tak ti to schvalne odofotim a je to 02ka z 74 vtedy sa ine difi ako 4,44 nerobili (myslim)a je to take relativne rucicka oblizuje 140 chvilu z tej strany chvilu z tej ako fuka vietor... a otacky su tam tak kolo 5300-5500 kolko mas ludi v aute aka je cesta
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
fotiť to nemusiš, jasne že ti verime, ale ja tu som písal o náhone tahometra, takže ak by si ho mal k nejakéu rýchlejšiemu difu, tak by ti ručička ukazovala pri tých otáčkach napr. tých 140, ale v skutočnosti by si išiel pomalšie, chapeš? takže ak by si mal náhon tahometra dajme tomu k difu 3.9, pri tých otáčkach, čiže 5500rpm by ti budík ukazoval nejakých 160 km/h pričom by skutočná rýchlosť bola približne 135 km/h + nejaká tá odchýlka tachometra čo to tu niekde bolo rozoberané
Pouvažuj o následujícím:
Si rád, že se ti nesere převodovka > dej tam dif. 4.1 , (nebo i 3.9 - bude to línější, ale bude tiše brumlat).
Chceš jezdit dálky/mít pěkný odpich/občas se muset hrabat v převodovce > dej 5q, a nech 4.4.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
nad tym som tiez uz dlho uvazoval ale to by som musel prevarat ten panel a to uz by bolo troska narocne ale napad to neni zly akurat teda fakt neviem ako by som to osefoval
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25