Stránka 12 z 26
Napsal: čtv kvě 14, 2009 20:50
od Petr HC
joles píše: ...diskety rozměru jídelního talíře ( Ø cca 25 cm), které se používaly v zapisovačích Robotron 1715.
... i Sapi 1R .
Sorry za překlep u těch nejmenších . A k těm největším - hodí se výborně jako filtr při obloukovém sváření a pozorování zatmění slunce.
Napsal: sob kvě 16, 2009 12:32
od dmatej
Jako filtr se nehodí - tlumí jen normální světlo, pokud vím.
Jinak myslíž, že by to zvládlo i Kalinu? Typ ŘJ neznám ...
Napsal: ned kvě 17, 2009 11:32
od zelvotron
Hele ukazuje vám to VIN? Mě to ukazuje jako že to ukazuje, ale jen VIN: a pak nic, zřejmě mám nějakou čórku
dmatej: mě ses asi neptal, ale zdiagnostikovat kalinu myslím nebude problém
mimochodem stabilně mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím
Napsal: ned kvě 17, 2009 14:39
od Čahoun
zelvotron píše:mimochodem stabilně mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím
Jestli chceš,půjčím ti můj, nebo je můžeme prohodit,ať máme jistotu že je to opravdu čidlo a ne třeba kabely
Napsal: ned kvě 17, 2009 17:07
od plavec
zelvotron píše:mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím
Jestli vydržíš do srazu tak je můžem zkusit prohodit tam.
Teda pokud na sraz jedeš.
Napsal: ned kvě 17, 2009 18:37
od zelvotron
oběma dík, zkusíme to
Napsal: pon kvě 18, 2009 06:55
od Petr HC
zelvotron píše:
... mimochodem stabilně mě to ukazuje chybu čidla klepání 0327, co s tím
Podle "helpu" ICD jde o nízkou úroveň signálu čidla detonací. U "zdravého" (snad) motoru se tato úroveň pohybuje v mezích 0 - 3 (nevím jakých jednotek), ale je to část snímku diagnostiky nového motoru po cca 7000 km. Může být přerušen přívod od čidla k ŘJ nebo povolené čidlo (ale to jsi asi zkoušel). Někde jsem četl, že by čidlo mělo být lehce "podmáznuto" silikonovou vazelinou pro lepší přenos "hluku" od motoru k čidlu.
Příloha .
Napsal: úte kvě 19, 2009 07:40
od dmatej
Ptal jsem se kohokoliv, kdo bude ochoten a schopen
Napsal: úte kvě 19, 2009 10:14
od Petr HC
dmatej píše: Jinak myslíž, že by to zvládlo i Kalinu? Typ ŘJ neznám ... Ptal jsem se kohokoliv, kdo bude ochoten a schopen
Poslední větě moc nerozumím, ale pokud se týká prvé otázky, tak diagnostiku bez znalosti typu a čísla ŘJ (je na ní uvedeno) Ti zvládne asi jen autorizovaný servis kde jsi vůz koupil. Můj SW zvládá jen některé typy a hledat na srazu ŘJ, její číslo a diagnostickou zástrčku ve voze, který neznám je zbytečná ztráta času.
Napsal: úte kvě 19, 2009 10:15
od Dusan
Neviem ako u lady ale cidlo klepania je dotahovane na nejaky moment ..nesmie to byt ani vela ani malo
Napsal: úte kvě 19, 2009 10:27
od dmatej
Myslím, že ŘJ je pod zadní sedačkou, zástrčka před řadičkou pod plastem. Za umístěním ŘJ si nestojím
Po čísle se podívám.
Napsal: úte kvě 19, 2009 10:48
od zelvotron
Kabel brát budu, o řj nic vědět nepotřebuju a zásuvka bude beztak pod volantem, nebo jí najdem. Ale umím jen zobrazovat/ mazat chyby a zobrazovat live data a údaje, takový hezký grafy jako PetrHC zatím neumím
. Akorát musí vzít Plavec notebook, protože můj je použitelnej jen s elektrocentrálou
Umístění řj pod zadníma sedačkama nedává absolutně žádnej smysl, takže tam nejspíš bude
edit: Studiem katalogu ND jsem došel k názoru, že z katalogu ND naprosto není patrný kde by ta jednotka mohla být
, akorát, že je v její blízkosti i jednota bagů a imobilizéru, no já osobně typuju obdobný umístění jako v desítce, takže ve středním panelu, u zadních sedaček nějaká blíž nespecifikovaná jednotka je taky, ale nejspíš to nebude ona.
Napsal: úte kvě 19, 2009 11:52
od Petr HC
Dusan píše:Neviem ako u lady ale cidlo klepania je dotahovane na nejaky moment ..nesmie to byt ani vela ani malo
Takže jde o to, kolko . Dal jsem si s tím práci a v ruské literatuře jsem vyčetl (volně přeloženo - a zde patří dík a omluva mojí třídní a přísné ruštinářce na SPŠElelktro Růžence, které jsme proto rusky nehezky říkali „Kalduňa“) toto:
Kód 0327 se aktivuje za následujících podmínek :
- otáčky motoru > 1800 T
- teplota chladiva > 60 st.C
- úroveň signálu z čidla < podprahová (není uvedeno číselně , ale znamená to ,že i při normální činnosti motoru tam musí nějaký signál být)
- CHE se rozsvítí po dvojím zjištění závady za sebou
- čidlo musí být dotaženo momentem 20 – 27 Nm
Nejčastějšími závadami jsou :
- přerušení stíněné dvoulinky od čidla ke svorkám ŘJ 11 (bílý) a 30 (modrý) – stínění svorka 19
- znečištění prachem s olejem v zástrčce čidla (jde o vysokoimpedanční vstup, takže i malé znečištění způsobí téměř zkrat) doporučují odmastit neagresivním (proti plastům) rozpouštědlem.
Napsal: úte kvě 19, 2009 12:19
od zelvotron
Dík moc za cenný info, CHE se mi 2x rozsvítil (odpojil sem pak baterku
), to znečištění olejem by mohlo být ono, vede okolo odvzdušnění klikový skříně do hlavy a je to tam poněkud oblitý... i když na druhou stranu zásuvku čidla jsem vyndaval a nevypadala znečištěně. U 16v je tam ale pěkně nahovno přístup
.
Napsal: úte kvě 19, 2009 13:17
od dmatej
Já vůbec nevim, proč mě napadla ta sedačka, asi halucinace.
Kabel nebo řj je přímo před řadičkou, je tam i samolepka