Stránka 12 z 77
Napsal: ned lis 30, 2008 22:19
od Křečík Barbuška
Ano, sedmička mě v tomto směru zhýčkala a zbavila ostražitosti.
Edit A ještě jsem zkontroloval a upravil tlaky v pmeumatikách, bylo v nich něco málo pod 5 Bary, čímž se vysvětlilo, proč to tak lítalo na sněhu
. Bohužel se teď hůře točí volantem, divil jsem se proč se mi tak dobře točilo tím pidivolantem, už se nedivím
. Měl jsem to zkontrolovat dřív, mělo mi být podezřelé když se Serjoža chlubil tím, že fouká víc, aby to méně žralo, ale že to přefuní tak moc jsem opravdu nečekal.
Napsal: pon pro 01, 2008 09:32
od Laďuša
Koko Loko píše:
Takže i dnes jsem se trošku věnoval té věci, rozhodl jsem se, že navoskuji, měla to být činnost "oddechová" bohužel se to nějak zvrtlo. Nejdříve jsem se rohodl, že auto proženu myčkou, naordinoval jsem i ostřik spodku, takže mé auto "hýčkali" . První potíže nastaly při pokusu vyjet z myčky, mokrá cívka se zjevně bránila. Po několika marných pokusech nastartovat (tou dobou již linka asi stála
) jsem naznal, že vyjedu na startér, bohužel startér zklamal a autem ani necukl, takže jsem to nějak vytlačil. Bohužel pak jsem zjistil proč bylo v autě posledně mokro, přepážka u motoru byla po okraj plná vody neb odtoková hadice byla ucpaná, bohužel voda se ve velkém hrnula přes klapku topení do interiéru a než jsem stihl efektivně zakročit byla na podlážkách jezírka
, takže bylo nutno orvat i zbytek izolace co jsem nechal minulý týden, aspoň jsem si řádně prohlédl komplet podlahu a vím že je celá
. Jal jsem se tedy voskovat, další "ztrátou" byl skon týden starého stěrače, neb jsem jej nechal odklopený a vítr mi přibouchl kapotu. Ztráta 39 Kč mě ovšem nebolí neb mi asi zachránil prsty na ruce, kterou jsem se tou dobou držel za blatník, takže mi je kapota jen přiskřípla
. Pak jsem již jen provedl drobnou opravu sfušované elektroinstalace, nacpal všude noviny aby vytáhly vlhkost a vyjma výměny těch novin, se můžu na ten střep celý týden vys.at.
No do háje, takhle dobrej článek už tu dlouho nebyl, máš bod
Napsal: pon pro 01, 2008 09:41
od Luděk Musil
Eventuelně se zastav na prohlídku těch vzpěr V. dveří. L.
Napsal: pon pro 01, 2008 09:47
od Drobek81
Koko Loko píše:bylo v nich něco málo pod 5 Bary
Serjoža se nezdál teda...to budeš mít po vnějších stranách ještě ty gumové čudlíky od novoty ne...to muselo jezdit jen po středu, neříkal, kolik byla "úspora"???
Napsal: pon pro 01, 2008 13:49
od Hurikán
Drobek81 píše:Koko Loko píše: bylo v nich něco málo pod 5 Bary
Serjoža se nezdál teda...to budeš mít po vnějších stranách ještě ty gumové čudlíky od novoty ne...to muselo jezdit jen po středu, neříkal, kolik byla "úspora"???
Teda to je síla, 5! barů.
Tím se zcela vysvětluje můj údiv, když jsem vedle Rozmaru zaparkoval a pak hodil čučku na pneumatiky. Ač na obou vazech byly stejného rozměru (175/70-13), tak výška profilu rozhodně stejná nebyla. Na Rozmaru mně to připadalo jako 165/100.
Napsal: pon pro 01, 2008 14:18
od Křečík Barbuška
Luděk Musil píše: Eventuelně se zastav na prohlídku těch vzpěr V. dveří. L.
Díky, výhledově, buduli stíhat, spíše na schůzi.
Koko Loko píše: ... se můžu na ten střep celý týden vys.at.
Mno kecal jsem, jako vždy
. Stavil jsem se na wapku neb vozidlo bylo napadeno opeřenci, nechápu co ti havrani žrali, ale muselo toho být hodně neb jejich produkty byly ohromující a ve velkém množství
, dále jsem vystříkal podběhy od soli a bordelu, takže budeli čas a pěkné počasí vystříkám je ještě odrezovačem a nahodím plastové podběhy. Jako oddychovku jsem pojal vyčištění expanzky, nádoby s mixéry, řádné upevnění zadní značky a výměnu novin pod koberci.
