:Maysner píše:Kdyz se lanka rucky vytahaji, tak se vymeni.
To je ale neekoligické!
Co je to za blbost, ocelový lanko je pro sběraře mňamka. Přesně jak píše LRRH - ručka je od toho aby brzdila. Mimoto Pravidla výslovně přikazují po odstavení vozidlo zajistit, takže tak...
Jo a počítaj se emise vypuštěné z auta po odstavení do celkové produkce škodlivin v průběhu jízdního cyklu?
Fuj s ekologickýma kecama dopryč!
Napsal: úte kvě 03, 2011 13:10
od Marťas
Ale vždyť je ten bowden obalenej gumou...
Samozřejmě si dělám srandu
Napsal: úte kvě 03, 2011 15:24
od Saša
Máš udělanou vratku oleje z turba větší hadicí přímo do vany bez zbytečných záhybů ? Funguje odvzdušnění kliky ?
Napsal: úte kvě 03, 2011 15:27
od rosta
a jakej je mazací tlak u lancie a u žigula-aby nebyl moc velkej..
Napsal: úte kvě 03, 2011 15:29
od Saša
On tan ale lancii má !
Napsal: úte kvě 03, 2011 15:36
od rosta
sorry už mlčím- neuvědomil jsem si....
Napsal: úte kvě 03, 2011 18:40
od Atex
Saša, to je dobry postrech, odvod z turba zahyby ma, premyslim ja by se to dalo odzkouset .. oddech kliky ma udelany volne jako u zigula, smerem pod kola.
Napsal: úte kvě 03, 2011 18:44
od MartasBrno
Atex píše:ja by se to dalo odzkouset
rovnej kus hadice do flašky? Dokud to nevycucá moc oleje, takže jen krátkodobě, na vyzkoušení.