Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Napsal: sob říj 01, 2016 05:34
bych řek že nemaj pořádný základ a dutiny jsou bez vosku, mám ji také doma
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
Jen si davej pozor, aby to nebylo auto co papírově prošlo ekolikvidací. Nevím, jak by to pak šlo přihlásit na veterána...Jarda_NIVA1.7 píše:..., ale zas bych ji mohl dat na Vcka, tak klidne i bez papiru...
V tom případě nijak a ještě by vzniknul velký problém tomu kdo vystavil protokol o likvidaci !panthymaeus píše:Jen si davej pozor, aby to nebylo auto co papírově prošlo ekolikvidací. Nevím, jak by to pak šlo přihlásit na veterána...Jarda_NIVA1.7 píše:..., ale zas bych ji mohl dat na Vcka, tak klidne i bez papiru...
Nad touto problematikou jsem přemýšlel před cca 20 lety, když jsem chtěl do první 011 hodit 5-kvaltku z Mirafa, k čemuž nakonec díky (málo)zkrácené kardance nedošlo. Ale u té převodovky, vlastně spojky, byla aspoň ta výhoda, že páka vypínání byla jednozvratná. U Ladaspojky je páka 2-zvratná a bylo by nutný lanko táhnout dozadu a (asi dost ostrým) obloukem obrátit dopředu a znovu dozadu ke spojkovému pedálu. A to lano/bowden by tím pádem bylo dost dlouhý.Jarda_NIVA1.7 píše:...
ovladani spojky bych taky nejradeji predelal na lanko...