Stránka 12 z 37
Napsal: čtv dub 30, 2009 09:54
od zelvotron
Kromě toho PC větráčku to víceméně odpovídá
Napsal: čtv dub 30, 2009 10:12
od plavec
Trochu menší, ale je to ono.Tak na boku v tom plastu je trhlina.
Napsal: čtv dub 30, 2009 11:05
od Dusan
Tak tam kde je privod...rurky je v plaste prepaska a rozdeluje chladic na dve polovice. Na druhej starne radiatora je len plast rurky tam normalne ustia ziadne kolienka nič.
Videl som dokonca rozobraty a to systemom odohnutia a vybratia plastu a jeho lepenia. Ci sa podarila spatna montaz neviem
Napsal: sob kvě 02, 2009 20:13
od kovi
ahoj dlouho jsem tady nebyl a tak nevím zda se neopakuji.Problémy s chlad.kapalinou mám taky.Štve mě to protože léta jsem měl 1200 a tam jsem se s ničým takovým nepotkal. V létě mi to pořád vře takže mám ruční zapínání ventilátoru.Jako letní program mám komplet rozdělání hadic a znovu pospojování.Pak budu hledat dál.Pánové mím tu Ladu rád,ale ty staré to byly super stroje
Napsal: sob kvě 02, 2009 20:27
od plavec
kovi píše:ahoj dlouho jsem tady nebyl a tak nevím zda se neopakuji.Problémy s chlad.kapalinou mám taky.Štve mě to protože léta jsem měl 1200 a tam jsem se s ničým takovým nepotkal. V létě mi to pořád vře takže mám ruční zapínání ventilátoru.Jako letní program mám komplet rozdělání hadic a znovu pospojování.Pak budu hledat dál.Pánové mím tu Ladu rád,ale ty staré to byly super stroje
Začal bych ja píšeš.POzvyměňovat všechny hadice, sponky.Případně expanzní nádobku.Hlavně jestli máš ten starší typ s čidem.No a pak se uvidí.Když bude mizet dál, tak se nabízí ty lahody jako radiátor topení, nebo chladič.Což je práce při který jistě zaziješ srandy kopec.
Mimochodem v Kopru jsem byl na jaře a nezdálo se mi že by to byl kraj bohatý na desíty lady
Napsal: ned kvě 03, 2009 20:50
od Ivo
Úniky chladící kapaliny teď řešíme v práci. Je to sice na jiném a vjetším stroji, ale to navadí. Mají na to takovou pumpičku, která se nasadí do chladiče a trochu se celý systém natlakuje. Jsem se divil, odkud to všude teklo. A přitom normálně nebylo nic vidět. Tak bych to zkusil podobně. Někde se na foru píše o použití duše z kola. Co to tak napojit na kompletní systém a trochu natlakovat. Ono se to někde musí projevit.
Napsal: pon kvě 04, 2009 10:56
od plavec
To znám, to jsem viděl v kolchoze, když sme tím tlakovali chladič.Otázkou však je, kde to sehnat.Co sem se ptal po servisech, tak kolikrát to ani sami pro sebe nemají.Ještě jsem slyšel,Použít barvičku na malování zdi.Třeba červenou aby byla vidět.Nalít trochu do fridexu.Kde to poteče, zanechá po sobě "barevnou stopu" .
Napsal: úte kvě 05, 2009 21:01
od kovi
ahoj.Na hadicích jsou úniky vidět.Na nádobce jsem vyměnil víčko když jsem si tady loni přečetl jak je důležité,aby byl přetlak jinak se nikdy nedosáhne teploty na reakci ŘJ.Co budu muset určitě udělat tak přetěsnit ukazatel hladiny v nádobce.Jinak já mám 112 s LPG z roku 2001.Tady v kopřivnici vím ještě o jedné 112.Ze 110 řady tady jezdí jeden sedan a jeden kombík.
Napsal: stř kvě 06, 2009 13:18
od plavec
kovi píše:přetěsnit ukazatel hladiny v nádobce
to se mi právě nepodařilo, tak jsem šel cestou nové, ozkoušené nádobky. Zkoušeli jsme dávat těsnění, jako "O" kroužek a podobně a pořád to nebylo nic platný. Ze zvědavosti, bych tu díru nechal zavařit u někoho kdo svařuje plasty.
nádobka
Napsal: stř kvě 06, 2009 20:50
od žež
To znám, to jsem viděl v kolchoze, když sme tím tlakovali chladič.Otázkou však je, kde to sehnat.
Vyřešil jsem to takto. Výroba asi 5 minut.
Re: nádobka
Napsal: čtv kvě 07, 2009 17:22
od plavec
žež píše:To znám, to jsem viděl v kolchoze, když sme tím tlakovali chladič.Otázkou však je, kde to sehnat.
Vyřešil jsem to takto. Výroba asi 5 minut.
Výborný nápad.Too jsem vyráběl taky.Ale použil jsem starší víčko a do něj jsem dal ventilek z disku kola.Jenže to zase utíkalo kolem víčka
Takže v praxi nepoužitelné.
Vypouštění fridexu
Napsal: pon kvě 11, 2009 20:47
od plavec
Vypouštěcí šroubek (kohoutek) je na chladiči, to vím, ale když jej vytočím, vyteče chladící médium jen z chladiče, expanzky a z části motoru? Přijde mi to, že v radiátoru topení nebo ještě v motoru něco zůstane.Když jsem vypustil a pak nalil nový fridex, tak mi padnul jen jeden 4litrovej kanystr a ještě trošku zbylo.Vždyť bych tam měl nalít víc, nebo ne? V manuále je psáno, že náplň je 7,8 litrů. Kolik jsem toho vypustil nevím, páč jsem vytočil šroubek a šel domů postavit na kávu a mezitím to vyteklo.
Napsal: stř pro 23, 2009 20:25
od honzat
Prosím o pomoc, jaký typ termostatu je na 112 1.5 16v, r.v.2004, na stránkách prodejců se na fotkách objevuje pořád nějaký jiný-jako je na krabicích.
Napsal: stř pro 23, 2009 20:38
od tavri
Podle katalogu je tam stejný jako do Samary. Pro všechny 211x.
10 + 21082-1306010-00 (02)(03) 1 Термостат Thermostat Thermostat Thermostat Termóstato
10 + 21090-1306010-00 (01) 1 Термостат Thermostat Thermostat Thermostat Termóstato
http://autodilykrc.cz/eshop/lada/samara ... =termostat
Napsal: stř pro 23, 2009 21:02
od honzat
No tak ten to zrovna není, ten můj je v pouzdře jako ve š 120.