Stránka 112 z 117
Napsal: ned kvě 01, 2011 20:39
od Atex
a neda mi to, zitra po sichte tam nabehnu, sundam zase turbinu a pekne to proslapnu bez ni .. pokud to nebude vubec kourit, obiju to tomu chlapovi o hlavu...
Napsal: pon kvě 02, 2011 11:24
od Puhi
jo a taký malý postreh, počul som, že turbína si občas stiahne olej aj keď je v poriadku (teda u teba asi aj vodu) ak má strašne zanesený vzduchový filter, alebo proste slabý prísun vzduchu. Ale neviem ako to je u teba...
Napsal: pon kvě 02, 2011 11:42
od Little Red Riding Hood
Atex, hele a nemuže se ještě zajet??.. třeba po ty generálce je potřeba jí vypálit??..
Napsal: pon kvě 02, 2011 14:49
od rosta
taky je to možný-projel bych to, ale rozumně a kontroloval tlak oleje....
Napsal: pon kvě 02, 2011 14:51
od Štěpán
Není náhodou ta turbínka chlazena vodou?
Napsal: pon kvě 02, 2011 15:07
od Atex
Štěpán, zdrejmne mame stejny napad
Napsal: pon kvě 02, 2011 16:03
od Štěpán
Atex píše:Štěpán, zdrejmne mame stejny napad
Koukám, žes pochopil, co mám na mysli.
Napsal: pon kvě 02, 2011 16:37
od Atex
Stepane dik za kopanec, volal jsem do firmy kde mi turbinu repasovali, popovidali jsme si o postupu instalace, pozici turbiny, typu motoru, tlaku, typu oleje, vsechno mozne. Pan mi tvrdil ze mi ruci za kvalitu te turbiny, osobne ji prezkousel a byla 100%. Dokonce me sam presvedcoval at beze vseho odpojim privod vody do turbiny, protoze tam neni vubec na nic, turbinu neni mozne pri normalnim provozu nejak prehrat/spalit, vzdy je dostatecne chlazena olejem.
Vodu jsem odpojil a nechal to bezet, kour jde z vyfuku bez jakychkoliv zmen.
Nastvane jsem odsrouboval turbinu od svodu, opet nastartoal a nechal v klidu zahrat. Ze svodu jde absolutne cisty vzduch s prichuti benzinu v jakychkoliv otackach. Video rekne vice nez tisic slov:
http://youtu.be/CBdZ3OSKIls
Jeste jedna vec me napadla, co kdyz je vyfuk zapraseny od oleje? Je mozne ze by se to tak dlouho "palilo" a smrdelo? Jeste me napadlo odsroubovat vyfuk hned za turbinou a nechat bezet, ovsem s prostorama za turbem je to horsi...
Napsal: pon kvě 02, 2011 16:42
od Saša
Pokud je olej ve výfuku , hlavně pokud je dál od svodu (třeba v tlumiči) bude trvat dlouho než se všecek vypálí a bude k tomu potřeba i nějaký ten "zapřažený kůň" a né volnoběh .
Napsal: pon kvě 02, 2011 17:13
od Štěpán
Když jsi tam před půl rokem měl starý turbo, tak ti to chcalo olej viď? Pokud jj, tak je možný, že toho budeš mít hodně ve vejfuku a bude to trvat tak jednu 10kilometrovou jízdu rychlosti 80 a víc km/hod.
Napsal: pon kvě 02, 2011 17:19
od Atex
No takze je to jasne, pri blizsim ohledani turbiny jsem zahledl olej v kompresorove casti
Napsal: pon kvě 02, 2011 19:05
od Štěpán
Jak koukám na ty fotky, tak mi to příjde, že se ten olej vypaluje. (nejblíž je to suchý a dál je to mokrý).
Napsal: pon kvě 02, 2011 19:24
od Atex
no, na fotkach je vyust kompresorove casti, takze to grca olej pres loziska vsude mozne... je v haji, pokud neuplatnim zaruku muzu to zabalit.
Napsal: pon kvě 02, 2011 19:30
od rosta
sundat turbo a omlátit o hlavu tomu kdo to dělal-a ten říkal že připojení vody je na nic-konstruktéři věděli proč tam je-to budou asi pěkný vodborníci todleto....
http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo
Napsal: pon kvě 02, 2011 19:59
od Atex
Tak kazdopadne souhlasim s tim co rikal, ze 99% vsech dmychadel jsou chlazene olejem, tohle je to 1% podle nej dost nesmyslne. Muj nazor je, te ta voda tam je jen pro prodlouzeni zivotnosti tim, ze kdyz auto nekam dojede a zaparkuje, tak se nemusi tak dlouho cekat na zchladnuti turba. Coz je u normalnich turbin podminkou - 2min volnobeh pred vypnutim. Kamarad ma Audi TT 1.8T 166Kw a rikal ze to ma dokonce v papirech, pokud nepocka, hrozi seskvareni.