Dotaz, jak se demontuje světýlko SPZ? Asi se dává pryč štítek s typem vozu a pod nimi bydlí dlouhé vruty, že?
Napsal: pon pro 01, 2008 14:20
od Drobek81
Koko Loko píše:Dotaz, jak se demontuje světýlko SPZ? Asi se dává pryč štítek s typem vozu a pod nimi bydlí dlouhé vruty, že?
jj, ten nápis vydloubni menším šroubovákem
Napsal: pon pro 01, 2008 14:24
od Saša
Těmi šrouby pod nápisem sundáš jen celou plastovou věc .
Podívej se zespod a zjistíš že osvětlení je přišroubováno samostatně každé dvěma šroubky . Tama se mnění i žárovky .
Napsal: pon pro 01, 2008 14:26
od Drobek81
aha, sem to pochopil jako celé jak se demontuje
)) světýlko drží dva šroubky, občas koroze udělá své tak snad to povolíš v pohodě-připrav si nové šroubky, já dával nerez radši
Napsal: pon pro 01, 2008 14:28
od Křečík Barbuška
Díky za rady, potřebuji to sejmout jako celek, je to jakési dovilklané, těsnění nesedí a vůbec je to celé nějaké nespolehlivé. Navíc jsem to dorazil tím, že sem to chvíli používal jako madlo než jsem si zvykl, že k držení se používá to železné u zámku. Dnes již na to ovšem hážu bobek, již jsem před barákem šaškoval dost dlouho
.
Napsal: pon pro 01, 2008 22:50
od Michal Pokorný
K-L jen tak dál , .......... hm hm ..... dobře jsem koupil
Napsal: pon pro 01, 2008 23:05
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše:K-L jen tak dál , .......... hm hm ..... dobře jsem koupil
Já také dobře koupil, myslím, že to bude nakonec v pohodě, základ je dobrý, zbytek je mucha.
Napsal: úte pro 02, 2008 17:27
od Křečík Barbuška
Mno, zase jsem nevydržel a šáhnul na to
, přední podběhy jsem vystříkal odrezovačem, doteď nevěřím tomu, že jsem dobrovolně a s nadšením aplikoval kyselinu fosforečnou na auto v takovém měřítku
. Letmo zkontroloval přední nápravu, destičky, siletbloky a brzdové hadice jsou v pořádku, brzdy netuhnou, ba i pístky se vracejí.
Na pravé straně zjištěna někde v nějakém čepu nadměrná vůle, ale to jsem dle chování auta očekával, bude se to řešit časem, to je jen jedna z much.
Dotaz, má někdo zkušenost s vytřením podběhů vyjetým olejem? Jak dloho je to pak enormě mastné? Patlat to teď Resistinem v těchto klimatických podmínkách nemá význam a úplně bez ochrany se mi to před "uzavřením" plastovými podběhy nechávat nechce.
Napsal: úte pro 02, 2008 19:36
od Štěpán
Já jsem v sobotu rozmíchal ve velký konzervě od meruněk vazelínu typu 00 ( táhne se jak guma ) s benzínem. To mícháni v té zimě sice chvilku trvalo ( asi 20min ), ale pak jsem to štětkou během 15min rozpalal pod zadním levým kolem ( podotýkám, že to bylo aplikováno na citrusovi ). Řekl bych, že to bylo celkem geniální. Benzín se odpaří a na plechu zůstane asi 2mm vrstva, která je vláčna a mastná. Přes zimu to vydrží a na jaře to aplikuju znovu. Bohůžel mám nevýhodu na citronovi v tom, že nemá plastové podběhy
Vzádu vůbec a vepředu jen částečně nad samotným běhounem kola. Těbě Marku doporučuju udělat podobně. Klidně použij i obyč vazelínu s benzínem. Napatlaš to jako hodně hustej olej, ale benzín se pak odpaří a máš z toho zase tuhou srágoru...
Napsal: úte pro 02, 2008 19:48
od Křečík Barbuška
Víš, ale já bych to chtěl v létě napatlat tím rezistinem, mám obavu, že ta vazelína by mi tam pak dělala bordel. Olej by mohl "proschnout" a vpít se do původního nátěru, mno. Nechám si to prolézt hlavou.