Stránka 12 z 23
Napsal: stř dub 23, 2008 20:47
od Sid
No tak to radenie je lepšie, odkedy sa rozbehala a nejde tak skackavo, ako keď sme to pratali.
Spojkový valček(ten na motore( Prachovka úplne spadnutá a určite sa to blato dostalo aj dnu. Hadica stará nachuja, nastavovacia matica pomaly na konci závitu.
To s tým panelom je dobrá myšlienka, najprv to aj nás napadlo, ale to nieje v chybe. Najhoršie sú predné podblatníky( motorový priestor( a fakt, že tak náročnú výmenu zatiaľ nieje kde vykonať niesú na to prachy
Napsal: ned dub 27, 2008 11:58
od Sid
Včera v noci sme na tom išli k Doktorovi na dvor. No katastrofááá. Už to nové simeringy ventilov potrebuje ako soľ , z výfuku ide čierny dym- problém je v momenťáku, ktorý nemáme, takže nič. S vyradenou rýchlosťou za chvíľu chcípla
. Chudera a ešte aj tá spojka. Pohnúť bez trhania a skácania auta sa dalo len stlačením plynu do polovice a prudším pustením spojky. Počas jazdy bolo počuť aj dáke pazvuky, asi spojka šmýkala.
Je mi toho auta fakt ľúto, ako muselo byť trápené, aby vôbec došlo
. Snáď to bude dobré. Aspoň dúfam
Napsal: ned dub 27, 2008 18:19
od Saša
Sid píše:Už to nové simeringy ventilov potrebuje ako soľ , z výfuku ide čierny dym- problém je v momenťáku, ktorý nemáme, takže nič. S vyradenou rýchlosťou za chvíľu chcípla
Černý dým z výfuku není známka že to žere olej ! Černý=bohatá směs ! Proto to také "chcípe". Když to žere olej tak je dým MODRÝ . Momentový klíč je dobrá věc ale na přišroubování vačkového tělesa není nutný.
Napsal: ned dub 27, 2008 21:34
od Sid
Dokonca mení aj farby. To žranie oleja je jasné:2 dcl na cca 15 km. Je lepšie ťahať to momentom, ako od oka. Predsa je to motor. Chcípa to asi skôr kvôli tesneniu pod karburátorom, ale nejdem sa hádať.Voľnobeh nastavoval Majo pri kúpe a časom je to horšie a horšie. Však postupne sa uvidí.
Dnes sme už začali s prácou, ale nie na spojke, lebo treba kúpiť jednu hadicu a kvapalinu. Opravili a vyrovnali sme ľavé zadné dvere. Predošlý majiteľ odmontoval spúšťač skla a úchyt na skle pre lanko bol odlomený, tak bolo sklo len podopreté latkou, ktorá pri prudšom náklone auta padla a sklo padalo dole. Zo skla sme zhodili pliešok a namontovali z druhého skla, na ktorom nebol odlomený držiak. spúšťací mechanizmus a príchytky tapacíru sa našli v zásobách. Ďalej sme nanovo upevnili tapacír kufra, lebo príchytky boli oblámané a odstával.
Napsal: ned dub 27, 2008 22:15
od ladalover
Momentový klíč mají v obi za 830Kč, u vás ho budou mít taky. V Plusu se teď v ČR prodával za 400kč. Jdi do toho. Pokud chceš mít věci tak, jak by měli být. Já bez něj neutahuju ani kola, natož hlavu, brzdy, převodovku...
Prostě skoro všechno. A jak se mi hodil teď na Citroenovi... Ani nemluvě!! Uchycení přední nápravy, moment 42 Nm. A utahuješ hydraulickou pístnici na každé straně. Tak si můžeš vybrat: Risk a od ruky nebo Kvalita a Jistota s momenťákem.
Jsou investice, které se vyplatí.
Napsal: pon dub 28, 2008 09:26
od Majo
momentovy kluc mam, ale pri vymene vacky ho nepouzivam!! Hlavu davat dole nie je potrebne!
Pri takej spotrebe oleja budu sviecky cierne ako uhol. Teda uz asi moc nespaluju a mozes nastavovat bohatost kolko len chces, bude to pustat nespaleny benzin do vyfuku...
A o tom ze ten karbec stal za hovno uz pri stelovani ani nehovorim
Napsal: úte dub 29, 2008 15:26
od Sid
Napsal: úte dub 29, 2008 15:28
od Maysner
ale nesundas z nich takovy dva zajistovaci plisky co drzi "poslozku" co je na pruzinkach a ani to nenasadis. proste ventil musi byt v poloze zavreno aby slo vsechno dobre
Napsal: úte dub 29, 2008 21:05
od Sid
Tak dnes to začalo. Zistili sme, že máme ešte jednu závadu: odhnitú tyč, ktorá drží zadnú nápravu. Skončili sme pri zhadzovaní prevodovky, žiaľ za pár hodín sa to nepodarilo. Asi zapustila korene do motora.
Napsal: úte dub 29, 2008 21:14
od ladalover
Jakou tyč? Zkrutný stabilizátor (panhartka)?
Napsal: úte dub 29, 2008 21:15
od Nulašestka
ladalover píše:jakou tyč? zkrutný stabilizátor (panhartka)?
Spíš tu dlouhou co drží nápravu v podélným směru, hezky to vyfotil. :twisted:Mě přesně stejně prdla ta malá a tloukla do podlahy. Ale když jsem lezl pod auto a tahal za to, tak byla zrovna zaseknutá v normální poloze, takže nebylo nic poznat. Čili jsem tak ujel několik set km, z toho cca 150km s dost naloženým autem.
Napsal: úte dub 29, 2008 21:17
od Sid
áno presne tá odhnila.
Napsal: úte dub 29, 2008 21:17
od ladalover
jasně - kost
ale to není problém vyměnit...
Napsal: úte dub 29, 2008 21:21
od Sid
Jasne že nie, skôr to niekde nablízku zohnať za pár šupov. Našťastie máme eso v rukáve.
Napsal: úte dub 29, 2008 21:34
od Nulašestka
Jinak tyhle tyče se dělají ve dvou provedeních. Kupoval jsem nový a zvolil jsem tu variantu co vám prdla, ale pak je ještě ta druhá, je tam jinej konec ukotvení dutý části tý tyče na tu část se silentblokem, ale to mi přišlo hodně fórový, hlavně na kroucení v příčným směru (no hlavně v první řadě na kvalitu dílenskýho zpracování).