Stránka 12 z 21

Napsal: stř čer 24, 2009 09:27
od Jelen
A to se hryznul? Pokud prostě přestal mazat po ohřátí, není chyba někde jinde? Neodešlo to ozubený kolečko pod rozdělovačem, což je častá sranda žigulů?

Napsal: stř čer 24, 2009 19:08
od EMI
ano chyba se stala, ale dnes nebyl čas to zjišťovat. zejtra zajíždim na dílnu a uvidíme. kousnutej naštěstní neni, ale prostě přestal mazat jako když utne. Tim taky usuzuju, že se prostě něco utrhlo, vylítlo, atd.

Takže vypisuju tipovačku a můžete hádat co se stalo, aspoň budu mít inspiraci. Kdo se trefí, má helpa :D

Dneska už mam ježdění dost, dopoledne 30 km v dešti tam a teď 30 zpět.... sem mokrej jako hnuj :roll:

Napsal: stř čer 24, 2009 19:10
od Cory
ukostrila sa kontrolka :mrgreen: :mrgreen: Ale nie, srandujem, to by potom tlakomer ukazoval dalej

Napsal: stř čer 24, 2009 19:17
od Maysner
me to po prechodu na polosynt. asi trikrat neco pricpalo. parkrat jsem to protocil a byla usazenina pryc a mazalo dal :roll:

Napsal: stř čer 24, 2009 19:24
od rosta
odrbaný kolečko co pohání olej.čerpadlo a nebo někdo před tebou používal olej bez detergentů a ty jsi teď nalil adéčko a karbon co byl usazenej v motoru se rozpustil a ucpal mazací kanály nebo čerpadlo :evil:

Napsal: stř čer 24, 2009 19:29
od Laďuša
Vytek tě olej :P
EMI píše:sem mokrej jako hnuj
....Celej tejden jsem se nemyl a tak jsem smrděl jako hnůj! O, oooo, no tak dávej o, ooo.... :P

Napsal: stř čer 24, 2009 19:44
od EMI
Tak Láďu a Coryho můžu ze "soutěže" rovnou vyřadit a povim vám pánové, že obojí jsem kontroloval jako první :mrgreen:

já teda osobně taky sázim na nějakej pucek... to kolečko se přiznam mi nenapadlo, nebo jsem o tom spíš nikdy neslyšel :shock: .... no uvidíme ráno :roll:

Napsal: stř čer 24, 2009 19:46
od Cory
Ja som tak smutny....v kutiku duse som dufal, ze vyhram :D Ale teraz vazne, drzim palce.

Napsal: stř čer 24, 2009 19:57
od Jelen
Jelen píše:Neodešlo to ozubený kolečko pod rozdělovačem,...?
toť můj typ, stejný, jako píše Rosťa po mě :mrgreen:
Další tip mám, že se ucpalo čidlo oleje, respektive celý to Y co rozvádí tlak k senzorům.

Napsal: stř čer 24, 2009 20:03
od EMI
Jelen, však neboj, tvuj tip beru na vědomí :P ... ta Y mě taky napadla, ale tu jsem měl venku, protože jsem jí přendaval z původního motoru. no ale pro klid duše stejně zejtra zkusim připojit místo čidla hydraulickou hadici a klasickej manometr

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:22
od EMI
no tak dnešek nepřines nějaký vytoužený úspěch :roll: sundal jsem vanu a s tátou jsme přešli šály na klice. jedna šála na hlavním ložisku a jedna na ojničním byla vydřená, tak jsme je vyměnily, ale víc nic. Vyndali jsme olejový čerpadlo a překontrolovali stav... po změření vůlí planžetama taky v normě.... už fakt nevim :?

jedině mě napadlo, že jsem prvně použil olej 15W-40 a normálně dávam 15-W50 ... to snad ale by neměl bejt problem. Navíc když předtim to normálně mazalo.

Budu rád za každou radu :roll:

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:27
od Puhi
no, len si nenapísal, či si pozrel aj to ozubené koliesko od náhonu :wink:

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:27
od Jelen
A pohon čerpadla je ok? Problém s olejem jako takovým by být neměl. Ale možná, že nový olej rozpustil nějaký cucek, který se někde zašprajcoval v kanálku. Pokud máš kompresor a motor stále rozhozený, zkus do všech kanálků narvat nějakou tu atmosféru vzduchu, uvidíš, třeba něco i vylítne. Ale udělal bych to i s klikou, takže asi šály znovu ven. Sichr je sichr ;)

Puhi byl rychlejší :toothy7:

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:41
od Laďuša
No, kolečko od rozdělovače bych dal nohu do ledu, že to nebude :P

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:42
od Puhi
Jelen píše:Puhi byl rychlejší :toothy7:
:toothy7: