Stránka 111 z 191

Napsal: stř dub 07, 2010 16:02
od ger007
Ivo píše:A to, tam byl kdysi motor 1,5, ještě neznamená, že se zároveň s tím měnil i diferák. Ono se to dá vyměnit každé zvlášť.
toto je dolezity poznatok ! dat do FAQ :lol: :lol:

Napsal: stř dub 07, 2010 16:22
od mayo456
ja som tu nebol hned 2 hodiny a kolko a hned je tu par stran :D :D
Ale aspon ze sa zasmejem ked uz nic ine :)

Napsal: stř dub 07, 2010 20:15
od zigul01
se to zjistilo

Napsal: stř dub 07, 2010 20:21
od Černá Ovce
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!

Ale co se zjistilo?

Napsal: stř dub 07, 2010 20:26
od Kewint
asi ten diferak

Napsal: stř dub 07, 2010 20:32
od zigul01
jojo přesně tak, jak kewint píše

Napsal: stř dub 07, 2010 20:47
od Černá Ovce
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!

To jsme pochopili, ale rádi bychom znali hodnotu převodu, pokud to tedy není tajné :) .

Napsal: stř dub 07, 2010 20:51
od Ivo
Černá Ovce píše:ale rádi bychom znali hodnotu převodu
Hodnota převodu je teda asi na předchozí stránce. Kdo si toho nevšiml, tak to je "do rychla:1"

Napsal: stř dub 07, 2010 20:53
od ger007
Ivo píše:tak to je "do rychla:1"
to je dobry prevodovy pomer ten pouzijem do bakalarky :-D:-D

Napsal: stř dub 07, 2010 21:08
od George DeLorean
...a kde se tam vubec vzal dif z 03???? Proc jsi tam nenechal ten puvodni 01??

Napsal: stř dub 07, 2010 21:18
od zigul01
George delorean: když sem tu ladu koupil tak už tam byl ten diferak ja jsem ho neměnil

Napsal: stř dub 07, 2010 21:20
od peet2101
Já už sem z toho tak zblblej že mi to nedá a musím se zeptat. Je to tak že dif 3.9:1 bude mít vyšší výstupní rychlost při stejných otáčkách kardanu, než např 4.3:1??

Vycházím z toho že například kdyby mělo kolo na vstupní hřídeli 10 zubů tak na 1 otáčku otočí samozřejmě talířovím kolem o 10 zubů, což je 1/39 otáčky talířového kola u difu 3.9:1 a 1/43 otáčky talířového kola u difu 4.3:1. 1/39 je cca 9,23stupně (360:39) a 1/43 je cca 8,37 stupně (360:43).

To však znamená že auto na sprinty by podle mě mělo mít dif "do pomala" např 4.3:1 protože bude sice muset motor víc točit k dosažení stejné rychlosti, ale zase nesežere tolik energie.

Doufám že sem to napsal nějak pochopitelně.
Je to správně??

Napsal: stř dub 07, 2010 21:24
od Černá Ovce
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!

Správně, jen ten prostřední odstaveček ti musí zkontrolovat nějaký zkušený počtář.

Asi jsem debil, ale ještě jsem nebyl schopen vyčíst jaký převod má diferák v tom modrém dravci. Asi nedostatek představivosti :D .

Napsal: stř dub 07, 2010 21:26
od Jakub Metelka
Černá Ovce, Nejsi debil mám stejný problém :D

Napsal: stř dub 07, 2010 21:27
od peet2101
No zigul01, psal že tam je dif z 03 a ten by měl být 4.1:1...asi...